وزارت دفاع روسیه از سرنگونی موشک‌های تحویلی غرب به اوکراین در نبردهای اخیر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع روسی از حملات سنگین به بندر اودسا در دریای سیاه خبر دادند و اینکه خساراتی سنگینی به این بندر وارد شده است.
تصاویری از حملات سنگین پهپادی ارتش روسیه علیه مواضغ ارتش اوکراین را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد در حملات چند روز اخیر اوکراین، این کشور متحمل خسارات سنگین شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در حمله موشکی شب گذشته ارتش، بانک اهدافی از پایگاه‌های نظامی اوکراین را هدف قرار داده و مراکز فرماندهی، سکوهای موشکی و انبارهای تسلیحات غربی را منهدم کرده است.
ارتش روسیه در حملات شبانه، پایگاه‌های هوایی اوکراین را هدف قرار داد.
لحظاتی پس از اینکه گردانهای قدس از تداوم نبرد خبر دادند، شدیدترین موج حملات موشکی از غزه به سمت اراضی اشغالی انجام شد.
لحظاتی پس از اینکه گردانهای قدس از تداوم نبرد خبر داد، شدیدترین موج حملات موشکی از غزه به سمت اراضی اشغالی انجام شد.
با وجود مذاکرات جده میان دو طرف درگیری در سودان، حملات هوایی و درگیری‌های سنگین نظامی در خارطوم پایتخت این کشور، همچنان ادامه دارد.
رئال مادرید بعد از اینکه از حملات سنگین سیتی جان سالم به در برد توانست در دقیقه 36 توسط وینیسیوس جونیور اولین گل بازی را بزند.
شورای امنیت سایبری امارات اعلام کرد: ما در معرض حملات سایبری از سوی سازمانهای تروریستی قرار گرفتیم که با موفقیت همه حملات را خنثی کردیم.
اتاق عملیات مشترک مقاومت فلسطین در بیانیه ای ضمن برعهده گرفتن حملات سنگین راکتی به شهرک‌های صهیونیست نشین، به صهیونیست‌ها به شدت هشدار داد.
منابع عبری اذعان کردند که حملات سایبری سنگینی در روزهای اخیر علیه زیرساخت‎‌های حیاتی اسرائیل رخ داده است.
برف در باهموت اوکراین به قدری سنگین است که هیچ یک از طرفین نمی‌توانند در روز‌های آینده حملاتی را انجام دهند.
رئیس انجمن صرع ایران گفت: بیماری صرع حملات گذرا و موقتی مغز است و عامل آن در سنین مختلف متفاوت است؛ به طوری که از علل ژنتیکی تا عفونت، نارسایی عروقی، سکته مغزی، تومور مغزی و یا بروز تصادفات و آسیب به جمجمه می‌توانند از علل ابتلا به صرع باشد.
برف شهر باهموت اوکراین را در شرق این کشور پوشانده است، جایی که نبرد‌های شدیدی بین نیرو‌های اوکراینی و ارتش روسیه که بیش از شش ماه است در تلاش برای کنترل آن بوده و خسارات سنگینی را متحمل شده، درگرفته است. ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین تایید کرد که باهموت سایر مناطق در منطقه دونتسک تحت حملات مستمر روسیه هستند.
یک مقام ارتش اوکراین از تداوم درگیری ها میان نیروهای روس و اوکراینی در شمال دونتسک خبر داد.
سردار جلالی گفت: در مدت اخیر شاهد حملات سایبری بودیم. با ۱۲۰ حمله سنگین سایبری دیداس به زیرساخت‌ها در بیست روز گذشته مقابله شد.
در پی حملات موشکی سنگین روسیه به پایتخت اوکراین، شهردار کی‌یف امروز (دوشنبه) از مردم این شهر خواست تا با تهیه لباس گرم در پناهگاه‌ها بمانند.
دو روز پس از انفجار پل کریمه، روسیه امروز دوشنبه با حملات سنگین موشکی پایتخت اوکراین و چند شهر دیگر این کشور را هدف قرا داد.
دو روز پس از انفجار پل کریمه، روسیه امروز دوشنبه با حملات سنگین موشکی پایتخت اوکراین و چند شهر دیگر این کشور را هدف قرا داد.
منابع سوری از حملات جدید توپخانه ارتش ترکیه به شمال سوریه خبر دادند.
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز سه شنبه گزارش داد که در نتیجه حملات سنگین توپخانه ای ارتش ترکیه به شمال استان الحسکه در این کشور، ده‌ها خانواده سوری آواره شده اند.
ارتش ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آن با توپخانه سنگین روستایی در غرب «الدرباسیه» در حومه حسکه را گلوله باران کردند که منجر به خسارت به تعدادی از منازل و اموال ایجاد رعب و وحشت در میان مردم شد.
در دور جدید حملات موشکی مقاومت فلسطین، شهر تل آویو و برخی دیگر از شهرهای مرکزی فلسطین اشغالی هدف حمله قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ