دربی حذفی روز چهارشنبه به طور حتم با استفاده از داوران پشت دروازه برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام کمیته داوران فدراسیون جهانی تکواندو، 13 داور ایرانی دوره بین المللی کشور جمهوری آذربایجان را با موفقیت پشت سر گذاشتند.
ملی‌پوشان والیبال ایران صبح امروز (سه‌شنبه ١۶ خرداد) تمرین سبکی را پیش از دیدار برابر ژاپن پشت سر گذاشتند.
افشاریان: به همین دلیل برخلاف میل باطنی خود ۲ کمک داور پشت دروازه و یک داور ذخیره گذاشتیم. ۷ نفر برای این مسابقه انتخاب می‌شوند تا کار را شایسته انجام بدهند. امیدوارم صحنه‌ای از دید آن‌ها پنهان نماند و حق به حقدار برسد.
از قرار معلوم، برای کاهش حساسیت‌ها بر داور بازی پیش‌رو قرار است فرمت متفاوتی در مقایسه با بازی‌های لیگ در نظر گرفته شود و این بار از داوران پشت دروازه هم استفاده شود. این موضوعی است که خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران، به آن اشاره کرده است
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: راحت‌ترین تصمیم این است که برای داربی داور خارجی بیاوریم و پشت او پنهان شویم، اما داور فینال جام حذفی ایرانی خواهد بود.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه داور بازی استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی ایرانی خواهد بود، گفت: احتمالا از کمک داور پشت دروازه در دربی استفاده می‌کنیم.
دو داور بین المللی کشورمان کمپ تمرینی و انتخابی داوران قضاوت کننده در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را با موفقیت پشت سر گذاشتند.
دو داور بین‌المللی کشورمان کمپ تمرینی و انتخابی داوران قضاوت کننده در پارالمپیک 2024 پاریس را با موفقیت پشت سر گذاشتند.
روزنامه جوان نوشت: علیرضا دبیر در طول دوران چند ساله ریاست خود بر فدراسیون کشتی هیچگاه شأن این جایگاه را حفظ نکرده است، یک روز با نوع پوشش، یک روز با نوع برخورد و یک روز با ادبیات خاص خود و این یعنی اینکه او پس از این همه سال حضور در کشتی یا نمی‌داند در چه جایگاهی قرار دارد یا اینکه خودش را به ندانستن زده است. شاید هم اینقدر پشت گرمی و اتکا دارد که به خود اجازه می‌دهد هر کاری دلش خواست انجام دهد و هرچه دلش خواست بگوید.
کپا آریزابالاگا پس از یک دوره غیبت طولانی، به اردوی تیم ملی اسپانیا بازگشته است.
رضا کرمانشاهی می‌گوید قضاوت داوران بازی سپاهان و پرسپولیس شایسته پاداش است.
سردار آزمون، پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت برای جدال با هوفنهایم در دسترس آلونسو است.
یافت‌آباد روستای وسیعی بود که در دوران مظفرالدین‌شاه به شاهزاده مقتدر آن عصر، «عبدالحسین میرزا فرمانفرما»، فروخته شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با حضور در خبرگزاری ایسنا برای نخستین بار درباره حواشی و سوالات مربوط به دوران قهرمانی خود و خط خوردن ناگهانی از تیم ملی در رقابت های جهانی ۲۰۰۵ با وجود قهرمانی در رقابتهای انتخابی تیم ملی صحبت کرد. او همچنین در رابطه با جانشینی محمد بنا و برنامه هایش برای تیم ملی گفت.
مهاجم گابنی روزهای خوبی را در چلسی پشت سر نمی گذارد و انتقادات زیادی را متوجه خود می بیند.
وزیر صمت گفت: اگرچه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی منجر به بروز برخی از مشکلات شد اما بحران به وجود نیاورد؛ این دوران گذار را هم پشت سر می گذاریم.
باشگاه آلومینیوم اراک از فدراسیون فوتبال درخواست کرد مجددا از کمک‌داروان پشت دروازه استفاده کند.
تنها مشکلی که می‌تواند وحید امیری را در رسیدن به دومین جام جهانی دوران فوتبالی‌اش ناکام بگذارد، شرایط بدنی این بازیکن جنگنده است.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه قضاوت داوران در لیگ سر و صدای زیادی به پا کرده، گفت: یکی از تیم‌هایی که بیش از همه نسبت به اشتباهات داوری متضرر شده استقلال است.
ستاره بی‌چون‌و‌چرای دهه هفتاد و هشتاد فوتبال ایران در آلمان روزهای جالبی پشت سر گذاشته است.
سرمربی تیم فوتبال پیکان ضمن حمایت از بازیکنان جوان خود گفت: اگر بازهم اشتباه کنند و دود این اشتباهات به چشم من به عنوان سرمربی برود، باز هم حامی آنها هستم.
حذف علیرضا فغانی از لیست داوران بین‌المللی شوک بزرگی به جامعه فوتبال وارد کرده؛ اتفاقی که توضیحات رئیس کمیته داوران هم آن را توجیه نمی‌کند.
حذف علیرضا فغانی از لیست داوران بین‌المللی شوک بزرگی به جامعه فوتبال وارد کرده؛ اتفاقی که توضیحات رییس کمیته داوران هم آن را توجیه نمی‌کند.
در پایان زندگی این مانگوس پایان خوشی داشت و بونوبو در نهایت "حیوان خانگی" خود را آزاد کرد. رمز و راز پشت این عکس بخشی از جذابیت آن برای داوران مسابقه موزه تاریخ طبیعی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ