سه بازیکن تیم ملی به تیم امید در المپیک آسیایی و المپیک جهانی کمک خواهند کرد و این سه بازیکن با همفکری امیر قلعه نویی و غلامرضا عنایتی مشخص شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمک داوران بازی پرسپولیس در هفته اول در حساس‌ترین مسابقه فصل قضاوت می‌کنند.
روزنامه اسپورت می‌گوید در مذاکرات بارسا و سیتی برای انتقال ژوائو کانسلو به بلوگرانا تغییری ناگهانی رخ داده و این مدافع پرتغالی به بارسا منتقل خواهد شد.
برای نخستین بار در ایران مسابقات فوتبال جام تلاش 2023 که در آن تیم‌های شهرستان‌های فارس و هرمزگان حضور دارند، از کمک داور ویدئویی (VAR) استفاده خواهد شد.
کمک امیر قلعه‌نویی بازی فولاد خوزستان و صنعت نفت را زیر نظر می‌گیرد.
یکی از معضلات کشور در حوزه محصولات راهبردی این بود که اطلاعات دقیقی نسبت به سطح زیرکشت محصولاتی مثل گندم، جو، برنج و… وجود نداشت که قراراست ماهواره خیام در این باره یاری گر بخش کشاورزی باشد.
سرمربی نساجی در واکنش به اظهارات مایلی‌کهن مبنی بر اینکه او با توصیه قلعه‌نویی سرمربی نساجی شده گفت: سعی کردم همیشه نان بازوهایم را بخورم. تا زمانی که بتوانم کمک کنم، کار می‌کنم. روزی هم نتوانم کمک کنم با یک خداحافظی همه را خوشحال می‌کنم.
پیشکسوت باشگاه استقلال حضور جواد نکونام در راس کادرفنی آبی پوشان را اتفاق خوبی می‌داند و تاکید دارد همه باید به او کمک کنند تا در کارش موفق شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که تیمش با تمام توان و انگیزه به مصاف میزبان مسابقات کافا خواهد رفت، گفت: حضور تماشاگران قرقیزستانی در بازی فردا می‌تواند به جذابیت این دیدار کمک کند.
یکی از بازیکنانی که امیر قلعه‌نویی به‌طور موقت و برای کمک در اختیار تیم امید و رضا عنایتی قرار داده، امین حزباوی است.
مربی تیم ملی ایران نام کمک خارجی امیر قلعه‌نویی را به طور رسمی اعلام کرد.
سرمربی تیم ملی ایران یکی از مهم‌ترین اهداف خود را کمک به تیم امید اعلام کرد.
شاید عدم فعالیت گسترده‌اش در فضای مجازی در آن برهه خاص که قرار بر انتخاب سرمربی بود، کمک شایانی به امیر کرد تا پس از حذف یکی، دو چهره مدعی از‌جمله علی دایی و یحیی گل‌محمدی، نیمکت تیم ملی به او سپرده شود. قلعه‌نویی فعلا فرصت دارد تا تیم را آن‌طورکه خودش می‌خواهد ارنج کند و نشان دهد انتقاداتی که از کارلوس کی‌روش در گذشته می‌کرده چندان بی‌اساس نبوده است.
سرمربی تیم‌ملی درباره کمک پرتغالی که قرار است به کادر فنی اضافه شود بیان کرد: کمک که نه، باید بگوییم همکار. می‌خواهیم همکار خارجی بیاوریم که فوتبال آسیا را ترجیحا بشناسد. ما اسامی‌ای را به دپارتمان بین‌الملل تا آقای قلی‌زاده پیگیری کند.
اصولی در خصوص تمدید احتمالی قرارداد قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی گفت: "چندبار دیگر هم گفتم به عنوان سخنگوی فدراسیون. یکی از شاخصه‌هایی که در هیئت رئیسه فدراسیون بدون در نظر گرفتن مصداق مطرح بود، عملکرد سرمربی در جام ملت‌ها بود. اگر پیشنهاد جدیدی بیاید که هنوز نیامده، قابل بحث است. خواهشم از رسانه‌ها کمک به تیم ملی برای جام ملت‌هاست."
اخراج رحمان رضایی از تیم ملی و دستیاران قلعه‌نویی، تا حدی واقعی و جدی است که آندرانیک تیموریان بلافاصله بجای او به عنوان کمک مربی تیم ملی معرفی شد و در بازی با روسیه هم جزو کادرفنی قرار گرفت.
سرمربی گل‌گهر برای کمک به سرمربی تیم ملی در کمپ حضور دارد.
انتقاداتی به رفتار ساپیتو می‌شد که من نمی‌خواهم به این بحث ورود کنم اما او و کادرفنی‌اش شرایط فوتبال ما را درک کردند و این موضوع به نتیجه گرفتن تیم کمک کرده است.
هافبک تیم ملی به آینده این تیم با حضور امیر قلعه نویی خوشبین است و می گوید تجربه این مربی به کمک ایران خواهد آمد.
خبر‌ها حکایت از آن دارد که به تازگی یکی از پیشکسوتان پرسپولیس دچار مشکل مالی شدیدی شده است.
عمده کارشناسان معتقدند که فتح قله دلار ناشی از عدم شناخت بازار از سوی بانک مرکزی، مقاومت مافیای ارزی در برابر مرکز مبادله و دامن زدن به انتظارات تورمی بوده است.
هاشم بیگ‌زا‌ده، مذاکره مسئولان فدراسیون فوتبال با امیر قلعه‌نویی را تایید کرد.
کمک مربی امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر سیرجان، می‌گوید فردا جدال جذاب و دیدنی با سپاهان خواهند داشت.
دستگاه برش اره نواری به کمک قطعه قطعه کردن قطعات سخت در صنایع آمده است.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از گونه‌هایی مانند یوزپلنگ و میش مرغ تعداد کمتر از ۲۰ فرد باقی مانده و با اعتبارات بسیار محدود حفاظت سخت می‌شود و به ناچار مجبوریم از بخش خصوصی در این باره کمک بگیریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ