در جریان حملات پهپادی به کاخ کرملین دست‌کم سه فرضیه مطرح می‌شود؛ اقدامی خصمانه از سوی اوکراین، صحنه‌سازی و عملیات فریب از سوی پوتین و در آخر، بازی خطرناک پارتیزان‌های روسی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی و رونالدو قطعا بهترین فوتبالیست‌های نسل خودشان هستند. اگر نیمار را سومین بازیکن برتر این نسل ندانیم، چه کسی می‌تواند پشت سر این دو فوق ستاره قرار بگیرد. نظر شما چیست؟
لیونل مسی و رونالدو قطعا بهترین فوتبالیست‌های نسل خودشان هستند. اگر نیمار را سومین بازیکن برتر این نسل ندانیم، چه کسی می‌تواند پشت سر این دو فوق ستاره قرار بگیرد؟
لیونل مسی و رونالدو قطعا بهترین فوتبالیست‌های نسل خودشان هستند. اگر نیمار را سومین بازیکن برتر این نسل ندانیم، چه کسی می تواند پشت سر این دو فوق ستاره قرار بگیرد؟
رئیس قوه قضائیه گفت: کسی نمی‌داند در پشت پرده رسیدگی به پرونده‌های قطور و پرحجم قضائی، چه تلاش‌هایی صرف می‌شود؛ عموم مردم فقط حکم صادره را می‌بینند؛ مانند همین کار شما هنرمندان و فیلمسازان که ساعت‌ها و روز‌ها تمرین می‌کنید و ما فقط چند دقیقه خروجی کار شما را می‌بینیم.
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا در صفحه اینستاگرامی خود به شدت علیه منتقدان موضع گرفت.
تحرکات زیرپوستی مدیران و مربیان برای آخرین خریدها ادامه دارد، شاید امروز هم اتفاقاتی در بازار رخ دهد.
چه کسی اینترنت را اختراع کرد؟ مانند بسیاری از اختراعات برجسته، کار سختی است که فقط یک نفر را خالق اینترنت بنامیم.
دیوید بکام در تمرینهای اینترمیامی پشت یک ضربه ایستگاهی ایستاد تا چند روز بعد از گل تماشایی لیونل مسی برای این تیم نشان بدهد او هم همچنان مهارتش در این ضربه‌ها را حفظ کرده است.
حسن روشن، اسطوره باشگاه استقلال تهران و فوتبال ملی ایران، به حمایت از علیرضا منصوریان پرداخت.
اراذل و اوباشی که در فوتبال ایران جولان می‌دهند، از کجا می‌آیند و چرا قدرت می‌گیرند؟
تیم اقتصادی دولت در سال جدید به ترمیم و بازسازی خود دست زد؛ از جمله یکی از کلیدی‌ترین چهره‌های سیاستگذار از دولت رئیسی کنار گذاشته شد. مسعود میرکاظمی به‌دلیل خط‌مشی متفاوت و تک‌روی در این زمینه سرانجام مجبور شد از پاستور خداحافظی کند. اما چه کسی پشت تغییرات اخیر و سیاستگذاری اقتصادی دولت قرار دارد؛ به نظر می‌رسد، محمد مخبر.
این عکس با دوربین Mamiya RZ۶۷ با فوجی فیلم رنگی و سه پایه گرفته شده است. باوجود ادعا‌ها مبنی بر بهبود رنگ تصویر، اوریر ادعا می‌کند که این‌طور نیست و او از یک فیلم فوجی استفاده کرده که می‌توانست به بهبود و افزایش رنگ‌ها کمک کند.
ارلینگ هالند با وجود نمایش شگفت انگیز مقابل لایپزیش معتقد است که هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد.
سخنگوی اتحادیه اروپا گفت بروکسل نمی‌داند چه کسی پشت حمله اخیر در اصفهان است.
پیش از حوادث اخیر، جنبش «می‌تو» با حمله به سینمای ایران شروع شد. تهمت‌هایی زده شد اما دفاعی از سینماگران نشد. بیانیه «تفنگت را زمین بگذار» امضا شد، بیانیه سیاسی بود و ربطی به سینما نداشت. از دوستانم در صنف سوال کردم و اشاره کردم ما حزب سیاسی نیستیم. ما فراتر از احزاب و رویدادهای سینمایی هستیم. آنچه امروز رخ داده ادامه حوادثی است که پشت سرگذاشتیم. بیانیه نوشتن درمان درد سینمای ایران نیست. مشکلات معیشت و اقتصادی عده‌ بسیاری از سینماگران نباید دستاویز بازی‌های سیاسی شود.
پیش از حوادث اخیر، جنبش «می‌تو» با حمله به سینمای ایران شروع شد. تهمت‌هایی زده شد اما دفاعی از سینماگران نشد. بیانیه «تفنگت را زمین بگذار» امضا شد، بیانیه سیاسی بود و ربطی به سینما نداشت. از دوستانم در صنف سوال کردم و اشاره کردم ما حزب سیاسی نیستیم. ما فراتر از احزاب و رویدادهای سینمایی هستیم. آنچه امروز رخ داده ادامه حوادثی است که پشت سرگذاشتیم. بیانیه نوشتن درمان درد سینمای ایران نیست. مشکلات معیشت و اقتصادی عده‌ بسیاری از سینماگران نباید دستاویز بازی‌های سیاسی شود.
کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد اختلاف سرمربی کامرون با دروازه‌بان این تیم شدیدتر از این حرف‌ها بوده است.
با وجود اینکه قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به پایان رسیده اما این مربی همچنان در تهران حضور دارد!
نکند مقامات عزیز و ارجمند که بر کرسی مسئولیت تکیه زده‌اند انتظار دارند قدر قدرتانی از کره و یا سرزمینی دیگر بیایند و به حلّ این مشکلات بپردازند؟ جالب اینکه برخی از این مقامات و مسئولین محترم حتی غلیظ‌تر از مردم و مراجعین از وضعیّت موجود و مناسبات حاکم و گرفتاری‌های ایجاد شده برای کشور و ملّت و کژ کارکردی‌ها و سوء مدیریت‌ها می‌نالند و انتقاد‌ها و گلایه‌های شدیدتری مطرح می‌کنند. بی‌آنکه به کسی پاسخ بدهند که پس چرا کاری نمی‌کنید؟ پس برای چه پشت این منصب و میز نشسته‌اید و حقوق می‌گیرید؟
این ماهیت «ح». «ع» است؛ کسی که از سخنرانی، دادزدن را آموخته و می‌تواند بدون سند و مدرک به مخاطبش بتازد. فارغ از اینکه دانش او درباره شهدای فوتبالیست آن‌قدر نازل است که بسیاری از نزدیکانش هم به این سخنان تاخته‌اند، کسی نیست از او بپرسد اگر شهادت لیاقت می‌خواهد و شهید ۴۰ سال پیش هم قبول نیست، الان پشت میکروفن چه می‌کند و چرا تا به حال در راه جهاد، شهید نشده است؟
ستاره این روزهای تیم فوتبال سپاهان آخرین جلسه تمرینی تیم ملی را با جدیت تمام پشت سر گذاشت.
سید مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در حاشیه بازدید از غرفه گروه خودروسازی بهمن در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران گفت: گروه بهمن خودروهای خوب و مناسبی تولید کرده است و امیدواریم سطح کیفیت محصولات این مجموعه روز به روز افزایش یابد.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: یک تعدادی از معاونین وزرا و ائمه جمعه هم با هم تفاهم کرده بودند یک روز صبح از خواب بیدار شدند و گفتند کار را زمین بگذاریم و بگوییم ما دیگر این نظام را نمی‌خواهیم خب معلوم است با آنها برخورد می‌شود. کسی با آنها شوخی ندارد. کسی نمی‌تواند با نظام در بیفتد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ