ستاره آینده دار نفت مسجدسلیمان که توانست مقابل نیکاراگوئه برای تیم ملی بزرگسالان نیز به میدان برود از برگزاری این اردو و اتفاقاتی که برایش رقم خورده بسیار راضی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحید حیدریه به دلیل مصدومیت نخستین بازی تیمش در لیگ برتر را از دست داد.
خسوس وایخو معتقد است دو فصل پیش برابر سیتی در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، نمایشی عادی داشت و بیش از اندازه به بازی او پرداخته شد.
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
سپاهان با ترکیبی مشابه بازی برابر پرسپولیس به مصاف تیم خمس خواهد رفت.
کریم بنزما در نیمه نخست دیدار رئال مادرید برابر وایادولید در هفت دقیقه توانست سه گل به ثمر برساند تا نشان دهد برای بازی برگشت نیمه نهایی کوپا برابر بارسا کاملا آماده است.
وینگر سپاهان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش برابر پرسپولیس نیست.
مهدی عبدی، مدافع هوادار می‌گوید تیم‌شان می‌تواند همانند پرسپولیس، سپاهان را نیز اذیت کند.
مدافع راست پرسپوليس علیرغم بیماری و عدم حضور در تمرین گروهی، برابر سپاهان به میدان رفت.
نمایش خوب ادواردو کاماوینگا برابر اوساسونا به عنوان هافبک دفاعی حالا تردیدهای کارلو آنچلوتی برای بازی مقابل لیورپول را بیشتر کرده است.
مربی تیم ملی هندبال مردان ایران با مثبت ارزیابی کردن بازی شاگردانش در رقابتهای قهرمانی جهان گفت: شروع خوبی نداشتیم اما توانستیم در نیمه دوم بازی خوبی را اجرا کنیم.
با قطعی شدن غیبت سیدحسین برابر سپاهان، سوالاتی درباره کاپیتان استقلال در این بازی به وجود می آید.
تیم ملی فوتبال ایران در برابر آمریکا دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول از آن آمریکا و نیمه دوم از آن ایران. با این تفاوت که حریف در نیمه نخست به گل رسید اما ایران در نیمه دوم نه.
تیم ملی فوتبال ایران که دیدار نخست خود را برابر انگلیس واگذار کرده بود در دومین بازی و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی به تساوی رسیده بود به یک پیروزی و شاهکار بزرگ برابر ولز رسید.
در فرانسه معتقدند کریم بنزما به بازی نخست خروس ها در جام جهانی برابر استرالیا نخواهد رسید.
اتحاد کلباء توانست بازی را که با 2 گل به الوصل واگذار کرده بود، به تساوی بکشاند و یک امتیاز شیرین را در زمین حریف کسب کند.
گرت ساوت‌گیت با بحران عجیبی در سمت راست خط دفاعی تیمش مواجه شده و مهره های اصلی تیم او مصدوم شده اند.
شروین بزرگ که در جدال با فولاد خوزستان با بازوبند کاپیتانی این تیم برابر حریف حاضر شد، نسبت به گلایه حریف مبنی بر وقت‌کشی نارنجی‌پوشان واکنش نشان داد.
شروین بزرگ که در جدال با فولاد خوزستان با بازوبند کاپیتانی این تیم برابر حریف حاضر شد، نسبت به گلایه حریف مبنی بر وقت کشی نارنجی‌پوشان واکنش نشان داد.
شروین بزرگ که در جدال با فولاد خوزستان با بازوبند کاپیتانی این تیم برابر حریف حاضر شد، نسبت به گلایه حریف مبنی بر وقت کشی نارنجی‌پوشان واکنش نشان داد.
تیم فوتسال پالما اسپانیا در هفته دوم لیگ فوتسال این کشور برابر تیم پرافتخار اینتر مووی استار به پیروزی رسید و پای مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی این تیم هم به گلزنی باز شد.
تیم ملی ایران در اولین بازی تدارکانی خود در اردوی اتریش برابر اروگوئه قرار می‌گیرد که محکی جدی برای شاگردان کی‌روش است.
در جریان بازی دیشب بایرن مونیخ و بارسلونا، خانه توماس مولر، مهاجم بایرن، مورد حمله سارقان قرار گرفت.
نیمکت نشینی هری مگوایر، مهم ترین تغییر ترکیب ثابت منچستریونایتد در بازی برابر لیورپول خواهد بود.
هواداران سپاهان از نمایش شب گذشته تیم‌شان برابر استقلال و شکست تیمی که یک فصل را بدون باخت سپری کرده بود بسیار خوشحالند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ