رئیس انجمن پاراتکواندو گفت: به دنبال کسب حداکثر سهمیه برای حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس هستیم و باید در رقابت‌های متعددی جهت افزایش امتیاز حضور داشته باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی تیم ملی بوکس ایران گفت: متاسفانه تنها نفرات اول و دوم بازی‌های آسیایی می‌توانند سهمیه المپیک بگیرند که کار را برای ما خیلی سخت کرده است.
پرمدال‌ترین پاراشناگر ایران در بازی‌های پاراآسیایی گفت: کسب مدال جهانی در مسابقات منچستر انگلیس سخت است اما تلاش خواهم کرد سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کنم.
رئیس انجمن پاراتکواندو گفت: مسابقات سخت و فوق العاده مهمی را پیش رو داریم و برای آنکه از قافله کسب سهمیه المپیک عقب نمانیم باید در همه تورنمنت ها حضور داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: هرچند با حضور ژاپن و تایلند شرایط سختی برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه ورودی بازیهای پارالمپیک پاریس در رقابتهای قهرمانی آسیا قزاقستان را داریم اما تلاش بازیکنان و کادر فنی این است که بهترین نتیجه را رقم بزنند.
مدیرعامل باشگاه مس کرمان با اشاره به نمایش جوانمردانه دو تیم هم‌استانی علیرغم حواشی شکل گرفته، مدعی شد تلاش آنها برای حفظ سهمیه ادامه خواهد داشت.
سخنگو ستاد امر به معروف و نهی از منکر می‌گوید: خیلی از خانواده‌های شهدا مطالبه تصویب قوانین سفت و سخت در خصوص حجاب و عفاف را دارند که باید با افرادی که کشف حجاب می‌کنند، برخورد کنید. نباید اجازه دهیم هر کسی هر هنجارشکنی که دوست داشت انجام دهد و با همین هنجارشکنی فضای جامعه را به هم بریزد.
نجمه خدمتی گفت: شرایط خیلی سخت است. فدراسیون دارد همه تلاشش را برای حداقل اعزام‌ها و مسابقات تدارکاتی می‌کند تا حداقل بتوانیم تجهیزات را به روز کنیم و در کنار رقبای خودمان باشیم و بتوانیم منصفانه رقابت کنیم. چون تجهیزات آن‌ها خیلی عالی هستند، ولی برای ما کاملا قدیمی است و این کار ما را خیلی سخت می‌کند.
شکست 7-0 تیم اریک تن‌هاگ، به همان اندازه که امیدهای یورگن کلوپ و شاگردانش را برای صعود به جمع چهار تیم برتر و کسب سهمیه تقویت کرده، ادامه فصل را برای منچستریونایتد بسیار سخت خواهد کرد.
اتفاقات بازی استقلال و مس در کرمان، شاید اتحاد این تیم را در روزهای مهم فوتبالی بیشتر از گذشته کند.
دختر تاریخ ساز وزنه‌برداری ایران گفت: رقابت برای گرفتن سهمیه المپیک خیلی سخت است اما نا امید نیستم.
تکواندو ایران سال پر ترافیکی را به لحاظ رویدادهای مهم برای کسب سهمیه المپیک،موفقیت در دو میدان بزرگ قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی پیش رو دارد که با استراتژی مقانلو مسیر خود را مشخص کرده است.
تکواندو ایران سال پر ترافیکی را به لحاظ رویدادهای مهم برای کسب سهمیه المپیک،موفقیت در دو میدان بزرگ قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی پیش رو دارد که با استراتژی مقانلو مسیر خود را مشخص کرده است.
بازیکنان تنیس روی میز ایران برای رسیدن به سهمیه قهرمانی جهان ۲۰۲۳ کار سختی در مسابقات انتخابی قاره آسیا پیش رو دارند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از برداشته شدن پل حافظ در تقاطع خیابان طالقانی در ایام تعطیلات عید نوروز خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از برداشته شدن پل حافظ در تقاطع خیابان طالقانی در ایام تعطیلات عید نوروز خبر داد.
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: ۴۵۰۰ تیرانداز در لیگ برتر و دسته یک تفنگ و تپانچه، جایزه بزرگ و مسابقات آزاد از سراسر کشور حضور داشتند.
بارسلونا در یک ماه پیش رو باید در سه جبهه لالیگا، کوپا دل ری و سوپرجام اسپانیا به میدان برود و ممکن است تا هفت بازی نیز انجام دهد.
با برپایی لیگ نخبگان، حالا انتظار می رود که سهمیه فوتبال ایران به طرز قابل توجهی کاهش یابد و این مسئله، رقابت تیم ها را افزایش خواهد داد.
یک کارشناس ژیمناستیک می‌گوید طبق مقررات جدید فدراسیون جهانی، کسب سهمیه المپیک برای ژیمناست‌های ایران سخت خواهد بود.
تیم ملی بسکتبال ایران نتیجه دیدار برابر چین در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی را واگذار کرد و کارش برای کسب سهمیه جهانی سخت تر شد.
ستاره استقلال در شب درخشش مهدی قایدی در فینال سوپر جام ارسلان مطهری بود، کسی که برای این لحظه استقلال سه ماه سخت را سپری کرد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر یکی از دغدغه‌های بازیکنان بسکتبال باویلچر برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان را نداشتن ویلچرهای استاندارد عنوان کرد و گفت: امیدوارم فدراسیون جانبازان و معلولین با حمایت وزارت ورزش این مشکل را حل کند تا به دلیل مسائل سخت افزاری، سهمیه پارالمپیک را از دست ندهیم.
آکادمی جودو ایران امروز دوشنبه دوم آبان ماه سال ۱۴۰۱ با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.
رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر اینکه سال آینده رویدادهای زیادی پیش روی تیم ملی است، گفت: انتخابی المپیک یکی از این مسابقات است، رقابت‌هایی که کسب سهمیه از آن سخت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ