مشاور طرح حصارک از تصویب طرح تفصیلی حصارک بعد از دوسال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از رانش «تخلیه و تخریب ساختمان‌های آسیب دیده‌ی حصار»
کیانی از ارجاع موضوع به کارشناس رسمی دادگستری به منظور تعیین علت دقیق رانش خبر داد و اضافه کرد: اقدامات لازم جهت تامین ایمنی ساکنین پلاک‌های مجاور در حال انجام است و به منظور اطمینان خاطر از عدم تسری ابعادِ حادثه تأسیسات گاز و برق و آب به طور موقت از مدار خارج شده است.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در اغلب مناطق خوزستان مورد انتظار است.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته، هوای سه شهر استان به ۵۰ درجه سانتی گراد رسید.
کرج- فرمانده انتظامی کرج گفت: دو نفر از اوباش که با عربده‌کشی و قدرت نمایی نظم و امنیت شهروندان را مختل کرده بودند در اقدام مقتدرانه پلیس دستگیر شدند.
همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته محیط زیست، ۱۴ کبک وحشی که پس از کشف و ضبط، از قابلیت بازگشت به طبیعت برخوردار بودند در زیستگاه طبیعی پارک ملی سرخه حصار رهاسازی شدند.
محمد صادق جوادی حصار نوشت: ایران نباید از مذاکره با امریکا پروا داشته باشد، منطق هم حکم می‌کند همان‌طورکه ایران پس از سال‌ها قطع رابطه با عربستان سعودی به یک گفت‌وگوی سالم و نتیجه‌بخش رسید و روابط خود را از سر گرفت، می‌توان با شرکای عربستان، مثلا امریکا هم یک‌چنین روابطی را برنامه‌ریزی کرد.
در روزی که تیم استقلال در مصاف پرسپولیس آن تیم همیشگی نبود، محمد محبی هم نتوانست آن چهره پرفروغ همیشگی را به نمایش بگذارد و فرشته نجات استقلال لقب بگیرد.
یک کودک خردسال روز سه‌شنبه پس از عبور از حصار فلزی در ضلع شمالی کاخ سفید، عنوان یکی از کوچک‌ترین مهاجمان این ساختمان دولتی را به خود اختصاص داد. ماموران سرویس مخفی که مسئول امنیت کاخ سفید هستند، این کودک را به خانواده او تحویل دادند، هرچند پدر و مادر او برای مدت کوتاهی بازجویی شدند. ارتفاع میله‌های حصار کاخ سفید به دلایل امنیتی در سال‌های اخیر دو برابر شده و به ۳/۹۶ متر می‌رسد، اما فاصله میله‌ها ۱۲/۷ سانتی‌متر است.
شهردار منطقه ۱۳ از آمادگی کامل منطقه برای ارائه خدمات به شهروندان در روز طبیعت در پارک جنگلی سرخه حصار خبر داد.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره حفاظت محیط زیست تربت حیدریه از پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در ارتفاعات روستای حصار این شهرستان خبر داد.
بندرعباس - وزیر اقتصاد و دارایی گفت: در خواستم از مجموعه مدیران مالیاتی کشور این است که حصار مقاومت برخی از سازمان ها را بشکنند و از تمام ظرفیت های برون سپاری بهره ببرند.
ناصرالدین‌شاه کمی بعد از ساخت این عمارت، آن را به یکی از همسرانش «امینه اقدس» هدیه داد و از همین دوره بود که نام این اراضی از حصار ملا به اقدسیه تغییر کرد.»
در مجمل‌التواریخ درباره این بارو نوشته شده: «پسر منصور، مهدی به فرمان پدر آن جا رفت و دیوار شهر بفرمود کردن و به نام خود محمدیه نام کرد این جایگاه که اکنون ری زیرین است و شهر قدیم اول خراب گشت.» بهترین مسیر برای دسترسی و بازدید از این بارو قدیمی، بزرگراه شهید آوینی است.
نوشهر- آوازه گردشگری نوشهر از دور خوش است و این صنعت پرجاذبه به دلیل ضعف مدیریتی، بی برنامگی و گرفتارشدن در روزمرگی ها از همه جا رانده و در زمستان سوزان، قندیل بسته است.
مساله اصلی استبداد سیاسی بود. عمده‌ترین شعار محوری دوران انقلاب هم توسط امام و هم توسط روشنفکران و سایر چهره‌های تاثیرگذار انقلاب مثل دکتر شریعتی، شهید مطهری و مرحوم آیت‌الله طالقانی، شعار احیای استقلال کشور و دوری از استبداد فردی بود. همه ملت از اینکه یک نفر در راس هرم قرار داشته باشد و به جای همه ملت تصمیم بگیرد، گریزان بودند. مردم از این روش حکومت‌داری به تنگ آمده و به دنبال به دست آوردن استقلال سیاسی و استبدادستیزی معنادار مبتنی بر جامعه مدنی یا جمهوری عرفی بودند.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از اتصال دو روستای «قریس» و «حصار» شهرستان خوی در مناطق زلزله زده این استان خبر داد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از شهروندان خواست از هرگونه تعلیف و غذادهی به حیات وحش بدون هماهنگی با محیط زیست و پاسگاه‌های محیط‌بانی خودداری کنند.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از اصلاح و نصب تابلوهای هدایت مسیر، اسامی معابر و تابلوهای تجمیعی اطلاع رسانی بوستان سرخه حصار جهت رفاه حال گردشگران خبر داد.
فنلاند از آغاز ساخت حصار مرزی با روسیه طی اوایل سال آینده میلادی خبر داد.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: وقتی حصار امنیتی مخدوش می‌شود، دشمنان کشور حداکثر استفاده را از این فضا خواهند کرد.
اصفهان- اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری اصفهان به تازگی نصب جان‌پناه در بخش‌هایی از پل تاریخی خواجو را آغاز کرده است؛ طرحی که البته کارشناسان به لحاظ فنی و تاریخی درمورد آن تردید دارند.
جوادی‌حصار فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در مسئله سیاست خارجی گفتند ما مسئله برجام را به معیشت مردم گره نمی‌زنیم، اما امروز برجام با تنفس مردم گره خورده و به حدی شرایط سخت شده که صدای برخی دولتی‌ها هم درآمده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ