رییس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد که مدیرعامل و اعضای هیات مدیره پیشین استقلال به دادگاه معرفی شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جدید پژوهشگاه ۲۰ اولویت پژوهشگاه میراث فرهنگی را تشریح کرد و گفت: خوشبینانه ترین حالت ممکن این است که ۵۰ درصد از برنامه‌هایی که پیش بینی کرده ایم را اجرا کنیم.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید تمام پرداختی کمک‌های مردمی هوادار متمول به باشگاه پرسپولیس باید اعلام شود.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید تمام پرداختی کمک‌های مردمی هوادار متمول به باشگاه پرسپولیس باید اعلام شود.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که برای دوره مدیرعاملی حجت کریمی نیز لایحه شکایت نوشته شده است.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که 200 میلیارد تومان از پول حاصل از واگذاری پرسپولیس برای دریافت وام در وثیقه بانک قرار دارد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی در نامه ای به به مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد که باید یک نسخه از قراردادهای بازیکنان و کادر فنی و کمک‌های مالی هوادار حامی به این سارمان ارسال شود.
رییس سازمان خصوصی‌سازی از به تعویق افتادن مجمع باشگاه استقلال خبر داد و نوشت: به درخواست وزیر ورزش و جوانان جهت بررسی و اظهارنظر نهایی ایشان، تا ۱۰ صبح روز یکشنبه تنفس اعلام شد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که پرسپولیس به مصوبات کمیته مصارف متعهد بوده است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: معامله خودروهای وارداتی بدون اعلام قیمت، باطل است؟ / ورییس سازمان خصوصی‌سازی: نقد جدی به مولدسازی وجود ندارد/ پیاز صادر می‌کنیم و بعد با قیمت‌ بالا از خارج وارد کنیم / وزارت اقتصاد: دولت در جنگ اقتصادی مردم را رها نکرده است / نماینده مردم ساوه: دولت قبلی افتخار میکرد که خانه‌‌‌‌ای نساخته است و... را می‌خوانید.
رییس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که سهام بلوکی پرسپولیس و استقلال خریدار نداشته‌اند.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد به‌طور جدی پیگیر پرداخت حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها است.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد باشگاه استقلال نسبت به عدم پرداخت مطالبات استراماچونی بی‌توجه است.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی جزئیات برگزاری مزایده واگذاری ۵۱ درصد سهام هر کدام از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی جزئیات برگزاری مزایده واگذاری ۵۱ درصد سهام هر کدام از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.
حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: اگر بخواهم حدودی بگویم، قیمت بلوک ۱۷ درصدی استقلال ۵۵۰ و پرسپولیس ۶۵۰ میلیارد تومان می‌شود.
قربان زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: سپاهان ۳۲۵ میلیارد تومان، مس رفسنجان و مس کرمان حدود ۲۰۰ میلیارد تومان و آلومینیوم ۱۳۰ میلیارد تومان در لیگ بیست و دوم هزینه کرده‌اند.
حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی باشگاه استقلال گفت: استقلال با احتساب خرج مازادی که در زمان مدیرعاملی آجرلو داشت، پُرهزینه‌ترین تیم در فصل جاری است.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که کمیته مصارف باشگاه پرسپویس با هزینه‌کرد بیشتر از مصوبه مخالفت کرده است.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که کمیته مصارف باشگاه پرسپویس با هزینه‌کرد بیشتر از مصوبه مخالفت کرده است.
رییس سازمان خصوصی سازی ابراز امیدواری کرد که هفته آینده هیئت واگذاری، موافقت خود را با ادامه روند خصوصی‌سازی پرسپولیس اعلام کند.
در شرایطی که بحث خدمت سربازی علیرضا بیرانوند این روزها داغ شده است، رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا به این موضوع پاسخ داد.
با اعلام رئیس سازمان خصوصی‌سازی از شرکت های بورسی درخواست شده تا ارقام قرارداد باشگاه‌های زیرمجموعه خود را افشا کنند.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی در واکنش به اعلام مجموع قرارداد تیم‌های استقلال و پرسپولیس به جای رقم قراردادها، گفت: الزامی برای افشای رقم قراردادها وجود ندارد و اعلام مجموع آن کفایت می‌کند.
سازمان لیگ فدراسیون پالیبال تاریخ شروع مسابقات لیگ برتر بانوان را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ