اهمیت خیابان لاله‌زار از جنبه‌های تاریخی، فرهنگی، تجاری و اقتصادی همچنان بالاست و به عنوان یکی از نماد‌های شهر تهران و ایران شناخته می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
کابین زوتی T ۳۰۰، شباهت بسیاری با محصولات گروه فولکس‌واگن دارد. تریم دو رنگ و نمایشگر بزرگ لمسی، بیشترین خودنمایی را در این کابین دارند. یکی از نکات توجه ما را برانگیخت، این بود که دکمه‌های مهمی مثل فلاشر، در دورترین فضای ممکن برای راننده و در سمت راست نمایشگر قرار گرفته که این یعنی ابتدایی‌ترین نکات طراحی، در نظر گرفته نشده است!
ذوب‌آهن برای فصل جدید با حضور بازیکنان سرشناس آماده رقابت با تیم‌های بالای جدولی است.
تصاویر زیادی از بهشت زهرا تهران از اولین سال‌های تاسیس اش در دسترس نیست. آن‌هایی هم که در اوایل انقلاب وجود دارد، توسط مشیل ستبون، عکاس مشهور فرانسوی به ثبت رسیده است.
ناهید کیانی که در کمتر از یک هفته دو مدال ارزشمند کسب کرد و خودش را به یک قدمی المپیک پاریس رساند، امروز به همراه سایر هم تیمی هایش به تهران بازگشت.
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار توئیتی پاسخ مدیر رسانه باشگاه پرسپولیس را داد.
تصویر فارس،از حضور دو زن که به نظر می‌رسد از مدعوین خارحی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی می‌باشند، مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.
شاه‌طهماسب هم‌زمان با ایجاد جعفرآباد یعنی عمارت و خانه‌های دو طرف این خیابان، باغ سعادت‌آباد، عمارت دولتخانه و باغ‌های شرقی و غربی عمارات در شمال محله شهرستان قدیم یا حصار شاپور خیابانی را احداث کرد که درواقع این خیابان از جلوی مسجد جامع عبور می‌کرد و به سردر عالی‌قاپو ختم می‌شد.
اسکلت‌های تازه کشف شده نشان می‌دهند که شهر متروک ایتالیا با رویداد‌های لرزه‌ای خشن پیرامون فوران تاریخی در سال ۷۹ پس از میلاد از بین رفته است. این استخوان‌ها متعلق به مردان حداقل ۵۵ ساله در زیر دیواری یافت شد که باستان شناسان معتقدند قبل از غرق شدن زیر خاکستر آتشفشان، فرو ریخته است.
نصب ویندوز ۱۰ X روی سرفیس Duo چندان ساده نیست و بنابراین استفاده از آن به افراد تازه‌کار توصیه نمی‌شود. شما می‌توانید با دنبال کردن راهنمای پروژه نسبت به نصب آن اقدام کنید، اما باید به خاطر داشته باشید که عدم رعایت صحیح دستورالعمل‌ها می‌تواند باعث وارد آمدن آسیب به دستگاه شما شود.
دو ملی پوش کشتی آزاد ایران بعد از یک اتفاق تلخ تصویر متفاوتی را کنار یکدیگر ثبت کردند.
موسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی عکسی از حجاب دو زن را در سال ۱۳۱۳ در تهران را منتشر کرد.
میگ-۲۹ جنگنده‌ای «آنالوگ» است که از فن آوری کهنه و قدیمی بهره می‌برد، اما جنگنده‌های اف-۱۶ آمریکایی که ولودومیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین خواهان آن است، جنگنده‌ای دیجیتال با فنآوری به مراتب پیش رفته تری است، «آلکس والمسلی» (Alex Walmsley) تحلیلگر نظامی، از موسسه خدمات متحد سلطنتی (RUSI) در لندن، این دو نوع جنگنده را مقایسه‌ای بین یک دستگاه لپ تاپ دهه ۱۹۹۰ با جدیدترین «مک بوک» می‌داند و می‌گوید، هر دو آن‌ها پرواز می‌کنند و قادر به حمل سلاح هستند، اما میگ‌ها آنقدر‌ها توانمند نیستند.
کمال کامیابی نیا و علیرضا بیرانوند، دو بازیکن باتجربه پرسپولیس نیز نتوانستند جلوی شکست این تیم را بگیرند.
تصاویر جدید از حضور احسان علیخانی و هادی حجازی‌فر دو هنرمند معروف در شهر خوی برای توزیع اقلام بین هموطنان زلزله‌زده که در فضای مجازی منتشر شده است را ببینید.
بدون تعارف شاید برادران جلیلی به خصوص وحید از اینکه یک نفر از مریدان قدیمی‌اش نسخه یکی از رقبای اصولگرای برادرش را بپیچد، ناراضی هم نباشد، اما بدون شک دیگر نمی‌خواهد نامش با نام این افراد گره بخورد. برای وحید جلیلی دیگر آن عکس قدیمی معنی ندارد؛ هرکس باید سوار موتور خود بشود و راه خود را برود، وحید به زندان و وحید به جام جم. این سکوت برای آن‌ها کم هزینه هست؛ هم دستاورد سیاسی دارد و هم بدنامی زدن چهره‌های اصولگرا و ایجاد دشمنی برای جبهه انقلاب را ندارد.
کیهان در تیتر روزنامه خود به تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۷ با نام بردن از دولت روحانی به عنوان دولت برجام و تلگرام به دلار ۵۸۰۰ تومانی ایراد گرفت و نوشت به قدری ارزش پول ملی کم شده که هیچ کسی نمی‌تواند در مقابل آن انگشت حیرت به دهان نگیرد.
مهاجم نفت موقعیتی را مقابل تراکتور از دست داد که شاید به خاطر آن خودش را نبخشد.
دیاریو اسپورت امروز دو توییت قدیمی از مارکو آسنسیو منتشر کرد که در آنها از بارسلونا و لیونل مسی تمجید کرده بود.
ثبت قابی از خوردبین و پروین در کنار یکدیگر ذهن علاقمندان قدیمی فوتبال را به سال‌های خیلی دورتر می‌برد.
دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان، سرمربی و مربی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در ورزشگاه آزادی تماشاگر دیدار بین تیم‌های استقلال تهران و مس کرمان شدند.
دو بازیکن خوزستانی و رفیق قدیمی در دیدار دوستانه نساجی و الخریطیات برخورد گرمی باهم داشتند.
در ترکیب تیم منتخب هفته نخست لیگ ستارگان قطر نام دو بازیکن ایرانی به چشم می‌خورد؛ امید ابراهیمی و کنعانی زادگان دو بازیکن ایرانی هستند که نام آن‌ها در این ترکیب ۱۱ نفره قرار داد.
یحیی گل‌محمدی ظاهرا در این فصل برخلاف سال‌های گذشته اعتماد بیشتری به بازیکنان جوان پیدا کرده و از بازیکنان جوان خود در اردو‌ها و تمرین‌های پیش‌فصل بصورت قابل قبولی استفاده کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ