لوگوی جدید کمیته ملی المپیک به صورت ساده شامل تنها پرچم ایران و پنج حلقه المپیک طراحی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع سابق پرسپولیس با وجود آنکه چند سالی است کاملا از این تیم و فوتبال فاصله گرفته اما هنوز یک سرخ آتشین با اظهارنظرهای جالب به حساب می‌آید.
به‌دنبال شکایت همسایگان ساختمان توییتر در سان‌فرانسیسکو، لوگوی X از بالای این ساختمان برداشته شد.
ایلان ماسک در چند وقت گذشته تمام تمرکز خود را روی توییتر قرار داده و رسماً با تغییر لوگوی آن به X، از پلتفرم جدیدی رونمایی کرده است. حالا ماسک اعلام کرده که توییتر (یا بهتر است بگوییم X) در آینده فقط دارای «حالت تاریک» خواهد بود، زیرا این حالت از هر نظر بهتر است. ماسک در پاسخ به یکی از توییت‌ها که در آن با توجه به تغییر برند توییتر گفته شده بود وجود تیک مشکی می‌تواند مناسب‌تر باشد، نوشت: «این پلتفرم به زودی فقط حالت تاریک خواهد داشت. از هر نظر بهتر است.»
ری‌برندینگ توییتر و تغییر نام و لوگوی آن به X با واکنش بسیار منفی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است. بااین‌حال، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که نظر بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی نسبت به این تغییر مثبت است.
طراح ایرانی، طرحی را برای لوگوی جدید توییتر به ایلان ماسک پیشنهاد داده که به‌صورت تؤامان هم پرنده آشنای توییتر، هم حرف X را در ذهن تداعی می‌کند. ایده این طراح با استقبال بسیار زیادی در سطح دنیا مواجه شده است.
لوگوی جدید توییتر که روز دوشنبه رونمایی شد، همچنین شبیه یک کاراکتر یونیکد عمومی است که در مارس ۲۰۰۱ به یونیکد اضافه شد. یونیکد یک استاندارد محاسباتی بین‌المللی است که در آن، هر کاراکتر یا نماد، ارزشی عددی خاصی دارد که می‌تواند در پلتفرم‌ها استفاده شود.
درحال‌حاضر افزون بر لوگوی X که روی تصویر پروفایل صفحه توییتر دیده می‌شود، نام این اکانت هم به X تغییر کرده و اکانت‌های زیرمجموعه سازمان توییتر هم به‌جای لوگوی پرنده آبی، با لوگوی X دیده می‌شوند. البته هندل یا نام کاربری این اکانت همچنان Twitter باقی مانده است.
ایلان ماسک و لیندا یاکارینو مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر از یک لوگوی جدید برای این پلتفرم رونمایی کردند که شامل یک Xسفید رنگ با پس زمینه سیاه است.
ایلان ماسک و لیندا یاکارینو مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر از یک لوگوی جدید برای این پلتفرم رونمایی کردند که شامل یک Xسفید رنگ با پس زمینه سیاه است.
هدلایت‌های ترایمف جدید میزبان عدد ۲ و ۵ هستند که این لوگوی ۲۵ اشاره به بزرگداشت سالگرد تاسیس مرکز طراحی Makkina دارد و بسیار خلاقانه و البته نورانی این مناسبت را یادآوری می‌کنند.
روزنامه اطلاعات، لوگوی قدیمی خود را احیا کرد و با یونیفرم جدید منتشر شد. در نوزدهم تیر ۱۳۰۵، نخستین شماره روزنامه اطلاعات به صورت تک برگی به سردبیری عباس مسعودی در تهران منتشر شد. روزنامه اطلاعات قدیمی‌ترین روزنامه در حال انتشار ایران است.
در نمای پشتی، چیز جدیدی که خودنمایی می‌کند، چراغ پشتی است که شبیه به لوگوی داچیا شده است. هر چه به جلو می‌رویم، این چراغ کوچکتر می‌شود. اسپویلر اسپرت بالای شیشه هم در این قسمت خودنمایی می‌کند.
پژو آنقدر تغییر نکرد که این شرکت طراحی مجدد کامل لوگوی نمادین شیر خود را انجام داد. شیر تنومند از بین رفته است و به جای آن یک سپر جدید با علامت کلمه پژو و یک سر شیر تهاجمی (اما همچنان مینیمالیست) قرار دارد.
نشان جدید از دو حرف ال انگلیسی تشکیل شده و سادگی در طراحی آن برخلاف لوگوی قبلی مشهود است
همکاری کمپانی EA و لالیگا به تغییر نام لیگ اسپانیا در فصل آینده خواهد انجامید. لوگوی جدید هم به صورت غیررسمی رونمایی شده است.
لوگوی جدید کمیته المپیک ایران تایید شد
فدراسیون فوتبال ایتالیا به طور رسمی از لوگوی جدید خود رونمایی کرد.
آیفون بعدی هرچند لوگوی اپل را یدک می کشد اما اتحادیه اروپا نقش موثری در طراحی آن خواهد داشت.
کمپانی آدیداس ویدئویی از تولید پیراهن‌های جدید تیم ملی آرژانتین که سه ستاره روی لوگوی فدراسیون فوتبال این کشور دیده می‌شود، را منتشر کرد.
در حالیکه مسئولان وزارت صمت از پاسخ به چرایی اعطای مجوز فروش کالای ایرانی با لوگوی شرکت‌های خارجی طفره می‌روند، با گذشت زمان ابعاد جدیدی از این تخلفات مشخص می‌شود!
به تازگی گزارش جدیدی از وجود ۳۵ برنامه مخرب در فروشگاه گوگل پلی منتشر شده است. به گفته محققان بیت دیفندر، این برنامه ها علاوه بر ارسال تبلیغات، پس از نصب بر روی گوشی شما می‌توانند نام و لوگوی خود را نیز تغییر دهند.
فعالیت‌های گسترده بارسلونا در تابستان امسال برای این تیم دشمنان زیادی تراشیده و کاتالانها را به لولوی جدید فوتبال تبدیل کرده است.
لوکادیا امروز در دفتر رضا درویش این پیراهن را برتن کرد و در حالی که با انگشت به لوگوی پرسپولیس اشاره می‌کرد، تصویری را به ثبت رساند که می‌تواند سوژه جذاب باشگاه پرسپولیس برای فروش اورجینال پیراهن‌های این فصل قرمزپوشان باشد.
لوکادیا امروز در دفتر رضا درویش این پیراهن را برتن کرد و در حالی که با انگشت به لوگوی پرسپولیس اشاره می‌کرد، تصویری را به ثبت رساند که می‌تواند سوژه جذاب باشگاه پرسپولیس برای فروش اورجینال پیراهن‌های این فصل قرمزپوشان باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ