لوگوی جدید توییتر که روز دوشنبه رونمایی شد، همچنین شبیه یک کاراکتر یونیکد عمومی است که در مارس ۲۰۰۱ به یونیکد اضافه شد. یونیکد یک استاندارد محاسباتی بین‌المللی است که در آن، هر کاراکتر یا نماد، ارزشی عددی خاصی دارد که می‌تواند در پلتفرم‌ها استفاده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون والیبال به همراه استاندار آذربایجان غربی از لوگو، پوستر و هویت بصری رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در ارومیه رونمایی کردند.
به‌دنبال شکایت همسایگان ساختمان توییتر در سان‌فرانسیسکو، لوگوی X از بالای این ساختمان برداشته شد.
درحال‌حاضر افزون بر لوگوی X که روی تصویر پروفایل صفحه توییتر دیده می‌شود، نام این اکانت هم به X تغییر کرده و اکانت‌های زیرمجموعه سازمان توییتر هم به‌جای لوگوی پرنده آبی، با لوگوی X دیده می‌شوند. البته هندل یا نام کاربری این اکانت همچنان Twitter باقی مانده است.
ایلان ماسک و لیندا یاکارینو مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر از یک لوگوی جدید برای این پلتفرم رونمایی کردند که شامل یک Xسفید رنگ با پس زمینه سیاه است.
ایلان ماسک و لیندا یاکارینو مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر از یک لوگوی جدید برای این پلتفرم رونمایی کردند که شامل یک Xسفید رنگ با پس زمینه سیاه است.
ایلان ماسک، مالک میلیاردر توییتر در توییتی نوشت: به زودی باید با برند توییتر و به تدریج، با همه پرنده‌ها خداحافظی کنیم.
روزنامه اطلاعات، لوگوی قدیمی خود را احیا کرد و با یونیفرم جدید منتشر شد. در نوزدهم تیر ۱۳۰۵، نخستین شماره روزنامه اطلاعات به صورت تک برگی به سردبیری عباس مسعودی در تهران منتشر شد. روزنامه اطلاعات قدیمی‌ترین روزنامه در حال انتشار ایران است.
نشان جدید از دو حرف ال انگلیسی تشکیل شده و سادگی در طراحی آن برخلاف لوگوی قبلی مشهود است
لوگوی جدید کمیته ملی المپیک به صورت ساده شامل تنها پرچم ایران و پنج حلقه المپیک طراحی شده است.
تغییر لوگوی کمیته المپیک ایران؛ بدون طراحی!
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: بعد از چهار ماه امروز آخرین جمع بندی در اصلاح طراحی کمیته نهایی شد و تا فردا به IOC اعلام می‌کنیم.
جام قهرمانی با دستان امیرحسین روشنک در استیج قرار گرفت.
در حاشیه مراسم قرعه کشی، از لوگوی جام ملت های آسیا 2023 قطر رونمایی شد.
همکاری کمپانی EA و لالیگا به تغییر نام لیگ اسپانیا در فصل آینده خواهد انجامید. لوگوی جدید هم به صورت غیررسمی رونمایی شده است.
فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی از نمادهای والیبال سالنی و ساحلی بازی‌های المپیک 2024 پاریس رونمایی کرد.
لوگوی جدید کمیته المپیک ایران تایید شد
فدراسیون فوتبال ایتالیا به طور رسمی از لوگوی جدید خود رونمایی کرد.
لوگوی رسمی جام‌جهانی ۲۰۲۶ آمریکا، کانادا و مکزیک
ابوالفضل عمویی گفت: در صداوسیما لوگوی باشگاه آ اس رم را فتوشاپ می کنند و سوژه بین المللی درست می کنند! اصلا بیایید ببینید این کار چه کسی است! بعد از آن قضیه باشگاه رم رفت و صفحه فارسی زد و با مخاطبان ایرانی خود ارتباط برقرار کرد.
روی پیراهن بارسلونا برای بازی یکشنبه مقابل رئال مادرید، لوگوی دریک، خواننده کانادایی مشهور، درج شده است.
روی پیراهن بارسلونا برای بازی یکشنبه مقابل رئال مادرید، لوگوی دریک، خواننده کانادایی مشهور، درج شده است.
تغییر اجباری لوگوی کمیته المپیک ایران بدستور IOC
لوگوی اینماد با تغییر نام به «نماد تجارت الکترونیکی» و تأکید بر رتبه اعتماد در قالب ستاره‌های اینماد، تغییر کرد.
شرکت سوئدی اریکسون در سال ۱۹۹۷ برای انتخاب نام فناوری بی‌سیم خود که اکنون تحت عنوان بلوتوث شناخته می‌شود از لقب هارالد بلاتند الهام گرفت. دلیل انتخاب لقب پادشاه پیشین دانمارک برای این فناوری بی‌سیم نقش او در ایجاد اتحاد بین بخش‌های بزرگی از منطقه اسکاندیناوی بود. اتحادی که با توجه به اهمیت مرز دریایی بین کشور‌های این منطقه بی ارتباط با کارکرد ارتباط بی‌سیم و فناوری بلوتوث نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ