ابوالفضل عمویی در تشریح نشست صبح امروز فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: جلسه امروز فراکسیون اکثریت به منظور بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تشکیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تصریح کرد: این پیشنهاد به صورت استمزاجی مورد رأی گیری در فراکسیون قرار گرفت و ۷۳ درصد از اعضا با ادامه رسیدگی این لایحه بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تصریح کرد: این پیشنهاد به صورت استمزاجی مورد رأی گیری در فراکسیون قرار گرفت و ۷۳ درصد از اعضا با ادامه رسیدگی این لایحه بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: در جلسه امروز فراکسیون پیشنهاد شد لایحه عفاف و حجاب به صورت اصل ۸۵ یعنی بررسی در کمیسیون به جای صحن و اجرای آزمایشی انجام شود که با آن موافقت شد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: در جلسه امروز فراکسیون پیشنهاد شد لایحه عفاف و حجاب به صورت اصل ۸۵ یعنی بررسی در کمیسیون به جای صحن مجلس انجام شود که با آن موافقت شد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: در جلسه امروز فراکسیون انقلاب پیشنهاد شد لایحه عفاف و حجاب به صورت اصل ۸۵ یعنی بررسی در کمیسیون به جای صحن مجلس انجام شود.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: با توجه به اینکه لایحه عفاف و حجاب ۷۰ ماده دارد، در جلسه امروز فراکسیون انقلاب پیشنهاد شد این لایحه به صورت اصل ۸۵ بررسی شود.
به گفته رئیس کمیته ملی پارالمپیک با موافقت وزیر ورزش به زودی فدراسیون جدیدی ویژه ورزش کم توانان ذهنی تشکیل می‌شود.
به گفته رئیس کمیته ملی پارالمپیک با موافقت وزیر ورزش به زودی فدراسیون جدیدی ویژه ورزش کم توانان ذهنی تشکیل می‌شود.
فدراسیون والیبال ایران امتیاز هیات رئیسه فدراسیون جهانی مبنی بر «فریز شدن» امتیازات تیم ملی ایران و حریفانش در رده‌بندی جهانی برای چهار دیدار هفته سوم لیگ ملت‌ها را پذیرفت.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: ایران تنها کشوری بود که در نشست اپسد توانست بندی مبنی بر حل مشکل گرد و غبارها اضافه کند.
نشست مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی جهت بررسی صلاحیت و برنامه‌های آقای نیک بخت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی صبح امروز برگزار شد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی از موافقت اکثریت اعضای این فراکسیون با محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: اعضای این کمیسیون با برنامه‌ها صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی موافقت کردند.
عضو فراکسیون مستقلین مجلس گفت: وزیر پیشنهادی صمت می‌گوید موافق واردات خودرو است، اما سابقه وی نشان می‌دهد زمانی که سمتی داشته است، مانع واردات لوکوموتیو به کشور شده است.
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به ممانعت علی آبادی از واردات لوکوموتیو در دوره ای که در کشور سمتی داشت، گفت: چطور وی می تواند با واردات خودرو در حال حاضر موافق باشد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس از موافقت اکثریت اعضای این فراکسیون با صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت خبر داد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس از موافقت اکثریت اعضای این فراکسیون با صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خبر داد.
وزیر ورزش و جوانان طی حکمی افشین داوری را به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب کرد.
نبی نائب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: دو روز پیش جلسه با قلعه نویی داشتیم ، ایشان برنامه هایشان را ارائه دادند و مورد توجه و تایید رئیس فدراسیون قرار گرفت.
نبی نائب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: دو روز پیش جلسه با قلعه نوعی داشتیم ، ایشان برنامه هایشان را ارائه دادند و مورد توجه و تایید رئیس فدراسیون قرار گرفت.
به تازگی وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال نشستی را با مهدی تاج برگزار کرد و در این نشست خواستار جذب یک مربی خارجی تمرین دهنده شده است.
رییس فدراسیون‌ تنیس کشورمان از میزبانی مسابقات کمتر از ۱۲ سال تنیس غرب آسیا برای نخستین بار در ایران خبر داد.
رشته پدل با موافقت وزارت ورزش زیر مجموعه فدراسیون تنیس قرار گرفت.
فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی نظر موافق خود را درباره وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ