شهروندان ۳۶ شهر در مراکش در حمایت از مسئله فلسطین و محکوم کردن عادی سازی روابط رباط با رژیم صهیونیستی به خیابان ها آمدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشورهای آفریقا از ثمره سالها استعمار غرب به ستوه آمده و می‌خواهند سرنوشت خویش را به دست بگیرند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی روز جاری در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی و مناطقی از اردبیل، گیلان و غرب مازندران شاهد بارش باران خواهیم بود.
سازمان هواشناسی روز جمعه با پیش بینی وزش باد و خیزش گردوخاک، برای ۵ استان هشدار نارنجی و زرد صادر کرده است.
برای روز شنبه و یکشنبه (۱۰ و ۱۱ تیرماه) در ارتفاعات استان افزایش ابر و بارش پراکنده با احتمال رعدوبرق دور از انتظار نخواهد بود.
اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی پایتخت طی ۲ روز آینده را اعلام کرد.
به گزارش کارشناس هواشناسی؛ برای امروز وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شرق و مناطق مرکزی کشور پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی روز جاری در مناطقی از شمال شرق، شرق، جنوب غرب، نوار مرزی غربی، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید و خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور و افزایش ارتفاع موج در دریای خزر و خلیج فارس هشدار داد.
طی چند روز آینده به تناوب در برخی نقاط به‌ویژه نواحی شمالی و ارتفاعات بارش‌های پراکنده رگباری گاهی رعدوبرق و در مناطق جنوبی استان وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
خیزش گردوغبار در استان‌های غربی کشور
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری خیزش گرد و خاک در نواحی غربی کشور و فعال شدن سامانه بارشی در شمال غرب کشور پیش بینی می‌شود.
درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اردوگاه العوده در شرق غزه جریان دارد.
خیزش گردوخاک در نیمه جنوبی استان تهران
اداره کل هواشناسی استان تهران گفت: خیزش گردوخاک در نیمه جنوبی براثر وزش باد شدید و آغاز روند افزایش دما از امشب، پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد و گفت: خیزش گردوخاک در نقاط مختلف پیش بینی می شود.
از امروز تا یکشنبه با توجه به افزایش ابر و افزایش سرعت باد در بیشتر نواحی استان به ویژه مرکز و نیمه‌جنوبی احتمال خیزش موقتی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد وبرق و احتمال آبگرفتگی معابر در ۲۲ استان و وزش باد، خیزش گرد و خاک و احتمال شکستن درختان در ۱۳ استان هشدار داد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، خیزش گردوخاک در نیمه غربی و جنوبی طی ۱۶ تا ۱۸ فروردین همچنین افزایش دما تا پنج‌شنبه (۱۷ فروردین) پیش‌بینی می‌شود.
خیزش گردوخاک در غرب و جنوب تهران از فردا
خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در ۲۲ استان
سازمان هواشناسی کشور نسبت به خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در ۲۲ استان هشدار داد.
عملکرد فوق‌العاده سپاهان در سه بازی اخیر این تیم را به شانس جدی قهرمانی تبدیل کرده است.
معترضان علاوه بر عصبانیت از طرح اصلاحات قضایی بنیامین نتانیاهو، از اینکه نخست‌وزیر اسراییل هنوز اظهارنظری در خصوص حکم دیوان عالی مبنی بر لغو انتصاب آریه درعی به عنوان وزیر ارشد کابینه نکرده بود، خشمگین بودند.
منابع بحرینی اعلام کردند، تظاهرات گسترده ضد صهیونیستی در بحرین منجر به لغو مراسم عید یهودی حانوکا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ