به نظر می رسد دوران حضور امین اسماعیل نژاد ستاره این روزهای والیبال ایران در لیگ برتر به پایان رسیده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر خلاف شایعات درباره توافق پی‌اس‌جی با رندال کولو موآنی، مدیر ورزشی آینتراخت فرانکفورت گفت این باشگاه مهاجم فرانسوی‌اش را به پاری سن ژرمن واگذار نمی‌کند.
رسانه‌های ترکیه گزارش دادند بر خلاف شایعات اخیر، تست پزشکی حکیم زیاش برای باشگاه گالاتاسرای موفقیت آمیز بوده و او برای قطعی کردن انتقالش به استانبول می‌رود.
بر خلاف شایعات درباره انتقال سرخیو راموس به عربستان یا گالاتاسارای در ترکیه، روزنامه آ اس می‌گوید این ستاره اسپانیایی راهی مکزیک و باشگاه کلوب آمه‌ریکا می‌شود.
بر خلاف شایعات درباره انتقال سرخیو راموس به عربستان یا گالاتاسارای در ترکیه، روزنامه آ اس می‌گوید این ستاره اسپانیایی راهی مکزیک و باشگاه کلوب آمه‌ریکا می‌شود.
ژاوی همچنان تمایلی برای برگرداندن نیمار ندارد و بر خلاف شایعات در مورد توافق دو طرف، همچنان بازگشت ستاره برزیلی در هاله از ابهام است.
بر خلاف شایعات مطرح شده بازیکنی که گفته می‌شود در تست های ایفمارک رد شده، خارجی نیست.
نشریه اکیپ می‌گوید بر خلاف شایعات، پاری سن ژرمن قصدی برای فروش نیمار ندارد و این ستاره برزیلی که سلامتش را به دست آورده در تور تابستانی این تیم شرکت می‌کند.
یک روزنامه اسپانیایی مدعی شد داوید دخیا بر خلاف شایعات اخیر، قرارداد خود با منچستریونایتد را تمدید می‌کند.
روزنامه تایمز مدعی شد بر خلاف شایعات درباره احتمال جدایی پپ گواردیولا از منچسترسیتی او قطعا تا پایان قراردادش با این باشگاه یعنی دو سال دیگر در اتحاد ماندگار است.
بر خلاف شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد انتقال قرضی خولین آلوارز، او فصل بعد نیز در سیتی خواهد ماند.
هافبک اسپانیایی فولاد، بر خلاف شایعات موجود در ترکیب این تیم برای آخرین بازی فصل قرار گرفت.
بر خلاف شایعات اخیر داوید دخیا و منچستریونایتد درباره تمدید قرارداد او به توافق رسیده‌اند و این سنگربان اسپانیایی به زودی قرارداد جدیدی با شیاطین سرخ امضا می‌کند.
بر خلاف شایعات مطرح شده امیر حسین اسفندیار از اورال اوفا برای تمدید قرارداد با این باشگاه پیشنهاد دارد.
بر خلاف شایعات، در صورت صعود رئال مادرید به فینال جام باشگاه‌های جهان، تیبو کورتوا به مراکش سفر نخواهد کرد و آنچلوتی تیمش را تا پایان تورنمنت بدون او به میدان می‌فرستد.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید بر خلاف شایعات اخیر شاختار دونتسک با پیشنهاد آرسنال برای جذب مودریک مخالفت خواهد کرد و بعید است او ژانویه راهی این تیم شود.
بر خلاف شایعات اولیه، به نظر می رسد وضعیت جسمانی پله آنقدرها هم وحشتناک نیست.
بر خلاف شایعات، لئاندرو پاردس دو کارت زرد نگرفته و حضور او در زمین در بازی با هلند قانونی بوده است.
گرت بیل بر خلاف شایعات بعد از جام جهانی با تیم ملی ولز خداحافظی نخواهد کرد و قصد دارد در رقابتهای یورو2024 هم با تیم ملی کشورش به میدان برود.
بر خلاف شایعات موجود فقط دو تیم از لیگ دسته اول به دسته دوم فوتبال سقوط خواهند کرد.
رضا باقری، وکیل پایه یک دادگستری درباره روند پرونده نیکا شاکرمی و انتشار عکسی که در صفحه اینستاگرام محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی منتشر شده است، می‌گوید: ما این عکس منتسب به نیکا که منتشر شده را کاملا تکذیب می‌کنیم، کاری که آقای شهریاری انجام دادند، خلاف قانون بوده و اصلا حق نداشتند چنین کاری انجام دهند. آقای شهریاری سرپرست دادسرای جنایی هستند، ایشان قاضی برجسته و مجرب و دانایی هستند، برای همین من خیلی تعجب می‌کنم که ایشان چنین کاری کردند
بر خلاف برخی شایعات عجبب و غریب هزینه رفتن به قطر در ایام جام جهانی اصلا گران نیست.
آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید، بر خلاف شایعات منتشر شده، فصل جاری در این باشگاه خواهد ماند.
بر خلاف شایعاتی که منتشر شده، ارتباط آقای ساپینتو با دستیارانش از جمله خود من بسیار خوب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ