فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: حتی آنان که در دولت آقای روحانی انتقادهای شدیدی مطرح می‌کردند، امروز دریافته‌اند که باید با زبان دیپلماتیک با جهان سخن گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج یک نظرسنجی جدید در انگلیس نشان می‌دهد که دو سوم مردم انگلیس ( ۶۶درصد)، عملکرد حزب حاکم محافظه کار را در مدیریت مسائل مهم این کشور تائید نمی‌کنند.
یک نماینده مجلس با انتقاد از عملکرد دولت در اجرای نهضت ملی مسکن گفت: آمارها و نتایج نشان می‌دهد وضعیت تولید مسکن در این دولت نیز روند مطلوب و امیدوارکننده‌ای ندارد.
کمیته حقیقت‌یاب که با دستور خاتمی در شورایعالی امنیت ملی تشکیل شده، به‌صورت شفاف و بدون لکنت‌زبان و در نظر گرفتن استثنا، نتایج بررسی خود را اعلام می‌کند. موضوع دیگر این است که سیدمحمد خاتمی، به‌عنوان رئیس‌جمهور و رئیس شورایعالی ملی که در بطن ماجرا قرار دارد، رسماً در گفت‌وگویی تصویری از مردم ایران به خاطر برهم خوردن آرامش‌شان عذرخواهی می‌کند.
کرمان- رئیس جمهور با اشاره به جبران عقب‌ماندگی در پروژه‌های نیمه‌تمام در دولت سیزدهم، گفت: مردم باید از نتایج پروژه‌های نیمه‌تمام بهره‌مند شوند.
مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری نتایج ششمین دوره ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان دولت را اعلام کرد.
بخش بزرگی از ناکامی‌های دولت سیزدهم را می‌توان حاصل عملکرد مدیران احمدی‌نژادی دانست، شاید به همین علت است که او نه از دولت سیدابراهیم رئیسی دفاع می‌کند و نه اینکه به نقد عملکرد دولت سیزدهم و ناکامی‌های آن می‌پردازد تا به‌نوعی بار مسئولیت نتایج به‌دست‌آمده از عملکرد دولت را به گردن او نیندازند.
بررسی‌های دولت، حتی پیش از طرح ادعا از سوی آن نماینده انجام و نتایج نیز به نهاد‌های نظارتی اعلام شد. این امر نشان می‌دهد که دولت، فارغ از فراز و فرود‌های سیاسی و جنجال‌های جناحی، بر مبارزه با فساد و رانت اهتمام ویژه دارد و به هیچ قیمتی حاضر نیست از کنار ادعا‌ها یا مواردی از این دست بگذرد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اقدامات انجام شده در استان خوزستان پس از هفت سفر رئیس‌جمهور به این استان را تشریح کرد.
کارشناسان معتقدند اگر سوناک در ابتدا راب را برکنار کرده بود و در انتظار روشن شدن نتایج تحقیقات نمی‌ماند وضعیت برای او متفاوت بود، اما اکنون او نیز به دلیل صدور اجازه باقی ماندن راب به عنوان معاون نخست‌وزیر تا زمان روشن شدن نتایج تحقیقات مورد انتقاد خواهد بود.
اسلامی درباره توافق ماه مارس ایران و آژانس و روند پیشرفت مذاکرات گفت: روند مذاکرات در حال پیشرفت و پیگیری هست و هر روز هیات‌های فنی و کارشناسی میان ایران و آژانس در رفت و آمد و ارتباط هستند و به موقع درباره نتایج کار گزارش می‌دهیم.
جهانگیری گفت: انتخابات سال ۹۶ انتخابات پرهزینه‌ای برای من بود. یکی از نتایج آن ردصلاحیت در ۱۴۰۰ بود. اما کاش فقط این بود. من از روز بعد از انتخابات ۹۶ احساس کردم خیلی از سرمایه‌هایی که پشت سر خودم درست کرده بودم و می‌دانستم برای کشور مفید است، یکی یکی در حال تضعیف است. یکی از آن‌ها خود آقای روحانی بود. رابطه من با آقای روحانی در دوره دوم مثل دوره اول نبود.
در بیانیه رسمی وزارت امور خارجه مالدیو، ضمن استقبال از بیانیه سه جانبه ایران، چین و عربستان و توافق تهران و ریاض برای از سرگیری روابط دیپلماتیک، آمده است: در روشنی این تحولات مثبت و خوشایند، دولت مالدیو تصمیم گرفته است روابط دیپلماتیک خود را با جمهوری اسلامی ایران از سر بگیرد.
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد مردم آمریکا نسبت به صداقت دولت این کشور در ماجرای رویت بالون چینی در آسمان آمریکا اعتماد ندارند.
حضور میدانی و بی‌تکلف رئیس‌جمهور در میدان حوادث از اقدامات موثر دولت سیزدهم است که از این دست رفتارها در دولت گذشته کمتر دیده می شد.
روزنامه دولت نوشت: بانک کانادا به تازگی نتایج پژوهشی را فاش کرده است که نشان می‌دهد مردم با چشم‌انداز افزایش تورم در حال حاضر شیوه‌های مختلفی برای مدیریت هزینه‌هایشان پیش گرفته‌اند. همچنین نتایج این پژوهش حاکی از آن است که اکثر کانادایی‌ها انتظار رکود ملایم تا متوسط اقتصادی را در ۱۲ ماه آینده متصور هستند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از اینکه انتظار این را داشته تا نتایج برنامه‌های اقتصادی دولت به «ثروت آفرینی» منتهی شود، اذعان کرد «همان‌طور که قبلا هم گفته ام، مسئله من، مسئله ثروت آفرینی است که چنین چیزی از دولت ندیده‌ام»
مصطفی آقامیرسلیم ، شروع دولت سیزدهم در حوزه دریایی و بندری را خوب توصیف کردو گفت: نتایج اقدامات صورت گرفته طی ۴ تا ۵ سال آینده خود را نشان خواهد داشت.
مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، از  سه اصلاح مهم در مصوبه هیئت دولت در اساسنامه صندوق‌های پالایشی یکم و دارا یکم خبر داد.
در پی اعلام نتایج انتخابات پارلمانی در کویت، دولت این کشور بر مبنای قانون اساسی این کشور استعفای خود را تقدیم امیر کویت کرد.
محمود محمدی عراقی، عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در جلسه ضیافت اعضای مجلس خبرگان که آقای رئیس جمهور هم حضور داشتند، مطلبی که تقریبا در صحبت‌های همه اعضا تکرار می‌شد این بود که هنوز نتایج برنامه‌های اقتصادی در سفره مردم خودش را نشان نداده و مردم مشکل دارند.
براساس نتایج به دست آمده موسسه افکارسنجی ملت، ۵۸.۵ درصد از مردم ترجیح می‌دهند دولت هفت قلم کالای اساسی را به قیمت سال قبل و از طریق کالابرگ عرضه کند و در مقابل ۲۸.۶ درصد ترجیح می‌دهند به ازای هر فرد ماهانه مبلغ ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزارتومان نقدی اختصاص یابد.
حال که دولت سیزدهم این شجاعت را داشته که سیاست ارز ترجیحی را اصلاح و به ریل اصلی خود بازگرداند، تعریف بار مالی جدید برای دولت می‌تواند به قیمت از دست رفتن تمام نتایج مثبت آن شود.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه گام‌های مهمی برای هوشمندسازی مالیاتی برداشته شده است، گفت: نتایج هوشمندسازی در افزایش کارایی، رشد وصولی‌ها و افزایش تمکین مالیاتی قابل مشاهده است.
عمانی ها رویکرد ثبات وایجاد فضای بدون تنش منطقه ای را دنبال میکنند و به عنوان یک کشور و به دولت علاقه مند به رفع تنش در منطقه معروفند و رایزنی ها ،مشورت ها و وساطتت ها همیشه در راستای این نقش در منطقه بوده است و با تغییر پادشاه هم همچنان این نقش را ایفا میکنند .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ