فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه اجازه خروج از کشور فقط به افرادی که در مرز هستند داده می‌شود، گفت: تا به امروز دو میلیون و بیست هزار نفر از زائران عتبات عالیات از مرزهای کشور خارج شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای افرادی که به گوشی هوشمند عادت کرده‌اند، زندگی بدون آن واقعاً سخت است. «کاترین وب» (Catherine Webb)، ۴۵ ساله، تاکنون چند بار زندگی بدون گوشی هوشمند را امتحان کرده و یک بار ماه‌ها از گوشی ساده استفاده کرده است. به گفته او، در آن زمان احساس راحت‌بودن داشته است. او در مورد این موضوع این‌چنین گفته: «شما می‌توانید در اوقات فراغت به‌جای اینکه گوشی را بردارید و بفهمید آخرالزمان نزدیک است یا ایمیل کاری نگران‌کننده‌ای را ببینید یا فردی را در اینترنت ببینید که به‌خاطر موضوعی بی‌اهمیت آزرده‌خاطر شده است، فقط فکر کنید.»
اگر به‌دلیل سابقه مصرف سیگار و سن در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به سرطان ریه هستید، غربالگری منظم سرطان ریه ممکن است برای شما ضروری باشد. غربالگری می‌تواند به تشخیص زودهنگام سرطان ریه کمک کند، آنهم زمانی‌که ممکن است درمان آن آسان‌تر باشد. غربالگری فقط برای افرادی که در معرض خطر بالای سرطان ریه هستند، توصیه می‌شود.
عدم انتشار آمار‌های حوزه مسکن به هیچ وجه، قابل دفاع نیست. هر نوع تصمیم گیری صحیح باید بر مبنای داده‌ها و اطلاعات مبتنی بر واقعیت انجام شود. اگر افرادی که در حوزه مسکن فعال هستند، داده و اطلاعات درستی نداشته باشند، خود به خود، تصمیمات اشتباه بیشتری می‌گیرند. با این نوع رفتارها، به جای حل کردن مشکلات، صورت مسئله را پاک کرده ایم. این رفتار بحران زا فقط در بخش مسکن رخ نمی‌دهد، بلکه در حوزه‌های دیگر نیز دیده می‌شود.
محققان داده‌های هشت مطالعه در مورد رژیم آب را تجزیه و تحلیل کردند. با این نوع رژیم، افراد فقط مقدار کمی آب میوه و سوپ مصرف می‌کنند. نویسندگان دریافتند که این رژیم منجر به کاهش قابل توجه وزن در کوتاه مدت می‌شود. افرادی که به مدت پنج روز رژیم گرفتند ۴ تا ۶ درصد وزن خود را از دست دادند، افرادی که ۷ تا ۱۰ روز رژیم گرفتند، ۲ تا ۱۰ درصد و افرادی که ۱۵ تا ۲۰ روز این رژیم را داشتند، بین ۷ تا ۱۰ درصد وزن خود را از دست دادند.
بعید است افرادی که به استقبال خطرات عظیم می‌روند برای همیشه رضایت بدهند که کارکرد اصلی نیرو‌های سیاسی، اقدامات نمادین در حمایت از اعتراضات داخلی باشد. اهمیت تبلیغاتی چنان اقداماتی البته انکارناپذیر است، ولی تکرار مکرر و بدون پشتوانه آن‌ها باعث خواهد شد تا اپوزیسیون در داخل و خارج کشور جدی گرفته نشود. تا آن‌جا که هم لایه‌هایی محتاط –ولو ناراضی- از اجتماع و هم جامعه بین‌المللی، تا اطلاع ثانوی منفعت خود را در «معامله» با قدرت مستقر ببینند.
ستاره سابق خط دفاعی تیم ملی ایتالیا یکی از افرادی است که نامش برای هدایت استقلال مطرح شده اما حضور او در ایران اتفاقی غیرممکن است.
بازی‌های فکری می‌توانند هوشمندانه هوش و ویژگی‌های شخصیتی ما را مشخص کرده و در عین حال ما را سرگرم کنند. در ادامه یک تصویر جدید آورده‌ایم که اگر به موقع بتوانید آن را حل کنید نشان می‌دهد که شما یک متفکر خلاق هستید.
پروفسور گاراو گوپتا، استادیار مدرسه کسب و کار NEOMA، می‌گوید: «ChatGPT به افراد امکان می‌دهد به شیوه‌ای طبیعی‌تر و گفتگو‌محور با ماشین‌ها ارتباط برقرار کنند. به این ترتیب می‌توانند به اطلاعاتی دسترسی داشته باشند که قبلا فقط محدود به کسانی بود که به صورت تخصصی به دنبال اطلاعات بودند. به عنوان مثال، حالا افرادی که مهارت‌های زبانی محدود دارند و در جست وجوی اینترنتی چندان ماهر نیستند، می‌توانند هر اطلاعاتی را که بخواهند جست وجو و پیدا کنند.»
سردار عباسعلی محمدیان با بیان اینکه این اقدام با هدف پیشگیری از سرقت وسایل و لوازم منازل افراد در سفر انجام شده است، گفت: همانطور که با هماهنگی به عمل آمده با کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی، هرگونه جابه‌جایی اسباب و اثاثیه منزل و لوازم خانگی بدون دریافت مجوز از پلیس ممنوع است و فقط با تأیید کلانتری و پاسگاه محل انجام خواهد شد، طبیعی است که اگر افرادی بدون مجوز دست به چنین کاری بزنند، پلیس نسبت به متوقف کردند بار اقدام خواهد کرد.
یکی از گزینه‌های خانه تکانی و نظافت، تمیز کردن پنجره‌هاست. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که فقط قسمت داخلی پنجره‌ها را تمیز می‌کنید در واقع آب در هاون می‌کوبید، چون شست‌وشوی قسمت بیرونی پنجره‌ها هم اهمیت بسیار دارد.
بر اساس تحقیقات انجام شده توسط مجله علمی کارِنت بیولوژی (Current Biology)، افرادی که ضریب هوشی بالاتری دارند، کار آسان تری برای شناسایی اشکال و جزئیات در یک خطای دید دارند. آن‌ها به طور طبیعی می‌توانند جزئیات کم اهمیت تصویر را نادیده بگیرند و بر روی اشکال خاص تمرکز کنند.
افرادی که هوش و البته تمرکز و دقت بالایی دارند می‌توانند تست زیر را حل کنند. فقط یک درصد از مردم می‌توانند شانه پنهان شده در تصویر زیر را در ۱۳ ثانیه ببینند.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
احمد بخارایی گفت: سیر صعودی و غیرقابل انتظار انواع آسیب‌های اجتماعی؛ چیزی شبیه به وضعیت بحران در بحران، وقتی بحران‌ها دست به دست هم بدهند ما با ابر بحران مواجه هستیم که از این مرحله وارد سرازیری فروپاشی اجتماعی می‌شویم؛ یعنی فروپاشی اتفاق افتاده و دائم دارد بیشتر می‌شود. وقتی شما شاهد دفع اجتماعی هستید، یعنی به‌تعبیری جدا از مهاجرت کردن با افرادی روبه‌رو می‌شوید که فقط قصد رفتن دارند، انگار که بخواهند بگویند بالاتر از سیاهی رنگی نیست. از طرفی شما نباید از افزایش آمار خودکشی بگذرید، جامعه دو قطبی شده را توجه کنید، این بدترین وضعیت برای یک جامعه است که در جامعه ما اتفاق افتاده، انگار در یک جامعه مردم علیه یکدیگر لشگرکشی می‌کنند.
تحقیقات نشان داده افرادی که فقط یک وعده غذایی در روز می‌خورند بیشتر از افرادی که وعده‌های غذایی روزانه بیشتری می‌خورند، در معرض مرگ هستند.
متهم نورمحمدزاده گفت: من هیچ گونه سوء قصدی نداشتم، فقط جو زده بودم، من هیچ چوبی را به سمت کسی پرتاب نکردم، می‌خواهم من را مورد عفو قرار دهید، من را ببخشید تا به جامعه بازگردم.
عباس عبدی گفت: الان فعالان سیاسی نواصولگرا در عرصه سیاست، فقط از حیث شهرت است که نان می‌خورند. قبلا افرادی، چون ناطق، باهنر، توکلی، لاریجانی، و محبیان سیاستمداران این جریان بودند حالا حسن عباسی و رائفی‌پور و به جای وعاظ و روحانیون خوشفکر، مداحان و پناهیان میدان‌دار هستند.
روزنامه ایران نوشت: جمعیت دهه ۷۰ و ۸۰ بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون است، اما بخش مهمی از افرادی که در میدان فعال بودند کسانی هستند که زیر ۲۱ سال سن دارند و در این میان درصد دختران در این جنبش بیشتر است.
وی درباره آمار کشته شدگان اغتشاشات اخیر ادامه داد: تعداد کشته‌ها شامل چند گروه می‌شود، گروه اول کشته‌های گروهک‌های غرب و شمال غرب، گروه دوم مردم عادی که یا توسط اغتشاش گران کشته شدند یا برای تسویه حساب شخصی به قتل رسیدند و در این مکان‌ها رها شدند، گروه سوم پلیس و ماموران امنیتی و گروه چهارم افرادی که قصد ورود به مقر‌های حساس را داشتند که توسط ماموران در دفاع از مقر‌های حساس کشته شدند که آمار آن‌ها بعد از تجزیه و تحلیل اعلام می‌شود.
وی درباره آمار کشته شدگان اغتشاشات اخیر ادامه داد: تعداد کشته‌ها شامل چند گروه می‌شود، گروه اول کشته‌های گروهک‌های غرب و شمال غرب، گروه دوم مردم عادی که یا توسط اغتشاش گران کشته شدند یا برای تسویه حساب شخصی به قتل رسیدند و در این مکان‌ها رها شدند، گروه سوم پلیس و ماموران امنیتی و گروه چهارم افرادی که قصد ورود به مقر‌های حساس را داشتند که توسط ماموران در دفاع از مقر‌های حساس کشته شدند که آمار آن‌ها بعد از تجزیه و تحلیل اعلام می‌شود.
معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی در پاسخ به اینکه برای افرادی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام آگهی می‌دهند و در صورت شکایت صفحه خود را بسته و صفحه جدیدی باز می‌کنند چه اقداماتی انجام می‌شود گفت: سازمان نظام پزشکی واحدی برای نظارت بر فضای مجازی دارد و صفحات غیرقانونی را به مراجع ذی‌ربط معرفی می‌کند اگر این افراد عضو سازمان نظام پزشکی باشند به دادسرای انتظامی نظام پزشکی و یا اگر افرادی باشند که تحصیلکرده نیستند که اصولا هم همینطور است به دادسرای جرایم رایانه ای، دادسرای رسانه و فرهنگ یا دادسرای جرایم پزشکی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
عضو شورای عالی جامعه مدرسین، با بیان اینکه اگر روحانیت صحنه را رها کند افرادی خواهند آمد که نه به دین و نه دنیای مردم رحم نمی‌کنند گفت: این افراد همان ادامه دهندگان اردوگاه مقابل سیدالشهدا هستند و فقط نام آنان عوض شده چرا که کربلا همواره در تاریخ تکرار می‌شود.
افرادی که در بینی، پلک، گونه، لب، ابرو و‌... تغییرات زیادی ایجاد کرده‌اند و پس از صرف هزینه‌های گزاف و تحمل درد و خطر جراحی‌های متعدد در نهایت به چهره‌ای نامأنوس و نازیبا رسیده‌اند، احتمالا نارضایتی‌های عمیق و بنیادی از خود و زندگی دارند و با تغییر در ظاهر به دنبال کسب هویتی جدید و سبک متفاوتی از زندگی هستند. اما کسانی که با جراحی فقط یکی، دو نقص را در جهت داشتن چهره‌ای طبیعی‌تر و زیباتر انجام داده‌اند، معمولا مشکل روان‌شناختی نداشته یا دست‌کم این عمل‌ها دال بر اختلال در حوزه روان نیست.
دکتر محرزگفت: برخلاف ویروس دلتا که ریه و قلب را هم درگیر می‌کرد و پیر و جوان را با و بدونِ بیماری زمینه‌ای مبتلا می‌کرد و مرگ و میرش هم بالا بود، در مورد امیکرون بیشترین مرگ و میر و بیماری حاد مربوط به افرادی است که یا سن بالا دارند یا دچار بیماری زمینه‌ای هستند. برای همین نوبت چهارم واکسن را فقط درباره همین افراد توصیه کرده‌اند و فعلا تاکیدی بر واکسیناسیون همه افراد جامعه نیست. حالا باید دید چه می‌شود. تکلیف دنیا با این ویروس معلوم نیست. آیا دوباره جهش‌های بعدی رخ خواهد داد یا به همین صورت می‌ماند؟ نمی‌دانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ