هر تیم لیگ برتری می تواند سه بازیکن آزاد را پس از پایان پنجره نقل و انتقالات جذب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون کاراته چهار سهمیه خود برای حضور در بازیهای آسیایی را به کومیته اختصاص داد تا کاتاروها شانس هنرنمایی روی تاتامی بازیهای آسیایی را از دست بدهند.
عملکرد نمایندگان کشور در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا، وضعیت سهمیه ایران در دو فصل بعد تورنمنت های باشگاهی را مشخص می کند.
شواهد نشان از تغییر در قوانین نقل و انتقالاتی جدید در فاصله کوتاه تا لیگ دارد؛ موضوعی که دست باشگاه‌ها را برای جذب بازیکن جدید باز می‌کند.
مسئول کمیته نقل و انتقالات در گفتگو با “ورزش سه” اعلام کرد که بازیکنان لژیونر، سهمیه آزاد نخواهند شد.
سه کماندار دیگر ایران هم سهمیه پارالمپیک را کسب کردند.
سه کماندار دیگر ایران هم سهمیه پاراالمپیک را کسب کردند.
رئیس انجمن پاراتکواندو گفت: به دنبال کسب حداکثر سهمیه برای حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس هستیم و باید در رقابت‌های متعددی جهت افزایش امتیاز حضور داشته باشیم.
امیر قلعه‌نویی باید ۲۳ بازیکن را برای تورنمنت کافا انتخاب کند.
رم با شکست 2-1 از فیورنتینا شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان از طریق سری آ را قطعا از دست داد و حالا فقط با قهرمانی در لیگ اروپا سهمیه را کسب خواهد کرد.
با اعلام رسمی AFC، ایران در سطح نخست لیگ قهرمانان آسیا دارای سهمیه 2+1 و در سطح دوم دارای یک سهمیه مستقیم خواهد بود.
پاکو خمس ترکیب تیمش برای دیدار با نساجی را معرفی کرد.
سه گل تراکتور برای رتبه چهارم لیگ و سهمیه آسیا
سعید الهویی، از هواداران گل‌گهر درخواست کرد تا در هفته‌های پایانی برای حمایت از این تیم در استادیوم حاضر شوند.
قوهای انزلی در جستجوی اولین سه امتیاز بعد از ده هفته بدون پیروزی، روی هواداران در ورزشگاه خانگی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند
سه بازی پیش روی استقلال تا انتهای فصل به لحاظ جدولی دشوارترین وضعیت را برای این تیم به نسبت رقبای خود رقم خواهد زد.
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC سهمیه لیگ قهرمانان آسیای فصل آینده ایران سه به علاوه یک اعلام شده است. به این صورت که نمایندگان ایران سه سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی‌آف در این رقابت‌ها خواهند داشت.
تراکتور برای اینکه شانس کسب سهمیه آسیایی را زنده نگه دارد نیاز به هر سه امتیاز بازی امروز مقابل پیکان دارد.
سه تیم ایفاسرام اردکان، گیتی‌پسند اصفهان و راه‌یاب ملل مریوان برای کسب یک سهمیه باقی مانده مرحله پلی‌آف در دو هفته باقی مانده تلاش خواهند کرد.
سه وزنه‌بردار ایران یک گام تا سهمیه المپیک پاریس
تراکتور با توجه به خارجی‌های فعلی که عملکرد خوبی داشتند، توان جذب بیش از یک بازیکن غیر ایرانی را ندارد. سهمیه آسیایی تراکتور هم با هافبک عراقی پر شده است.
در شرایطی که نرخ ارز در روز‌های اخیر بنا به دلایلی افزایش داشته و در بازار غیررسمی به کانال ۳۶ هزار تومانی رسیده است، بازارساز تصمیم به تغییر سهمیه خرید ارز در بازار توافقی گرفته است.
سرمربی تیم ملی برای اردوی اتریش از سه بازیکن فولاد خوزستان دعوت کرده است و آنها با حضور در سفارت کارهای خروجی خود را دنبال کرده‌اند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه قانون پیش‌بینی کرده که سه درصد آزمون‌های استخدامی که هر سال برگزار می‌شود، برای جذب افراد دارای معلولیت باشد گفت: این قانون در سازمان بهزیستی اجرا می‌شود، اما در یکسری از کد رشته‌هایی که متناسب با جذبی (استخدام نیرو) در استان‌ها یا شهرستان‌ها است، بعضا ممکن است اتفاق نیفتد. آماری که داریم این است که از ۳ درصد حدود ۱.۲ درصد جذب اتفاق افتاده است. ۱۴ دستگاه داریم که باید در این حوزه عملکرد داشته باشند. چند روز گذشته نیز با سازمان اداری استخدامی جلسه‌ای داشتیم و این شورا مصوب کرد که حد نصاب را به ۸۰ درصد برساند.
با بازگشت بازیکنان سابق استقلال و پر بودن سهمیه بزرگسالان این تیم، ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌پوشان از میان چهار بازیکن احتمالا دو یا سه نفر را از لیست تیمش کنار می‌گذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ