اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم درباره روز حادثه گفت: آن روز دوباره به خاطر بیماری‌ام لباسم خیس شد و او به من بی‌احترامی کرد و با داد و فریاد و عصبانیت دوباره شروع کرد به شستن فرش و مبل خانه من به او اعتراض کردم و در یک لحظه عصبانی شدم و کنترلم را از دست دادم و با چاقو ضربه‌ای به او زدم که منجر به مرگش شد. پس از آن جسدش را به حمام بردم. متهم در پاسخ به این سؤال که چرا پس از قتل همسرت را مثله کردی، گفت: اصلاً یادم نمی‌آید که دست به چنین کاری زده باشم. اگر هم این کار را کردم علتش را نمی‌دانم.
متهم گفت: نیازی به گوشی قاپی ندارم. دفعات قبل هم اگر اقدام به این کار کردم فقط به خاطر تفریح و سرگرمی بود. من مهندسی معماری خوانده‌ام و ساکن بالاشهر تهرانم. درآمدم می‌تواند به حدی خوب باشد که نیازی به این سرقت‌ها نداشته باشم
آیت‌الله عباسعلی روحانی گفت: اگر امروز کسی بگوید ثمره انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی شد و ثمره جمهوری اسلامی هم بعد از ۴۴ سال فلاکت، بدبختی و بیچارگی مردم است. این محصول چه کسی است؟ الآن نمی‌توانیم بگوییم یک کسی این کار را کرده؛ ممکن است یک کسی سهم بیشتری داشته باشد. مثلا بحث ولایت فقیه یک آش نپخته‌ای بود و الآن هم نپخته است.
بعد از بازنشستگی، سلطان به طور دائم در واحد ایمنی زمینی فرودگاه مشغول به کار شد. او هر روز صبح از کرج می‌آید فرودگاه، سرکارش. بعد از آماده کردن تفنگ‌ها و پوشیدن لباس هم با یکی از ماشین‌های فرودگاه به کل باند و محوطه اطراف آن سرکشی می‌کند تا اگر حیوانی روی باند باشد آن را از آنجا دور کند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر لایحه واردات خودروهای کارکرده تصویب شود، بازار خودرو از التهاب خارج می‌شود و قیمت خودرو هم سیر نزولی پیدا می‌کند.
این آقا برای کار به خانه آن‌ها می‌رفت که عکس‌های داخل گوشی او را برداشته بود. به او گفته بود اگر با من نباشی، عکس‌هایت را پخش خواهم کرد. چند روز به او مهلت داده بود و بعد عکس‌ها را پخش کرد. او سه تا بچه دارد. (منظورش از «او»، خواهرش است. برادر مریم از به کار بردن اسم خواهرش اجتناب می‌کند و مرتب مریم را او خطاب می‌کند) فردی هم که عکس‌ها را پخش کرده، زن و بچه دارد.
اگر شورای‌عالی کار قصد افزایش حداقل دستمزد تنها براساس معیار تورم را هم داشت، باید به رقمی بالاتر از رقم کنونی می‌رسید. به‌گفته فعالان کارگری؛ ارزش حداقل حقوق کارگران در ابتدای سال ۱۴۰۱ حدود ۲۸۳ دلار بود که در اسفندماه ارزش آن به ۱۲۲دلار رسیده است و حتی هم‌اکنون ارزش قدرت خرید کارگر حداقل‌بگیر به ۱۱۸دلار کاهش پیدا کرده است.
گل‌محمدی درباره این اظهارنظر نکونام که گفته بود "از طرف پرسپولیس با ما تماس گرفتند و عذرخواهی کردند،" و اینکه آیا او می‌داند چه کسی از پرسپولیس این کار را انجام داده است؟ عنوان کرد: ایرادی ندارد که من زنگ زده باشم و عذرخواهی کرده باشم. بحث عذرخواهی هم نبود و من برایشان آرزوی موفقیت کردم.
به طور کلی نیروی انسانی ایران، مخصوصا نیروی کارشناس یا تحصیل‌کرده برای کشور‌های دیگر جذاب شده است، بدین منظور اگر افراد بخواهند کسب و کاری راه بیاندازد، بهترین فرصت این است که از تیمی که با آن کار کرده، با آن آشنایی دارد، ایده را می‌شناسد و از همه مهمتر هزینه‌اش هم به نسبت همتایانش در آن کشور ارزان‌تر است، استفاده کند.
محمدحسن آصفری گفت: امروز بستن تنگه هرمز در دستور کار مجلس است. اگر قرار باشد اروپایی‌ها با نیرو‌های مسلح و نیرو‌های رسمی ما اینگونه برخورد کنند ما هم گزینه‌های دیگری را روی میز خواهیم گذاشت از جمله محدود کردن تردد کشتی‌های تجاری اروپا در تنگه هرمز در قالب طرح فوریتی در مجلس دنبال خواهد شد.
حتی کاسبی حلال هم برای مسئول جمهوری اسلامی حرام است. ما مخالف ثروت نیستیم و اتفاقا بار فرهنگی را خیلی از ثروتمندان بر دوش کشیده اند؛ اما اگر خواستی در جمهوری اسلامی مسئولیت پیدا کنی، تو را به خدا فکر جیب نکن؛ برای خدمت و کار بیا. این باید مسأله ما باشد و باید دنبال راهکار برای آن باشیم و نمی شود به «عدالت» اتکا کنیم.
دکتر علی سالاری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور گفت: پزشکان خانواده ماهانه ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان حقوق می‌گیرند. بسیاری از پزشکانی که مطب داشتند، اکنون مطب‌شان در حد ۲ تا ۵ بیمار دارد که واقعا اگر عشق و علاقه به پزشکی نباشد، باید مطب‌شان را ببندند. پزشکان اورژانس ما که در بیمارستان‌ها سخت‌ترین کار را انجام داده و بی‌خوابی و محیط طاقت‌فرسا را تحمل کرده و به ارائه خدمت ادامه می‌دهند، درآمدشان در حد حقوقی زیر خط فقر است. اگر خط فقر را ۱۸ میلیون تومان در نظر می‌گیرند، گزارش‌هایی داریم که پزشکان ما ۹ تا ۱۵ تومان حقوق دارند؛ یعنی قاطبه جامعه پزشکی این درآمد‌ها را دارند. حال ممکن است در هر قشری درصد کوچکی سلبریتی هم باشد که درآمد‌های بالا و نجومی هم داشته باشند، اما درست نیست که این درآمد‌ها را به همه آن قشر تعمیم دهیم.
محمد قبادلو در مسیر انتقال به محل وقوع جنایت برای بازسازی صحنه جرم نیز در ماشین اعلام می‌کند که اصلا پشیمان نیستم و اگر باز هم برگردم این کار را تکرار می‌کنم. پزشکی قانونی نیز درباره وضعیت روحی و روانی محمد قبادلو اعلام کرده است: معاینه روانپزشکی انجام شد با توجه به معاینه و شرح حال، نامبرده سوابقی از تشخیص و درمان اختلالات خلقی را ذکر می‌کند در حال حاضر علائم و شواهد از اختلال عمده روانپزشکی که باعث فقدان قوه تمییز و کنترل ارائه شود، در زمان وقوع جرم در نامبرده مشاهده نمی‌شود و مسئول اعمال و رفتار خود بوده است.
وزیر کشور بیان کرد: عمده خسارت و بلکه تمام آن توسط اغتشاشاگران به وجود آمده است، اما با این وجود فراجا اعلام کرده اگر کسی دچار خسارت شده اعلام کند. در دستور کار ما هم است که هر کس دچار خسارتی شده و شکایتی دارد، اعلام کند.
نماینده قم البته نگفته که همکار نماینده‌اش در کدام محله خانه اجاره کرده و متراژ خانه هم چقدر بوده است. این قبیل زمزمه‌ها اگر برای افزایش پرداختی‌ها به نمایندگان است، این افراد باید توجه داشته باشند که اقشار محروم جامعه در آلونک زندگی می‌کنند.
پرسش من این است که اساسا نهاد صنفی چه کاری انجام می‌دهد؟ آیا باید صرفا نقش تسهیل‌کننده اجرای اوامر وزارت ارشاد را داشته باشد؟ گاهی اوقات این موقعیت خطا را با سکوت یا با بی‌عملی یا حتی با انفعال تسهیل می‌کنیم. اگر قرار است این نقش را داشته باشیم، بی‌شک باید منتظر این هم باشیم که ضلع سوم که خود هنرمندان هستند، برای دفاع از کیانشان وارد ماجرا شوند. این فرمولی نیست که من آن را کشف کرده باشم. سیر طبیعی امر است که اگر ضلع اول کار خودش را درست انجام ندهد و ضلع دوم دچار انفعال باشد، ضلع سوم کارش را خودش انجام می‌دهد، حالا هرکسی به طریق خودش؛ یعنی یکی با نوشتن نامه، دیگری با رفتن یا نرفتن به جشنواره داخلی یا خارجی.
رییس سازمان پزشکی قانونی گفت: اگر انتظار این باشد که ما بگوییم قاضی منصوری خودکشی کرده، این حرف بی ربط و غیرکارشناسی است. ما شرح جسد را به قاضی پرونده منتقل می‌کنیم و قاضی با تحقیقات بین‌الملل و همکاری اینترپل و سایر ادله‌هایی که دارد، نظر نهایی را اعلام می‌کند.
سرمربی پرتغالی استقلال می گوید روی ذهنیت بازیکنانش کار کرده است که اگر هم عقب بیفتند، برای پیروزی تلاش کند.
این روزها در فضای مجازی دوباره شاهد این هستیم که برخی کانال ها و گروه ها مشغول تبلیغ و پروژه کردن برخی سهام بازار پایه هستند. در گفتگو با علی سامانی فرد دبیر کمیته بازار سرمایه اتاق بازرگانی ضمن بررسی جامع وضعیت بازار پایه به این پرسش پاسخ داده ایم که آیا سهام بازار پایه ای ارزش خرید و سرمایه گذاری دارند؟
سید مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در حاشیه بازدید از غرفه گروه خودروسازی بهمن در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران گفت: گروه بهمن خودروهای خوب و مناسبی تولید کرده است و امیدواریم سطح کیفیت محصولات این مجموعه روز به روز افزایش یابد.
معتقدم تاکنون اراده‌ای برای جمع کردن این بساط وجود نداشته و حالا هم خوشبین نیستم که در آینده نزدیک با آن برخورد شود. دلیلش را لااقل در جناح اصولگرا به خوبی فهم کرده‌ام. به‌طور مشخص و دقیق می‌گویم جناح اصولگرا برای حمله به رقیب، یک جریان تندرو پای کار لازم داشته که همیشه آن را به عنوان گروه فشار برای رسیدن به اهداف سیاسی خود یا جلوگیری از رسیدن حریف به اهدافش تربیت کرده. حتی اگر تربیت هم نکرده، به وجودش دلخوش و دلگرم است.
قصد مچ گیری و اذیت کردن نباید در کار باشد، چون قرار است همه ما در کنار یکدیگر کشورمان را بسازیم و من مطمئنم این مسأله هم مورد رضایت روح امام و هم مورد نظر رهبر معظم انقلاب است. همه باید کمک کنند؛ در این راستا باید کسانی که تصدی امور را دارند عملکرد خود را بهبود ببخشند و کسانی که بیرون کار هستند نیز بهتر کمک و همدلی کنند.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: یک تعدادی از معاونین وزرا و ائمه جمعه هم با هم تفاهم کرده بودند یک روز صبح از خواب بیدار شدند و گفتند کار را زمین بگذاریم و بگوییم ما دیگر این نظام را نمی‌خواهیم خب معلوم است با آنها برخورد می‌شود. کسی با آنها شوخی ندارد. کسی نمی‌تواند با نظام در بیفتد.
همزمان با اقدام مثبت حذف شرط پرهزینه برای فیلمسازان فیلم اولی، فرآیند تازه‌ای طراحی و اجرا شده که اگر ابهامات و اشکالاتش رفع شود، می‌تواند مسیر فیلمسازان تازه نفس را هموار سازد؛ اما اگر بدون رفع این اشکالات به اجرا گذاشته شود، می‌تواند چالش‌های تازه‌ای در پی داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ