کنعانی‌زادگان نخستین مصاحبه خود را پس از بازگشت به پرسپولیس انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد بازیکنان خود در هنگام حملات این تیم در نیمه اول رضایت نداشت.
فرشاد پیوس می‌گوید در سومین صعودش هم اتفاقاتی رخ داده، که کامش را تلخ کرده است.
مهدی قایدی در نیمه اول بازی امروز با تراکتور 2 گل زد تا نشان دهد برای دریافت کفش طلا انگیزه دارد.
ادین ژکو، ستاره کهنه کار اینتر، با یک گل بسیار زیبا، زمینه ساز پیروزی مهم تیمش مقابل میلان شد.
در شبی که مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا با حضور دو بازیکن تیم ملی ایران و صعودشان به فینال این مسابقات برگزار شد، صداوسیما پخش برنامه‌های دیگر را در دستور کار قرار داد.
سرمربی اسپانیایی بایرلورکوزن با وجود انتقادات زیادی که در ابتدای کار همراهش بود، توانست تیمش را به نیمه نهایی لیگ اروپا برساند.
مانوئل گولده، مدافع آلمانی فرایبورگ، در دیدار این تیم مقابل یوونتوس با خطای هند در محوطه جریمه تیمش هم اخراج شد و هم باعث باز شدن دروازه تیمش روی یک پنالتی شد.
سپاهان یک نیمه روی دروازه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی فشار وارد کرد و حتی به گل هم رسید که البته کمک داور گل کریمی را مردود کرد.
بارسلونا پنجشنبه شب در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری موفق شد رئال را با ارائه یک بازی کاملا دفاعی، 0-1 شکست دهد. دیه‌گو سیمئونه دیروز به این سبک بازی بارسا کنایه زد.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با رد و بدل شدن دو گل همراه بود.
نمایندگی هفت دوره مجلس شورای اسلامی و عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کارنامه باهنر به چشم می‌خورد.وی از گذشته و حال انقلاب، گفتنی‌های زیادی دارد. برخی‌ها معتقدند نظرات او درباره آینده نظام و کشور، مورد توجه واقع می‌شود.
نمایندگی هفت دوره مجلس شورای اسلامی و عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کارنامه باهنر به چشم می‌خورد.وی از گذشته و حال انقلاب، گفتنی‌های زیادی دارد. برخی‌ها معتقدند نظرات او درباره آینده نظام و کشور، مورد توجه واقع می‌شود.
نفر اول وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد کشور می‌گوید دلیل اینکه تا امروز نتوانسته خود را در قالب یک چهره مدعی تیم ملی نشان دهد، قدم آخر کارش بوده که آن را محکم برنداشته اما این بار می‌خواهد کار نیمه تمامش را تمام کند.
تمام تلاش‌های بایدن موفقیت‌آمیز نبوده است. خروج آمریکا از افغانستان در سال ۲۰۲۱ یک فاجعه بود، حتی اگر باعث شد جنگ ۲۰ ساله‌اش پایان یابد. واقعیت‌های جبر جغرافیایی، با وجود تاکید‌های اولیه تیم بایدن بر دموکراسی و حقوق بشر، آن‌ها را به مسیر تعاملات ناخوشایندی هدایت کرده است.
موضوع بسیار مهم دیگری که مینویی به آن اشاره می‌کند، مدارکی است که یک موکل در اختیار وکیل خود قرار می‌دهد و با بازداشت وکیل، فرایند پیگیری پرونده می‌تواند با گره‌های بسیاری مواجه شود: «موکل در مورد اوراق پرونده و مدارکش سرگردان است. من و آقای کامفیروزی موکلان مشترکی داریم. در این مدت برخی از آنها با من تماس گرفته‌ و گفته‌اند فلان مدرک‌مان را برای ارائه به فلان مرجع قضائی نیاز داریم و آن مدرک دست آقای کامفیروزی است. دسترسی دوباره به این مدارک کار بسیار سختی است و چه‌بسا از برخی از این اوراق تنها یک نسخه موجود باشد؛ مثل اصل نامه پزشک، استشهادیه و‌... . این موضوع استیصالی را برای موکل و وکیل جدید پرونده به همراه دارد که بسیار پیچیده است».
کیلیان امباپه در جریان شکست فینال جام جهانی مقابل آرژانتین، یک سخنرانی هیجان‌انگیز برای هم‌تیمی‌هایش در بین دو نیمه انجام داده است.
لوئیس فن‌خال، مربی هلند، هنوز شکست هشت سال و نیم پیش برابر آرژانتین در نیمه نهایی جام جهانی برزیل را فراموش نکرده است.
حجت الاسلام والمسلمین ادیب با بیان اینکه از دیدگاه بسیاری از کارشناسان اقدامات گشت ارشاد در قالب امر به معروف و نهی از منکر به نفع کشور و دین تمام نمی‌شود، اظهار داشت: بسیاری از افراد این احساس را دارند که این اقدامات فقط برای راضی نگه داشتن یک معدود افراد ظاهرنگر، برای اینکه در کارنامه خود گفته باشیم که به یک وظیفه‌ای عمل کردیم و گزارشی برای کسانی ارایه کنیم که ما بر سر فلان مساله جدیت به خرج دادیم، انجام می‌شود و گویا این رفتار‌ها و جریان‌ها غیر از این، دستاوردی ندارد.
معاون تلفیق و تنظیم‌گری شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: همدان تنها از یک منبع آبی سد اکباتان برای تامین منابع آبی استفاده می‌کرد و متاسفانه اَبرپروژه آبرسانی به این شهر در طی ۱۷ سال گذشته زمین مانده بود، اما با تاکید دولت سیزدهم مبنی بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این طرح بزرگ نیز در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر تکمیل شده است.
سه فرنگی کار ایرانی در روز دوم به مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جهان راه پیدا کردند.
علی ارسلان، فرنگی کار ایرانی الاصل تیم صربستان، امشب در مرحله نیمه نهایی رقابت های جهانی به میدان می رود.
رئیس فدراسیون هندبال می‌گوید با وجود جو سنگینی که علیه تیم ملی نوجوانان ایران در بحرین ایجاد شد ملی‌پوشان ایران با ارائه یک نمایش فوق‌العاده هم سهمیه جهانی گرفتند و هم به نیمه نهایی رسیدند.
ماجرایی عجیب در سومین ازدواج!
جذب امروز سعید صادقی،  مهر موفقیت بر کارنامه رضا درویش در نقل و انتقالات زد. حالا پرسپولیس یک تمام کننده قهار می خواهد تا به تیمی مدعی در لیگ ایران و حتی آسیا تبدیل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ