تصور کنید در جریان یک مسابقه راگبی وقتی به خط هدف رسیدید، شیرجه می‌زنید و به جای برخورد به زمین در آب فرو می‌روید. این مسابقه راگبی عجیب در دریاچه ژنو برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال در آبادان صنعت نفت را با سه گل از پیش رو برداشت.
جواد خیابانی در برنامه خاطره بازی به بیان خاطره‌ای از برد ۶ بر ۰ پرسپولیس مقابل استقلال پرداخته است.
ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده یک بز را نشان می‌دهد که درحالی که با شاخ‌هایش از سیم برق آویزان شده در حال تاب خوردن است. به نظر می‌رسد که یک کامیون حامل گوسفندان در حال عبور بوده که این بز به طور اتفاقی شاخ‌هایش در سیم گیر می‌کند و صحنه‌ای خنده‌دار خلق می‌کند.
ویدئویی از یک زمین بازی کاملا منحصر به فرد در روستای دیوزناو در شهرستان سروآباد استان کردستان که یک راهنمای سفر به ثبت رسانده و در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. این ویدئو مورد توجه کاربران قرار گرفته که می‌گویند این بازی در قطعه‌ای از بهشت است. شهرستان سروآباد یکی از زیباترین مناطق کردستان و دارای آبشار‌ها و مناظر بسیار زیباست.
راننده عجیب و غریب که با زدن فندک در باک خودرو باعث آتش سوزی شد. منبع: چندثانیه
منچسترسیتی برابر منچستریونایتد در دیدار فینال جام حذفی انگلیس (FA CUP) با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شد.
صفحه گوگل به مناسبت قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی و دبل این تیم در فصل اخیر، آتش بازی روی صفحه نام این تیم ایجاد کرد. منبع: خبرآنلاین
تصویری از بازی کردن یک مرد شجاع با تمساح گرسنه را ببینید. منبع: خبرفوری
این حرکت موتور‌ها پشت کامیون‌ها مخصوصا در زمستان برای کمتر برخورد کردن باد سرد به موتور سوار است که این کار بسیار خطرناک است، چون با کوچکترین ترمز کامیون موتور سوار کشته میشود.
دقایقی از دیدار دیروز چلسی و لیورپول که با اعلام داور متوقف شد تا بازیکنان مسلمان دو تیم افطار کنند.
کاربران شبکه‌های اجتماعی کلیپی از ولید بن طلال شاهزاده میلیاردر عربستانی در حال بازی فوتبال با نوه اش منتشر کردند. در این ویدئو شاهزاده ولید بن طلال توپ را به سمت شوت زد و نوه او موفق شد توپ را مهار کند. در ادامه شاهزاده پس از به ثمر رساندن اولین گل به نوه اش که نقش دروازه بان را بازی می‌کند، جشن گرفت.
تیم‌های ملی فوتبال ایران و کنیا در ورزشگاه آزادی تهران مقابل دیدگان هواداران زن و مرد دیداری دوستانه برابر هم برگزار کردند. این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع ایران به پایان رسید. این دومین دیدار تدارکاتی ایران با سرمربی‌گیری امیر قلعه نویی است.
علی دایی اسطوره فوتبال ایران که به دعوت فیفا در این مراسم حضور پیدا کرده بود، برای اعطای جایزه بازی جوانمردانه روی صحنه آمد تا لوح یادبود را به فرد برتر اعطا کند.
دیوید بکام در جدیدترین ویدیوی خود در اینستاگرام، هنگام درست کردن پنکیک در آشپزخانه به همراه همسر خود ویکتوریا هنرنمایی نافرجامی را به سرانجام رساند.
مهارت شگفت انگیز یک نوجوان آمریکایی بدون پا در بازی بسکتبال خبرساز شده است.
طبق شایعات و ویدیو‌های غیررسمی از نسخه جدید بازی فوتبال شرکت EA SPORT، علی دایی اسطوره فوتبال ایران و دومین گلزن برتر ملی جهان، به عنوان Legend Icon به این بازی اضافه شده است.
دو تیم فرانسه و دانمارک از ساعت ۱۹:۳۰ روز ۵ آذر در ورزشگاه ۹۷۴ به مصاف هم رفتند.
تا لحظاتی دیگر و در قالب آخرین دیدار دور اول گروهی جام جهانی برزیل به مصاف صربستان می‌رود. استقبال از این بازی بسیار زیاد بوده و در بین مردم قطر نیز برزیل طرفداران زیادی دارد
فیلمهای جالبی از حواشی اطراف ورزشگاه «الخلیفه» قبل از آغاز بازی تیم‌های ملی آلمان و ژاپن، از رقص زیبای عربی تا برگزیدن چهره جذاب ژاپنی را مشاهده کنید.
تیم ملی ایران در نیمه اول بازی با انگلیس نمایش چندان خوبی نداشت و سه گل از انگلیس دریافت کرد.
در چارچوب هفته نهم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در خانه میزبان منچستریونایتد قرار گرفت و با نتیجه ۶ بر ۳ همشهری را تحقیر کرد.
توپچی‌ها موفق شدند با نتیجه سه بر یک از سد همشهری خود بگذرند و فاتح دربی لندن شوند.
مهاجم مشهور سوئدی و باشگاه میلان ایتالیا در یک فیلم که مضمونی تاریخی دارد در نقش سرباز رومی ظاهر شد.
کودکان در پارک مرکزی نیویورک مجسمه خونین پوتین را به وسیله تفنگ آب پاش و همچنین شن و ماسه هدف قرار دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ