تیم فوتبال سویا با پیروزی برابر آاس رم به عنوان قهرمانی لیگ اروپا دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از نزدیک به ۱۰ بار هتک حرمت قرآن از سوی افراط‌گرایان اروپایی در بازه زمانی شش ماهه، زمان آن رسیده که جهان علیه تندروها و حامیان اصلی آن که عمدتاً نظام‌های سیاسی‌اند، متحد شود.
معاون رئیس اطلاعات ارتش اوکراین امروز باز هم درخواست دریافت تسلیحات بیشتر از سوی کشورش را مطرح کرد.
براساس گفته‌های رئیس فدراسیون قرار است محدودیت‌های جدیدی برای ایجنت‌های فوتبال ایران اعمال شود.
در شرایطی که بازار خودرو‌های خارجی، ماه هاست چشم انتظار عرضه گستره شاسی بلند‌های آسیایی و اروپایی است، چند روزی است که خبر عرضه صد‌ها شاسی بلند مونتاژی در بورس کالا حاشیه ساز شده است. از یک سو مقام مسئول در وزارت صمت مخالف است؛ از سوی دیگر بورسی‌ها فرش قرمز پهن کرده اند!
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، تاکید کرد که حتی اگر پیشنهاد ادامه همکاری از سران باشگاه را هم دریافت نکند باز از شرایط راضی است.
محمد قربانی در نیمه دوم آخرین بازی فصل باز هم از سوی مورایس مورد استفاده قرار گرفت.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: پیگیری دیپلماسی اقتصادی از سوی مقامات کشورمان نسبت به گذشته بهتر شده، اما باز هم تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.
طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر افزایش قیمت بلیت از سوی ایرلاین ها مطرح شد و از سوی دیگر بلیت هواپیما در سایت ها کمیاب شد که به نظر می رسد این دو موضوع بی ارتباط به هم نیستند.
بازیکنان پیکان با وجود بیانیه تهدید آمیز مدیران باشگاه بازهم حاضر به تمرین نشدند.
با وجود افزایش بودجه فدراسیون های المپیکی از سوی کمیته ملی المپیک، اما احتمالا بازهم رشته های مدال آور به سهم خود اعتراض خواهند داشت.
هواداران منچستریونایتد نسبت به عملکرد داور مسابقه برابر سویا اعتراض کردند.
علم الهدی گفت: حجاب، اقتضای حیا و اصالت فرهنگ ایرانی است به‌گونه‌ای که حتی وقتی در این کشور اسلام فراگیر نبود، ایرانی‌ها بازهم باحجاب بودند. علاوه بر این، حجاب واجب شرعی است و در نص صریح چندین آیه قرآن، تأکید شده که باید حجاب در کشور و نظام اسلامی برقرار باشد. به‌موازات این، حجاب از سال ۱۳۸۵ هم به‌صورت قانون رسمی درآمده و دستگاه‌ها موظف به تثبیت و فرهنگ‌سازی پیرامون آن هستند. از سوی دیگر، از آن‌جا که بی‌حجابی باعث بروز جرم در جامعه می‌شود، دستگاه‌های قضایی هم مأموریت دارند تا با ترویج آن مقابله کنند.
شاهرود- یک‌بار دیگر ماجرای قطع درختان در شاهرود اعتراض برخی شهروندان را به دنبال داشته است قرائن و شائبه‌های مطرح شده خبر از انجام این کار از سوی شهرداری می‌دهد.
سرما از یک سو و آلودگی هوا از سوی دیگر بازهم فعالیت مدارس برخی شهرها را غیرحضوری کرد، همچنین در بعضی از استان‌ها نیز ادارات و مدارس با یک ساعت تاخیر کار خود را آغاز می‌کنند.
این تذکر در موارد متعددی از سوی نمایندگان به صورت فردی یا جمعی مطرح شده است.مثلا در سال 1399 حدود ۱۵۹ نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به قالیباف، خواستار پیگیری اصلاح سازوکار اداره شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا شدند البته این چالش مختص این مجلس نبوده و مجلس گذشته نیز درگیر آن شده بود.
بر اساس طرحی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران به زودی استادیوم شهید وطنی در یک بازه زمانی بلند مدت در اختیار نساجی قرار می گیرد.
پرسپولیس چهار امتیاز از دو بازی قبلی از دست داده اما همچنان صدرنشین است. با این حال هیچ تضمینی وجود ندارد که با ادامه این روند باز هم صدرنشینی و پیشتازی به سوی قهرمانی در دسترس باشد.
طبق آماررسمی اعلام شده از سوی گمرک، آمار صادرات "غیر نفتی" کشورمان به عراق در بازه مورد بررسی با ۶ درصد رشد مواجه بوده است .
در کادنا سر رفتار هواداران بارسا در جریان شکست 0-3 مقابل بایرن را زیر سوال بردند. بارسا بازهم تحقیر شد ولی از سوی هوادارانش مورد تشویق و حمایت قرار گرفت.
سیاوش یزدانی با وجود گمانه‌زنی‌های اخیر اما بازهم مجوز حضور در تمرینات استقلال را پیدا نکرد.
طی حکمی از سوی وزیر آموزش‌وپرورش، صادق ستاری فرد به‌ عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارتخانه منصوب شد.
روز گذشته شهردار تهران باز‌هم در برابر این پرسش قرار گرفت که مخازن زباله چه زمانی به شهر بازمی‌گردند؟ او پاسخ داد: این جمع‌آوری موقت است و با توجه به اینکه این مخازن از سوی عناصری که دست به آشوب می‌زدند، برای راهبندان استفاده می‌شد، تمهید شد که در معابر اصلی در برخی نقاط شهر این مخازن موقت جمع‌آوری شود، ولی به‌صورت جدیدی قطعا در حوزه جمع‌آوری زباله‌ها از آن‌ها استفاده خواهد شد.
یک اپیدمیولوژیست با تاکید بر اینکه پیش‌بینی شرایط کرونا طی روز‌های آتی بر اساس مدل‌ها برآورد می‌شود، گفت: بعید است که افزایش موارد، مشابه آنچه که در تابستان ۱۴۰۰ با گونه دلتا ویروس تجربه کردیم، باشد؛ اما بازهم غافلگیری از سوی کووید۱۹ بعید نیست.
براساس گزارشات به دست آمده از سوی یک دستگاه امنیتی، ۹۳ درصد حاضران در تجمعات اخیر در بازه سنی تا ۲۵ سال بودند که نشانگر به وجود آمدن نسل نو اغتشاشگران در کشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ