دیدار امروز فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان نقش تعیین کننده ای در رتبه بندی جدول لیگ برتر خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخلاف هواداران پرسپولیس که بابت ضعف احتمالی در برخی پست‌ها نگرانی دارند، یحیی گل‌محمدی این روزها در سکوت کامل کار را دنبال می‌کند.
وحید امیری را می‌توان یکی از کامل‌ترین کاپیتان‌های چند سال اخیر پرسپولیس نام برد؛ بازیکنی که یحیی نیز یکی از رویایی‌ترین جملات را درباره او به کار برد و گفت کاش فوتبال او تمام نشود!
اتفاق جدید درباره پرونده علیرضا بیرانوند و پیشنهاد استقلال هم از همین مسیر پیش رفته است. آن‌طورکه نزدیکان باشگاه پرسپولیس در پست‌های اینستاگرامی خود به طعنه و کنایه نوشته‌اند، مالک یکی، دو شرکت هواپیمایی، پشت پیشنهاد سرسام‌آور استقلال به علیرضا بیرانوند است. با مرور افرادی که در سال‌های اخیر علاقه‌شان به استقلال را نشان داده و البته اوضاع مالی بسیار مناسبی هم دارند، یافتن این فرد متمول چندان کار دشواری نیست: عبدالرضا موسوی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه کار این تیم هنوز تمام نشده است و به دنبال کسب یک جام دیگر است، گفت: امیدوارم در دیدار با استقلال کار به ضربات پنالتی نکشد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کار پرسپولیس تمام نشده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کار پرسپولیس تمام نشده است.
مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه پس از دیدار برابر هوادار و راهیابی سرخپوشان به فینال جام حذفی با سوالی درباره عکس جنجالی روزهای اخیر مواجه شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از بازیکنان این تیم خواست که کارشان را در این فصل تمام شده ندانند و به فکر کسب دومین جام باشند.
مجتبی پوربخش می‌گوید سرمربی تیم پرسپولیس اولین کسی است که حالش را جویا شده است.
محمدرضا مهدوی معتقد است علیرضا حقیقی بیشترین تلاش را برای کسب پیروزی مقابل پرسپولیس به کار خواهد بست.
موفقیت‌های پرسپولیس همچنان روی کاکل ستاره‌های قدیمی تیم می‌چرخد و اگر قرار باشد کسی از روی نیمکت بیاید و گرهی باز کند یکی از همان قدیمی‌هاست
سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به انتقال بازی پرسپولیس - پیکان به ورزشگاه آزادی گفت: سازمان لیگ و فدراسیون جز تخلف کار دیگری نمی‌کنند.
وحدت حنانوف که یکی از بازیکنان جوان و خوب پرسپولیس در این فصل بوده کار سختی برای حضور دوباره در ترکیب اصلی سرخ‌ها دارد.
باشگاه با تلاش شبانه‌روزی و دشواری بسیار زیاد تلاش کرد با وجود فشار مالی ناشی از هزینه‌های جاری، منابع اعتباری لازم برای تعیین وضعیت بدهی‌ها را تامین کند. این کار بر اساس فهرست کمیته تعیین وضعیت فدراسیون، صورت پذیرفت. مدارک مرتبط نیز، قبل از پایان مهلت، بارگذاری شد.
گل‌محمدی درباره این اظهارنظر نکونام که گفته بود "از طرف پرسپولیس با ما تماس گرفتند و عذرخواهی کردند،" و اینکه آیا او می‌داند چه کسی از پرسپولیس این کار را انجام داده است؟ عنوان کرد: ایرادی ندارد که من زنگ زده باشم و عذرخواهی کرده باشم. بحث عذرخواهی هم نبود و من برایشان آرزوی موفقیت کردم.
کاپیتان پرافتخار سال‌های گذشته‌ پرسپولیس امروز به طور کامل در تمرین سرخ‌ها شرکت کرد.
دستور کار دادگاه داوری ورزش درباره این پرونده چندی پیش، برای باشگاه پرسپولیس ارسال شد.
داریوش مصطفوی درباره ادامه کار کمیته صدور مجوز حرفه‌ای و شرایط سرخابی‌ها برای کسب این مجوز، توضیحاتی ارائه داد.
دیدار دوباره شرزود تمیروف با یحیی گل‌محمدی یکی از اتفاقات جالب بازی دوستانه روز گذشته پرسپولیس و پیکان بود.
دیدار دوباره شرزود تمیروف با یحیی گل‌محمدی یکی از اتفاقات جالب بازی دوستانه روز گذشته پرسپولیس و پیکان بود.
در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره پایان همکاری رضا درویش در پرسپوليس شکل گرفته بود، مدیرعامل سرخ‌ها در سمت خود کار را دنبال خواهد کرد.
در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره پایان همکاری رضا درویش در پرسپوليس شکل گرفته بود، مدیرعامل سرخ‌ها در سمت خود کار را دنبال خواهد کرد.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود لوکادیا با اخذ تابعیت ایرانی قصد دارد برای تیم ملی ایران بازی کند، بیان کرد: نه، این بازیکن هم اعلام کرد که نمی‌تواند این کار را انجام بدهد.
هوای تهران و بیشتر استان‌ها از فردا خنک می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ