آیت الله خامنه‌ای در دیدار خانواده شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ: حادثه تروریستی شاهچراغ همچون قضیه عاشورا و سایر مسائل تاریخی مورد توجه قرار گیرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقام معظم رهبری در جریان دیدار خانواده شهید مدافع حرم حمزه کاظمی توصیه‌ای برای کنکوری‌ها داشتند.
مقام معظم رهبری در جریان دیدار خانواده شهید مدافع حرم حمزه کاظمی توصیه‌ای برای کنکوری‌ها داشتند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در حاشیه دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی در دیدار خانواده شهید ایرلو گفتند: خدا انشاءالله مرحوم آقای ایرلو را درجاتش را عالی کند.
فیلمی از دیدار امروز خانواده شهید روح الله عجمیان با رهبر انقلاب اسلامی در حاشیه دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی را مشاهده می‌کنید.
خانواده شهیدان ‎علی‌وردی، ‎ عجمیان و ‎ایرلو امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.
رهبر انقلاب پش از ظهر امروز در دیدار با خانواده ایشون فرمودند : خداوند ان‌شاءالله آقای غفوری‌فرد را که با ایمان زندگی کردند، واقعاً به معنای واقعی کلمه با اولیائشان محشور کند.
صحبتهای رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از بانوان برگزیده سراسر کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رهبر انقلاب در دیدار با خانواده سردار سلیمانی فرمودند: نباید تصور بشود که این جایگاه دست نیافتنی است ؛ الان هم افرادی هستند که توفیق شهادت نصیبشان نشده تا آشکار بشود که کیستند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی، دمیدن روحی تازه به جبهه مقاومت را کار بسیار برجسته و اساسی شهید سلیمانی خواندند و افزودند: سردار با تقویت مادی، معنوی و روحی مقاومت، این پدیده ماندگار و رشد یابنده را در مقابل رژیم صهیونیستی و نفوذ امریکا و دیگر کشورهای استکباری حفظ، مجهز و احیاء کرد.
رهبر انقلاب در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی، با قدردانی از فعالیت‌های تحسین برانگیز سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس گفتند: الحمدلله خلأ سردار در موارد بسیاری پر شده است.
در این فیلم بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار خانواده آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی (رضوان ‌الله ‌علیه) را مشاهده می‌نمایید.
پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای روایتی از دیدار ۱۰۰ دقیقه‌ای خانواده شهدای شاهچراغ با رهبر معظم انقلاب را منتشر کرده است.
جمعی از خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) شیراز، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
جمعی از خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) شیراز، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
در حاشیه دیدار امروز آیت‌الله خامنه‌ای با خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) تصویری از آرتین سرایداران در کنار رهبر معظم انقلاب منتشر شد.
جمعی از خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) شیراز، امروز (سه‌شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
جمعی از خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی ، صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
آرتین سرایداران از مجروحین حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز و خانواده دانش‌آموز شهید علی اصغر گویینی از شهدای این حادثه صبح امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
در این فیلم دیدار آرتین سرایداران و خانواده دانش‌آموز شهید علی‌اصغر گویینی از شهدای این حادثه با رهبر انقلاب را مشاهده می‌نمایید.
آرتین سرایداران از مجروحین حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز و خانواده دانش‌آموز شهید علی اصغر گویینی از شهدای این حادثه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. آرتین سرایداران، کودک خردسال بازمانده از حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ در شیراز است که پدر، مادر و برادرش در برابر چشمان او در این حادثه به شهادت رسیدند. علی اصغر لری گویینی نیز یکی از شهدای دانش آموز این حادثه است که پدر و برادر سه ساله او نیز در این حادثه مجروح شدند.
آرتین سرایداران از مجروحین حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز و خانواده دانش‌آموز شهید علی اصغر گویینی از شهدای این حادثه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تعدادی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا روز ۳۰ شهریور در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.
در این دیدار که روز گذشته برگزار شد، وزیر ورزش و جمعی از مدیران ورزشی کشور، برخی از قهرمانان جهانی و المپیک و پیشکسوتان ورزش و همچنین خانواده شهدای مدافع حرم حضور داشتند و وزیر ورزش نیز در خصوص کنگره شهدای ورزشکار به ارائه گزارش پرداخت.
تصاویری از دیدار خانواده سردار شهید عبدالله اسکندری با رهبر انقلاب و تقدیر ایشان از روحیه خانواده شهید را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ