مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار توئیتی پاسخ مدیر رسانه باشگاه پرسپولیس را داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، در اقدامی عجیب عرق تنش را به صورت بازیکن الهلال پاشید.
کیلیان امباپه که هفته هاست با پی اس جی دچار تنش و اختلاف شده، اولین کسی بود که انتقال عثمان دمبله را با پیامی خاص تبریک گفت.
رفتار عجیب پدر ارلینگ هالند باعث ایجاد تنش روی سکوهای ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شد.
از دست دادن سیال از سطح مشترک ابررانش فراساحل، باعث کاهش فشار سیال و در نتیجه افزایش اصطکاک بین صفحات اقیانوسی و قاره‌ای می‌شود. مایعی که از این ناحیه گسل بیرون می‌آید شبیه به نشت روان‌کننده است که باعث افزایش تنش می‌شود. تنش بیشتر یعنی افزایش خطر وقوع زلزله.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در سال ۱۴۰۱ نیز علی رغم تنش قیمتی که وجود داشت با روند نوسازی با تأخیر مواجهه شدیم، ولی این کار انجام شد و مخازن جدید به مناطق ۲۲ گانه شهر تهران تحویل داده شد. به این ترتیب با اقدامات سال گذشته و آنچه که در ۱۴۰۲ انجام خواهد شد؛ در حوزه نوسازی مخازن زباله، چهره شهر تهران تغییر خواهد کرد و شهروندان شاهد نوسازی این مخازن خواهند بود.
کمتر رقابتی مثل لیگ برتر فوتبال ایران سراغ دارید که با این تنش و حساسیت همراه باشد.
پیش از شروع بازی پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ شاهد تنش بروز روی سکوهای مربوط به هواداران تیم میهمان بودیم.
رونالدو که در لحظات پایانی دیدار با الفتح عصبی بود، باعث ایجاد یک تنش کوچک در محوطه جریمه حریف شد
در حالی که ایران و ژاپن همواره روابط خوبی داشته اند عکسی از یک عضو پارلمان این کشور می تواند در روابط دو کشور تنش ایجاد کند.
درگیری لفظی بین لیونل مسی و لوئیس فن خال در پایان بازی آرژانتین و هلند بسیار خبرساز شد ولی شب گذشته خبری از تنش بین مسی و مربی حریف نبود.
در لحظات پایانی دیدار ایران و آمریکا یک صحنه جنجالی در محوطه جریمه آمریکا شاهد بودیم.
تمرین تیم ملی با حضور چند عضو فدراسیون فوتبال برگزار شد؛ اما این تمرین یک سوژه مهم داشت و آن هم محمدرضا ساکت و لباس تنش بود.
مقامات اندونزی اعلام کردند به علت تنش و اختلاف بین سران گروه ۲۰ بر سر موضوعات مختلف، مراسم عکس دسته‌جمعی پیش از آغاز رسمی نشست لغو شده است.
الساندرو باستونی، مدافع جوان اینتر، پس از تعویض شدن از سوی سیمونه اینزاگی در نیمه اول بازی اینتر با اودینزه، به شدت عصبانی شد.
انتشار یک ویدیو از کیلیان امباپه و اشرف حکیمی نشان می دهد که ستاره فرانسوی از دوست صمیمی خود به خاطر اینکه به او در جریان بازی پاس نداده، عصبانی است.
در پایان بازی شب گذشته اتلتیکومادرید برابر ویارئال، ماریو هرموسو با هواداران افراطی این تیم درگیر شد.
پیش از سوت آغاز مسابقه استقلال ملوان این ترس وجود داشت که با اعتراض شدید استقلالی ها این مسابقه برگزار نشود.
به نظر می رسد که استقلال و صدا و سیما بر سر مسائل حق پخش از همان هفته نخست وارد تنش شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ