به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ برای استان‌های ایلام و خوزستان وزش باد و نفوذ گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از معضلات کشور در حوزه محصولات راهبردی این بود که اطلاعات دقیقی نسبت به سطح زیرکشت محصولاتی مثل گندم، جو، برنج و… وجود نداشت که قراراست ماهواره خیام در این باره یاری گر بخش کشاورزی باشد.
قم- سرمربی آنا صنعت قم گفت:جو ورزشگاه شهید حیدریان قم در بازی‌های خانگی به سود آنا صنعت است و این شرایط عرصه را بر حریفان تنگ می‌کند.
: باوجودی که گفته می‌شود رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مرخصی به سر می‌‌‌برد اما اظهارنظر اخیر جان کربی، هماهنگ‌‌‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید مهر تاییدی بر پایان کار مالی در وزارت خارجه آمریکا است. جان کربی در پاسخ به سوالی در مورد تغییر احتمالی در رویکرد دولت جو بایدن در قبال ایران پس از خروج رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از وزارت خارجه با تاکید بر این موضوع که اظهارنظر در این رابطه برعهده وزارت خارجه است، گفت: «من به طور کلی می‌گویم که هیچ تغییری در رویکرد ثابت ما نسبت به ایران رخ نداده است.» با در نظر گرفتن کنار گذاشتن رابرت مالی از پرونده ایران این مساله مطرح می‌شود که چه کسی یا چه کسانی قرار است این مهم را عهده ‌‌‌دار شوند.
زحل در این طول موج فروسرخ که توسط تلسکوپ مشاهده می‌شود، بسیار تاریک به نظر می‌رسد، زیرا گاز متان تقریباً تمام نور خورشید را که به جو می‌تابد، جذب می‌کند. با این حال، حلقه‌های یخی آن نسبتا روشن باقی مانده‌اند که منجر به ظاهر غیرمعمول زحل در تصویر جیمز وب شده است.
روزنامه اطلاعات نوشت: پلیس زورگو و ناقض قانون در فرهنگ و جامعه ما هیچ جایگاهی ندارد و این‌گونه رفتار‌ها می‌تواند مشمول جرم «ایجاد جو بدبینی مردم نسبت به نیرو‌های مسلح» باشد.
هواشناسی مازندران اعلام کرد که با شمالی شدن جریان هوا و عبور موج ضعیف از تراز میانی جو، دریای خزر از اواخر روز یکشنبه با وزش باد به نسبت شدید مواج و برای فعالیت‌های دریایی ناامن می‌شود.
اظهارات درویشیان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد نسبت به ادعای واگذاری رانتی خودرو به برخی از نمایندگان مجلس جو کاملا تبلیغاتی علیه قوه مقننه است؛ وی باید سریع‌تر اسناد و مدارکش را ارائه کند و اگر اسنادی وجود نداشته باشد ما نیز این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
به رغم جست و جو، اسیدپاشی به خانم‌های بی‌حجاب، اصلاً سابقه‌ای در دوران امام (رض) ندارد. هرچند تغییری در موضع نمی‌‎دهد، ولی اگر آقای «باهنر» نسبت به این موضوع اطّلاعی دارند؛ با ذکر تاریخ و مدرک معتبر اعلان کنند. بنا بر این، انتساب دخالت و دستورِ آزادی افرادی که به خانم‌ها - به خاطر بی‌حجابی یا هر علّت دیگری - اسید پاشیده بودند، به آیت‌الله «موسوی خوئینی»، درست نیست. گوینده اگر دلیل و مدرکی ارائه نکند، علاوه بر این که باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشد؛ لازم است از مخاطبان مصاحبه‌اش، بابت گزارش نادرست عذرخواهی کند.
امید نورافکن، بازیکن سپاهان نسبت به شعارهای هواداران پرسپولیس و جو سکوها واکنش نشان داد و آنها را با هواداران استقلال و سپاهان مقایسه کرد.
همجوشی هسته‌ای، بر خلاف شکاف هسته‌ای، زباله‌های رادیواکتیو تولید نمی‌کند؛ و طبق برآورد وزارت انرژی ایالات متحده، سه تا چهار برابر انرژی بیشتری نسبت به شکاف هسته‌ای تولید می‌کند، همچنین برخلاف انرژی حاصل از سوزاندن سوخت‌های فسیلی، دی‌اکسید کربنی را وارد جو زمین نمی‌کند. بعلاوه، همجوشی فرآیندی بسیار شکننده است که اگر در شرایط درستی انجام نگیرد، در کثری از ثانیه، خاموش می‌شود؛ بنابراین خطر ذوب هسته‌ای ناشی از این واکنش وجود ندارد.
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد: تا یکشنبه پایداری نسبی جو و افزایش غلظت آلاینده ها در اکثر مناطق استان تهران ادامه دارد.
رضایی گفت: غلات پایه و اساس کالری دریافتی روزانه ما را تشکیل می‌دهند، متأسفانه برنج و گندم در ایران، قوت غالب محسوب می‌شود، در صورتی که مصرف سیب زمینی و جو انتخاب بهتری نسبت به گندم و برنج است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: به دلیل سکون نسبی جو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت، آلودگی هوا و انباشت آلاینده‌ها تا چهارشنبه در کلان‌شهرها ادامه دارد.
بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری و با پایداری و سکون نسبی جو و ماندگاری هوای سرد، در مناطق پرتردد شهری غبارآلود همراه با انباشت آلاینده‌ها و به دنبال آن کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور با هشدار نسبت به پایداری جو همراه با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی از امروز (۹ دی ماه) در تهران و کرج، کاهش تردد خودرو‌ها و پرهیز از تردد غیرضروری را توصیه کرد.
سازمان هواشناسی نسبت به تداوم پایداری جو، آلودگی همراه با انباشت آلاینده‌های هوا تا روز پنجشنبه هشدار نارنجی صادر کرد. بر این اساس از امروز (چهارشنبه) تا فردا (پنجشنبه) سکون هوا ادامه دارد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران عنوان داشت: با توجه به انباشت نسبی آلاینده‌ها و افزایش شاخص‌های آلودگی جو و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس از افراد دارای بیماری زمینه‌ای می‌خواهیم از تردد در فضای باز اجتناب کنند.
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی طی روز سه شنبه و چهارشنبه به دلیل پایداری نسبی جو و عدم وجود وزش باد قابل ملاحظه، در بخش‌های مرکزی، غربی و نیمه جنوبی استان، کاهش کیفیت هوا و افزایش شاخص آلودگی هوا در حد ناسالم برای همه گروه‌ها پیش بینی شده است.
مهر امسال با وجود افزایش نسبی بار ترافیک و انتظار بازگشت زودهنگام آلودگی هوا به آسمان تهران به محض ورود به نیمه دوم سال، به دلیل دمای نسبتا بالای هوا عملا زمینه حبس آلاینده‌ها در لایه‌های پایینی جو وجود نداشت و راه برای خروج آلاینده‌ها از آسمان تهران باز بود.
یافته‌های نظرسنجی دو روزه رویترز – ایپسوس نشان می‌دهد که ۴۱ درصد آمریکایی‌ها عملکرد شغلی جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا را تایید می‌کنند و این به نسبت روز‌های گذشته که ۳۹ درصد را نشان می‌داد، افزایش یافته است.
بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از امروز تا روز پنجشنبه در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایداری مستقر می‌شود، وزش باد در شرق و شمال شرق کاهش یافته و در سواحل دریای خزر روند افزایش نسبی دما حاکم می‌شود.
در روز‌های اخیر، اعضای دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا نیز لحن مشابهی را در برابر ایران در پیش گرفته‌اند. با آنکه مقام‌های دولت بایدن در موضع‌گیری‌های خود نسبت به مذاکرات مربوط به احیای برجام حتی بیش از سه کشور اروپایی احتیاط به خرج می‌دادند، اما آن‌ها نیز پس از دریافت پاسخ ایران به پیشنهاد‌های نهایی خود، ضمن ابراز ناامیدی از امضای سریع توافقنامه، بررسی گزینه‌های جایگزین برجام را پیش کشیده‌اند.
جو حاوی کالری کمتر و پروتئین و فیبر بیشتر نسبت به جو دوسر است که فاکتور‌های مهمی برای افراد دارای مشکلات رژیم غذایی یا وزن به شمار می‌آید.
دکتر کوین اوکانر می‌گوید بایدن احساس خوبی دارد و پس از نظارت‌هایی که در روز‌های گذشته نسبت به شرایط جسمی او صورت گرفته، بالاخره روز شنبه جواب تست او هم منفی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ