مدیرعامل باشگاه پیکان از نمایش شاگردان مجتبی حسینی در بازی با استقلال راضی است و اعتقاد دارد تیمش می‌توانسته به برد هم برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمهوری‌خواهان و همچنین کاربران فضای مجازی آمریکایی به تعظیم وزیر خزانه‌داری این کشور مقابل مقام چینی در پکن واکنش نشان دادند.
با رای کاربران وب‌سایت یوفا گل لیونل مسی مقابل بنفیکا به عنوان بهترین گل فصل ۲۰۲۲/۲۳ لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.
تفاهم‌نامه همکاری متقابل بانک رفاه کارگران و شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران ‌امضاء شد.
با حضور دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث (تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، داروئی و آزمایشگاهی) در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران، تفاهم‌نامه های همکاری متقابل با شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه سلامت کشور به امضاء رسید.
بنر «خلیج همیشه فارس» مقابل سفارت‌خانه‌های انگلیس و امارات به مناسبت روز ملی خلیج فارس با استقبال کاربران فضای مجازی مواجه شده است.
رهبر انقلاب در دیدار کارگران گفتند: اگر مسئولی جرات مقابله با مفسد داخلی را نداشته باشد، جرات مبارزه با زورگوی خارجی را نخواهد داشت.
غنی‌نژاد ادامه می‌دهد که چپ‌ها کاری کردند که ۴۰ سال ما را گرفتار کردند!‌ای کاش آقای غنی‌نژاد منظور خود از چپ بودن و کار‌های چپ‌ها در چهل سال اخیر را مشخص می‌کرد و سپس در مقابل به برخی رفتار‌های نئولیبرال‌ها در این تاریخ چهل‌ساله نیز اشاره می‌کرد که خصوصی‌سازی‌های مطلوب جناح ایشان در جریان اصلاح‌طلبی و حتی اصولگرایی چه بلایی بر سر کارگران آورد و در دولت‌های مطلوب ایشان نیز با کلماتی مانند توسعه و خصوصی‌سازی تمام کارگرانی که به امید بهبود وضعیتی بهتر رای داده بودند را فقیر‌تر کردند.
صحبت‌های جدید پناهیان درباره تقابل اخلاق و دین مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است!
روزنامه «رودونگ سینمون» کره شمالی نوشت که دانش‌آموزان و کارگران تمایل خود را برای ثبت نام در ارتش و مقابله با ایالات متحده آمریکا اعلام کرده‌اند.
ترنت الکساندر-آرنولد، مدافع کناری لیورپول، شبی سخت را مقابل وینیسیوس جونیور در جریان بازی قرمزها مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا پشت سر گذاشت.
وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین(MIIT) مجموعه جدیدی از قوانین را برای مقابله با روش های تهاجمی اپلیکیشن های موبایل وضع خواهد کرد.
بازیکنان دورتموند با پیراهن مشکی و طرحی جذاب در بازی مقابل هرتابرلین قرار گرفته‌اند.
نام او زمانی در شبکه‌های اجتماعی برای کاربران ایران مورد توجه قرار گرفت که در ویدیویی بعد از شکست تیم ملی ایران مقابل انگلیس در جام جهانی او از فوتبالیست‌های ایرانی و تیم ملی ایران حمایت کرد.
مهدی صادقی کارگردان مستند «بازگشت‌های بزرگ» ضمن اشاره به روایت پیروزی هیجان‌انگیز تیم ملی ایران در مقابل آمریکا در سال ۹۸،‌ از حسرت تکرار نشدن این اتفاق در جام‌جهانی امسال گفت.
رسانه ها و کاربران عرب شبکه های اجتماعی به پیروزی ایران در مقابل ولز واکنش نشان دادند و این پیروزی را تبریک گفتند.
رسانه ها و کاربران عرب شبکه های اجتماعی به پیروزی ایران در مقابل ولز واکنش نشان دادند و این پیروزی را تبریک گفتند.
از جمله دستاور‌دهای مهم کشورمان در فرهنگ ترافیکی، باز کردن راه برای خودرو‌های امدادی است؛ اتفاقی شایسته تقدیر که حالا مدتی‌ است تحت تاثیر آسیب‌های شکل گرفته در بطن جامعه قرار گرفته و به باور برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، بعید نیست به نابودی آنچه با زحمت و در سایه آموزش‌های فراوان به دست آمده، منجر شود.
از جمله دستاور‌دهای مهم کشورمان در فرهنگ ترافیکی، بازکردن راه برای خودرو‌های امدادی است؛ اتفاقی شایسته تقدیر که حالا مدتی‌ است تحت تاثیر آسیب‌های شکل گرفته در بطن جامعه قرار گرفته و به باور برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، بعید نیست به نابودی آنچه با زحمت و در سایه آموزش‌های فراوان به دست آمده، منجر شود.
از جمله دستاور‌دهای مهم کشورمان در فرهنگ ترافیکی، بازکردن راه برای خودرو‌های امدادی است. اتفاقی شایسته تقدیر که حالا مدتی‌ست تحت تاثیر آسیب‌های شکل گرفته در بطن جامعه قرار گرفته و به باور برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، بعید نیست به نابودی آنچه با زحمت و در سایه آموزش‌های فراوان به دست آمده، منجر شود.
ساکنان غیرنظامی و نظامی پیونگ یانگ هفتاد و هفتمین سالگرد تاسیس حزب کارگران کره شمالی را با گذاشتن دسته گل در مقابل مجسمه‌های کیم ایل سونگ و کیم جونگ ایل در مجتمع مانسو هیل پایتخت جشن گرفتند. در همان روز، رسانه‌های دولتی گفتند آزمایش‌های موشکی اخیر این کشور نوعی شبیه‌سازی و تمرین برای حملات هسته‌‌ای تاکتیکی بوده است. کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی به صورت مستقیم بر پرتاب موشک‌های بالستیک اخیر کشورش و آنچه تمرین‌های حملات هسته‌ای تاکتیکی خوانده شده، نظارت داشته است.
لحظه‌ای که گل اول پورتو مقابل لورکوزن به ثمر رسید، کارگردان بیش از اینکه به دنبال گلزن باشد، در پی ثبت واکنش سازنده گل بود.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران گفت: صنعت فولاد یکی از صنایع پیشران است که نقش تعیین کننده ای در راستای توسعه اقتصادی و اشتغالزایی کشور بر عهده دارد.
دکتر کمال حیدری: امیدوارم از موضوع واکسیناسیون استقبال شود، چرا که تاثیر واکسن در پیشگیری از ابتلا به بیماری ثابت شده و توصیه می‌شود کسانی که قصد حضور در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) را دارند، نسبت به تزریق واکسن اهتمام جدی داشته باشند.
رئیس قوه قضائیه در همین زمینه به مسئولان ذیربط قضایی دستور داد، چنانچه در ماه‌ها و هفته‌های اخیر برای افرادی از دو قشر زحمتکش معلمان و کارگران در اثر غفلت آن‌ها، پرونده قضایی تشکیل شده، نهایت مساعدت را به عمل آورند و در مقابل، چنانچه عناصری وابسته به بیگانه در صفوف معلمان و کارگران رخنه کرده‌اند و برای ضربه زدن و ایجاد آشوب و اخلال در نظم و امنیت مردم برنامه دارند...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ