سه تیم ایفاسرام اردکان، گیتی‌پسند اصفهان و راه‌یاب ملل مریوان برای کسب یک سهمیه باقی مانده مرحله پلی‌آف در دو هفته باقی مانده تلاش خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پایان رقابت های 5 وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جهان، ایران با سه طلا و یک نقره صدرنشین است.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در پایان سه مرحله نخست رقابت های قهرمانی آسیا و با انجام تنها یک دیدار به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یافت.
با برگزاری مرحله دوم انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا، سه کشتی گیر برتر در اوزان بدونِ مدال آمریکایی ها برای رویارویی با قهرمانان مرحله اول، در فاینال ایکس مشخص خواهند شد.
لیست تیم ملی والیبال آرژانتین برای رقابت های قهرمانی جهان اعلام شد.
با قطعی شدن قهرمانی تیم شمس آذر قزوین در رقابتهای لیگ دسته اول، رقابت برای دومین صعودکننده به لیگ برتر همچمان ادامه دارد.
رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور به هفته های پایانی خود نزدیک می شود و به زودی چهره سه تیم صعود کننده به لیگ یک مشخص خواهد شد.
سپاهان، استقلال و پرسپولیس، سه تیمی که در کورس قهرمانی هستند، بازی های خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا رقابت بین تیم های مدعی قهرمانی در هفته های پایانی جذاب دنبال شود.
سه دروازه‌بان حاضر در لیست جام جهانی تیم ملی ایران، کنار یک مدعی جدید، رقابت خود را برای تبدیل شدن به گلر اصلی تیم ملی شروع کردند.
تیم کشتی فرنگی ایران در روز اول تورنمنت زاگرب با محمدعلی گرایی، ناصر علیزاده و امین کاویانی‌نژاد صاحب سه نشان طلا، نقره و برنز در روز اول رقابت‌ها شد.
هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال که رقابت نزدیک چهار تیم برای قرار گرفتن در صدر جدول بود با یکه تازی سرخپوشان همراه شد تا این تیم خیلی زود صدرنشینی را از استقلال پس بگیرد.
تیم فوتسال گیتی پسند با پیروزی سخت و دشوار برابر کراپ الوند اجازه نداد فاصله اش با تیم صدرنشین بیشتر شود.
برخلاف سال گذشته که مدال‌آوران کشتی ورود دیرهنگامی به چرخه داشته و بعد از 8-9 ماه هر کدام‌شان در یک رقابت بین‌المللی محک خوردند، این‌بار سه مدال‌آور فرنگی خیلی زودتر در شرایط مسابقه قرار خواهند گرفت.
اعضای تیم ملی وزنه برداری مردان و زنان کشور در قالب سه گروه عازم رقابت های جهانی کلمبیا می شوند.
در قسمت دوم به بررسی حریفان تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی خواهیم پرداخت.
تیم بسکتبال سه نفره زیر ۱۷ سال پسران به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کاپ آسیا صعود کرد.
خیبر در هفته پنجم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به سه امتیاز حیاتی و مهم دست پیدا کرد.
تیم فوتبال آ.ا.ک آتن توانست در هفته پنجم از رقابت های سوپرلیگ یونان، از سد میزبان خود پانه‌تولیکوس عبور کند.
دبیر علمی هفتمین جشنواره دانش‌آموزی ابن سینا گفت: در جشنواره امسال ۲۴۰۰ تیم در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم از ایران و ۸ کشور از قاره‌های مختلف به صورت بین المللی به رقابت پرداختند.
پیروزی سه گله و عبور از متوسط امتیاز یک تیم قهرمان؛ پرسپولیس رقابت برای کسب جام قهرمانی را در غربت استادیوم دستگردی آغاز کرد.
دو تیم هوادار و صنعت نفت آبادان در روز دوم از هفته سوم از رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.
دو تیم هوادار و صنعت نفت آبادان در روز دوم از هفته سوم از رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.
به گفته سرمربی تیم بسکتبال سه نفره بانوان، این تیم که برای نخستین بار در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت می‌کند هیچ تجربه و پیشینه‌ای از رقابت با حریفانش در این بازی‌ها ندارد.
تیم ملی شطرنج ایران در دور چهارم رقابت های المپیاد جهانی شطرنج برابر آمریکای چند ملیتی سه تساوی و یک شکست را تجربه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ