به نظر می رسد میلاد عبادی پور فصل آینده در لیگ روسیه خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمار برزیلی بارها علاقه قلبی برای بازگشت به بارسلونا را مطرح کرده اما آبی اناری توان انجام این انتقال را ندارد. اولویت بعدی او انگلیس است که به نظر می‌رسد چند تیم توان پرداخت حق ترانسفر او را دارند.
مهاجم فصل گذشته پیکان به کارش در این تیم پایان داد و اکنون به دنبال مقصد جدیدی است.
یک روزنامه قطری مقصد بعدی محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده دو مدافع تیم ملی ایران را فاش کرد.
یک روزنامه قطری مقصد بعدی محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده دو مدافع تیم ملی ایران را فاش کرد.
در حالی که از الوحده به عنوان مقصد قطعی احمد نورالهی در لیگ ادنوک نام برده می‌شود، این باشگاه سرمربی جدید خود را انتخاب کرد.
روزنامه البیان امارات اعلام کرد که حضور احمد نوراللهی در الوحده قطعی است و این بازیکن از شباب الاهلی جدا خواهد شد.
مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد که خود را مقصر عدم صعود این تیم به لیگ برتر می‌داند، از هواداران عذرخواهی کرد.
سال گذشته بود که دیوان عالی کشور اعلام کرد درخواست اعاده دادرسی، ولی الله سیف، احمد عراقچی و سایر متهمان پرونده بانک مرکزی که به اتهام برخی تخلفات مجرم و مقصر شناخته شده بودند، در شعبه اول دیوان عالی کشور پذیرفته و پرونده جهت بررسی مجدد به شعبه هم‌عرض ارجاع شده است. پس از ارجاع این پرونده به شعبه هم عرض، محتویات آن مجددا در هفت نوبت جلسه رسیدگی دادگاه، مورد بررسی قرار گرفت.
طبق گزارش رسانه‌های پرتغالی، کارلوس کی‌روش قطعا سرمربی تیم ملی قطر خواهد شد.
ای کاش کارشناسان و متولیان این امر به این سوال پاسخ دهند که چطور و چرا هنوز باگ‌های این سیستم در کنکور که به بروز تقلب و لو رفتن سوالات منجر می‌شود، با وجود اینکه تجربه برگزاری این آزمون سال‌های سال است در ایران وجود دارد، مشخص نشده است؟! و آیا این شبکه اینترنت است که به عنوان مقصر ابزار مورد استفاده باید مختل یا قطع شود؟
سفر از ایران به مقصد هلند در بدترین موقعیت ممکن؛ اتفاقی که قطعا شرایط پرسپولیس در دربی را تحت تاثیر قرار می دهد.
وزیر خارجه عربستان سعودی با تکرار ادعا‌های واهی در مورد مقاصد برنامه هسته‌ای ایران مدعی شد که اگر ایران به سلاح‌های هسته‌ای دست پیدا کند، کشور‌های خلیج‌فارس دست به هر اقدامی برای تضمین امنیت خود خواهند زد. این مقام پادشاهی سعودی گفت: «اگر ایران یک سلاح اتمی قابل استفاده داشته باشد، دیگر هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نخواهد بود.... ما در فضای بسیار پرمخاطره‌ای در منطقه قرار داریم و انتظار داشته باشید که دولت‌های منطقه قطعا دنبال راهی باشند که امنیت خود را تامین کنند.»
عضو هیئت مدیره انجمن تولید کنندگان فولاد گفت: مصرف گاز در ایران، ۳ برابر الگوی متوسط جهانی است اما مقصر این موضوع مردم نیستند، متهم ردیف اول رعایت نکردن مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان است.
کای هاورتز ستاره تیم ملی فوتبال آلمان بعد از به ثمر رساندن دو گل و دریافت جایزه بهترین بازیکن، با ناراحتی زمین بازی را ترک کرد.
آندره اونانا صبح امروز با ترک اردوی کامرون راهی فرودگاه شد و قطر را به مقصد کشورش ترک کرد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: کیش از مبدا پروازی به مقصد قطر حذف نشده و شرکت هواپیمایی ایران ایر و شرکت هواپیمایی قطری مهیای جابه جا کردن مسافران جام جهانی از این مبدا خواهند بود.
نماینده آبادان در مجلس با بیان اینکه مقصر اصلی ریزش مجدد ساختمان متروپل آبادان، سازمان منطقه آزاد اروند است، گفت: وقتی مجددا ساختمان متروپل ریزش می‌کند و یک نفر جانش را از دست می‌دهد یعنی کارفرما هیچ نظارتی بر ایمنی عملیات تخریب نداشته و قطعا مقصر اصلی است.
جدایی خالد شفیعی از باشوندارا کینگز بنگلادش قطعی شد و این بازیکن به دنبال انتخاب تیم جدیدش است.
نشریه «الرایه» قطر مدعی شد مهرداد محمدی مهاجم ایرانی العربی به صورت رسمی راهی السیلیه قطر شد.
تمیروف امروز با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس فسخ توافقی قراردادش را امضا می‌کند تا بتواند در فصل جاری برای پیکان بازی کند.
نماینده مردم بندرعباس گفت: اگر مردم به اجبار بایستی از خودرو‌های بی کیفیت که منجر به مرگ و قطع عضو آنان می‌شود استفاده می‌کنند چه کسی مقصر است؟ وزیر صمت چه پاسخی دارد؟ این‌ها همه زمینه‌های فساد اقتصادی در کشور شده است که منجر به این نابسامانی‌ها می‌شود.
آمانوف پس از جدایی از استقلال با باشگاه الوصل به توافق رسید و به این تیم اماراتی پیوست.
مائورو ایکاردی جایی در پروژه پاری سن ژرمن ندارد و یکی از دو تیم مونزا و سمپدوریا احتمالا مقصد بعدی این ستاره آرژانتینی خواهد بود.
در روزهای اخیر روزنامه‌های آبولا و رکورد پرتغال از جدایی محبی به مقصد استقلال خبر دادند و حالا وب سایت زیرو زیرو دیگر رسانه معتبر پرتغالی با ذکر جزئیات دقیق این انتقال، پیوستن محبی به آبی‌های پایتخت را قطعی می‌داند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ