به گفته رئیس کمیته ملی پارالمپیک با موافقت وزیر ورزش به زودی فدراسیون جدیدی ویژه ورزش کم توانان ذهنی تشکیل می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان تهران با بیان اینکه تحقیقات مقدماتی در خصوص بررسی موضوع و علت وقوع حادثه انجام شده است، تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی در رابطه با این پرونده به سمع و نظر شهروندان خواهد رسید.
به گفته مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، تغییرات ایجاد شده در راس وزارت ورزش تاثیری در روال انتخابات نخواهد داشت طوریکه تا یک ماه دیگر مجمع انتخاباتی چهار فدراسیون تشکیل می‌شود.
در پی انتشار مطالب توهین‌آمیز و طرح ادعاها و مطالب غیرمستند از سوی یک بازیگر برای این فرد پرونده قضائی تشکیل شد.
به گفته رئیس کمیته ملی پارالمپیک با موافقت وزیر ورزش به زودی فدراسیون جدیدی ویژه ورزش کم توانان ذهنی تشکیل می‌شود.
به دنبال انتشار خبری در خصوص مجروح شدن یک روحانی در خیابان رودکی تهران، پرونده قضایی تشکیل شد و دادستان تهران برای شناسایی ضارب دستوری صادر کرد.
به دنبال انتشار خبری درخصوص مجروح شدن یک روحانی در خیابان رودکی، پرونده قضایی تشکیل شده است.
فدراسیون مهدی تاج در تازه‌ترین چشمه از تردستی‌ها و قانون‌گریزی‌هایش با تشکیل کارگروهی با حضور سازمان بازرسی و باشگاه‌ها و مشاور و رئیس کمیته مقررات، بدون مصوبه هیات رئیسه قوانین نقل و انتقالاتی جدیدی ابلاغ کرد؛ یک مشت تصمیم عجیب و غریب!
در فاصله 6 ماه مانده تا بازی های آسیایی، آکادمی ملی المپیک از اردوی یک تیم ناشناخته میزبانی می کند.
به طور جدی این باور بین مربیان ایران تقویت شده که فدراسیون انتخاب نهایی خود را انجام داده و تصمیم قطعی بر استخدام سرمربی خارجی است و صف ایرانی‌ها برای هیچ تشکیل شده! انصراف داخلی‌ها البته دست فدراسیون را بارتر می‌کند که اگر خطر نرخ ارز نباشد یک خارجی بیاورد
کرمان - رئیس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل پرونده قضائی برای سقوط یک فروند بالگرد در شهرستان بافت خبرداد و گفت: این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
وحید فاضلی، مربی آلومینیوم در نشست خبری قبل از بازی برابر آلومینیوم یک پیشنهاد جدید برای ارتقای کیفیت لیگ برتر به فدراسیون داد.
باید این مساله مشخص شود که اساساً صلح به چه معناست؟ آیا صلح به معنای سکوت و حاشیه‌نشینی است یا اینکه باید صلح را در چارچوب مطالبه‌گری صحیح تحلیل کرد؟ واقعیت این است که در این مقوله، «حدود» و «حقوق» مردم باید مشخص و رعایت شود و البته که باید مروج صلح باشیم
رئیس ستاد معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به تنوع زیستی در خاک بر حفظ آن به عنوان یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر امنیت غذایی تاکید کرد.
رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب مجلس شورای اسلامی از تهیه طرح دو فوریتی برای برگزاری جلسات بحث و گفت‌وگو در مجلس خبر داد و گفت که در صورت تصویب این طرح هیات رئیسه مجلس مکلف خواهد شد درباره طرح‌ها و لوایح مجلس و مطالبات عمومی کشور حداقل ماهی یک بار جلسات بحث و گفت‌وگو تشکیل دهد.
رئیس کل دادگستری استان کردستان درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر کشته شدن یک شهروند در داخل خودرو در سنندج گفت: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده است.
رئیس‌جمهور گفت: تشکیل دولت قوی و مقتدر در لبنان بسیار راهبردی بوده و در این مسیر وحدت همه اقوام و گروه‌ها در لبنان بسیار تعیین کننده است.
مشاور فرهنگی معاونت ورزش قهرمانی وزارت و جوانان با اشاره به تشکیل یک فدراسیون جدید گفت: متاسفانه وزارت ورزش با دستورات رئیس جمهور و تاکیدات مقام معظم رهبری همگام نیست.
وزیر ورزش با تاکید بر این که سیاست وزارت ورزش تشکیل چند فدراسیون دیگر از رشته های مختلف است گفت: اگر در یک برهه زمانی فدراسیونی نتواند به اهداف تعیین شده برسد، مجددا به انجمن تبدیل
عضو اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه تشکیل وزارت بازرگانی یک گام رو به عقب است، گفت: شاید بهتر باشد معاونت بازرگانی را در وزارت اقتصاد ایجاد کنیم و از این طریق کارها دنبال شود.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از بازرسی شرکت های لبنیاتی خبرداد و گفت: ۱۲۹ واحد تولیدی لبنی مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۱۹ شرکت متخلف شناسایی شدند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بنده مخالف تفکیک وزارت صمت و تشکیل مجدد وزارت بازرگانی هستم و به جای آن باید وزارت صمت از حوزه بنگاه‌داری خارج شود.
همکاری درخشان لواندوفسکی و پدری در دیدار دوستانه دیشب بارسلونا مقابل پوماس نوید تشکیل یک زوج رویایی را در بلوگرانا می‌دهد.
این روز‌ها خبر‌های بسیاری مخابره می‌شود که هر یک می‌تواند بر روی بورس تاثیرات مثبت و منفی داشته باشد. امروز ۸ اسفند ۱۴۰۰ نیز خبر‌هایی بر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت که می‌توانند بر روی بورس فردا تاثیرگذار باشند. از جمله این خبر‌ها بورسی شدن سرخابی‌ها در اعیاد شعبانیه است.
اختصاص وام ۲۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن موضوع تازه‌ای نیست که برخی رسانه‌ها به آن پرداخته اند. اما در مورد پرداخت این تسهیلات از سوی بانک ها، برخی کاربران ادعا دارند که هیچ بانکی فعلا در سراسر کشور با وثیقه گذاشتن یارانه و و دیگر تضامین وام ۲۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن پرداخت نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ