محمد ولی زاده به احتمال فراوان زوج سید محمد موسوی در پست سرعتی‌زن خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر برنامه های ویتور روکه معتقد است بارسا با خرید این بازیکن به هدف زده و او برای یک دهه در خط حمله بارسا آقایی خواهد کرد.
رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ۴۴ مخاطره از ۶۴ مخاطره طبیعی و سوانح انسان ساز در جهان در ایران رخ داده و در یک دهه اخیر سیلاب بیشترین خسارت اقتصادی را به کشور تحمیل کرده است.
پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد، به دلیل مصدومیت در بازی خیریه مجبور شده از عصا استفاده کند.
یک کاشناس بانکی گفت: اشتباهات راهبردی در نظام بانکی کشور طی دهه های پیش، پدیده بانکداری مخرب را به وجود آورده است.
میترا رفیع برای چند مرزبان که چند روز پیش جان باختند، یک استوری به اشتراک گذاشته است.
روایتی از یک معلم وظیفه شناس دهه هفتادی که برای تدریس به منزل دانش آموز بیمارش می‌رود.
روایتی از یک معلم وظیفه شناس دهه هفتادی که برای تدریس به منزل دانش آموز بیمارش می‌رود.
دین لیرن چینی موفق شد عنوان قهرمان شطرنج جهان را به نام خود کند.
رئیس جمهور در نشستی با نوجوانان و دانش‌آموزان دهه هشتادی گفت: گره‌های ذهنی نسل جوان باید رفع شود تا یک شبهه تبدیل به مسئله لاینحل نشود.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه عفاف و حجاب یکی از سفارشات دینی ما است، گفت: قوانین در حوزه عفاف و حجاب بدون مشکل و محکم هستند ولی امروز نیازمند افزایش توجه مردم به امر به معروف و نهی از منکر هستیم.
ملوان در شرایطی برابر نساجی دربی شمال را به سود خود خاتمه داد که با تصمیم مازیار زارع یک اتفاق ویژه نیز در این جدال شکل گرفت.
در کنار جنجال بزرگ بر سر کمبود گاز در کشور، ماجرای فیش حقوقی مسئول دفتر یکی از اعضای شورای شهر تهران، از خبرسازترین رخدا‌های هفته جاری بود. در اوایل هفته، انتشار عکس یک فیش حقوقی ۳۳ میلیونی در شورای شهر تهران بازتاب گسترده‌ای در میان محافل سیاسی، رسانه‌ها و افکار عمومی به همراه داشت. صاحب این فیش «فاطمه منصورلی» دختر «نرگس معدنی‌پور» عضو شورای شهر تهران بود
پرداختی هنگفت شورای شهر تهران به دختر یکی از اعضا، واکنش رئیس شورای شهر را به دنبال داشت؛ حقوق ۳۳ میلیون تومانی به یک جوان دهه هشتادی که در سمت مسئول دفتر مادرش به کار گمارده شده و از این بخت برخوردار است که در آینده هم در این مجموعه یا شهرداری تهران به فعالیتش ادامه دهد. دستمزدی گزاف که رئیس شورا بر پرداخت آن مهر تایید زده اما...
بررسی فیش حقوقی دختر عضو شورای شهر تهران نشان می‌دهد وی ماهیانه ۱۰ میلیون بیشتر از سایر روسای دفتر اعضای شورای شهر تهران حقوق دریافت کرده است.
علی پوراسماعیل برای اولین بار در لیگ برتر تجربه بازی پیدا کرد.
پیکان در بازی با پرسپولیس هم از بازیکنان جوان پرتعدادی در ترکیب خود استفاده کرد‌.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از نمایش یکی از بازیکنان آکادمی این تیم برابر لیورپول بسیار راضی است.
ریشه درگیری په‌په و لیونل مسی به یک دهه قبل و تقابل های حساس در ال کلاسیکو برمی گردد.
سیاست‌ها و راهبرد شی جین پینگ رهبر حزب کمونیست و رئیس جمهور چین از سال ۲۰۱۲ سبب شده تا قدرت اقتصادی-سیاسی این کشور در جهان به رقیب اصلی امریکا تبدیل شود.
شهید فرید کرم‌پور 20 ساله و متولد خرم آباد و ساکن شهر پرند بود که در آشوب‌های خیابانی شهرستان رباط کریم بر اثر زیر گرفتن یک خودروی سواری اغتشاشگر به شهادت رسید.
به اعتقاد زاهدی، جوانان مخصوصا دهه هشتادی ها اطلاعات عمومی خود در مباحث سیاست بین المللی را بیشتر کنند تا بتوانند تحلیل درستی از مسایل داشته باشند.
آزاد ارمکی گفت : کسانی که می گویند «دهه هشتادی ها»، می خواهند یک گمراهی ایجاد کنند و بگویند جمعیتی وجود دارد که با ما تفاوت دارند، ما آنها را آموزش نداده ایم و باید تربیتشان کنیم. اتفاقا جوانان تنها دهه هشتادی ها نیستند؛ جمعیت جوان بیش از این است. یعنی شما آدم های ۳۰ تا حتی ۵۰ ساله هم در میان آنها هستند و برخی خانوادگی آمده اند و این خطرناک است که ما بگوییم زنانی مدعی بی حجابی و زنانی که آموزش فرهنگی ندیده اند و جامعه پذیری سیاسی پیدا نکرده اند.
این بدترین اینتر سال های اخیر است و سیمونه اینزاگی به وضوح خطر اخراج را حس می کند.
جوردن باروز با پیروزی مقابل نخودی حریف ایرانی‌اش یک طلای دیگر به گاوصندوق بزرگش اضافه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ