عملکرد نمایندگان کشور در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا، وضعیت سهمیه ایران در دو فصل بعد تورنمنت های باشگاهی را مشخص می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آلومینیوم اراک توانست در هفته دوم لیگ برتر علاوه بر کسی سه امتیاز یک طلسم شش ماهه را نیز بشکند.
در مورد سرازیر شدن ستاره‌های دنیای فوتبال به لیگ عربستان سه پرسش اصلی وجود دارد؛ چرا، چه کسی و چگونه انتخاب می‌کند که چه بازیکنی به کدام باشگاه برود؟
در مورد سرازیر شدن ستاره‌های دنیای فوتبال به لیگ عربستان سه پرسش اصلی وجود دارد؛ چرا، چه کسی و چگونه انتخاب می‌کند که چه بازیکنی به کدام باشگاه برود؟
معاون سابق باشگاه پرسپولیس صحبت‌های نگران‌کننده‌ای را در خصوص شرایط این باشگاه به زبان آورد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید تیمش سه سال است در بین مدعیان قرار دارد و می‌خواهد این روند را حفظ کند.
سامان فلاح در گفت و گوی مفصل با "ورزش سه" از اتفاقات تلخ دو سال گذشته برای خودش صحبت کرد؛ او منتظر است تا مدیران پیکان تیم آینده‌اش را معرفی کنند.
ماجرای افزایش قیمت بنزین یا سه نرخی شدن آن از جمله خبرهایی است که این روزها جنجال زیادی به پا کرده است. در همین زمینه تابناک موضوع را از نمایندگان مجلس پیگیری کرد.
ماجرای افزایش قیمت بنزین یا سه نرخی شدن آن از جمله خبرهایی است که این روزها جنجال زیادی به پا کرده است. در همین زمینه تابناک موضوع را از نمایندگان مجلس پیگیری کرد
ژوزه مورینیو از بازیکنان رم به خاطر بازی کردن با خستگی و مصدومیت در شکست 2-0 مقابل اینتر تشکر کرد، اما پاسخ عجیبی به منتقدانش داشت.
محمدحسن آصفری در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس در تذکری گفت: افزایش بی رویه قیمت خودرو بر روی قیمت کالا‌های دیگر تاثیر می‌گذارد؛ لازم است مسئولان مربوطه در مجلس حاضر شده و درباره این وضعیت پاسخ دهند.
یک اشتباه داوری سه امتیاز ارزشمند را از چنگ ملوان در آورد.
بعد از سه چهار سال حضور در لیگ برتر، پرتابهای نادر محمدی دیگر برای کسی تعجب‌آور نیست.
بعد از دو نتیجه درخشان کمتر کسی تصور شکست مس کرمان در فولادشهر را داشت اما اوضاع آنطور که فرزاد حسین‌خانی پیش‌بینی می‌کرد، جلو نرفت.
ارائه کرسی ایران در کنفرانس امنیتی مونیخ به جریان اپوزیسیون، تنها حلقه‌ای از زنجیره کلی طرح و برنامه‌های گسترده جهان غرب جهت تقابل و خصومت گفتمانی با ایران و البته کسب نتایج عینی از این مساله محسوب می‌شود. مساله‌ای که در عین خاص بودن نباید به مثابه رویدادی انفرادی تحلیل و تفسیر شود و بدون تردید، هم صاحب عقبه است و هم در آینده جلوه‌هایی عینی را از خود به نمایش خواهد گذاشت و اهداف مشخصی را نیز دنبال می‌کند.
تریپل سیو دروازه بان ناپولی مقابل رم را می توان از حالا کاندیدای اصلی دریافت جایزه سیو سال دانست.
در جریان جلسه شورای اداری فدراسیون جهانی تیراندازی، نمایندگان ایران جایگاه خود را در سه کمیسیون جهانی حفظ کردند.
پزشک سابق استقلال به همراه سه ستاره سابق وزنه برداری ایران در کنفدراسیون وزنه برداری آسیا پست گرفت.
پله با سه قهرمانی جام جهانی به عنوان پرافتخارترین بازیکن این مسابقات در طول تاریخ شناخته می‌شود.
سه ستاره که نام خانوادگی‌شان با حرف M شروع می شود، نامزدهای اصلی برترین بازیکن جام جهانی هستند.
سه نامزد شرایط حضور در انتخابات ریاست فدراسیون اسکواش را احراز کردند تا روز چهاردهم آذر برای رسیدن به کرسی ریاست این فدراسیون با یکدیگر رقابت کنند.
بعد از هفته‌های پر افت و خیز ابتدایی بنظر می‌رسد آلومینیوم اراک به ثبات مدنظر دست پیدا کرده. شاگردان رحمتی شش هفته متوالی دروازه خود را بسته نگه داشتند و در سه بازی از این رقابتها پیروز شدند.
به محض به ثمر رسیدن تک گل سه امتیازی تیم استقلال بازیکنان آبی‌پوش قصد شادی داشتند که یکی از بازیکنان آبی پوش مانع از این کار شد.
«کریس رین»، یک انسان‌شناس و جمجمه‌شناس فعال در حوزه پزشکی قانونی در اسکاتلند با استفاده از ترکیبی از فناوری و تکنیک‌های عملی، چهره یک زن جوان، یک کشیش و اسقف را بر اساس اسکلت‌های کشف شده در سال ۱۹۷۵ توسط باستان‌شنان، بازسازی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ