سرمربی کنونی پرسپوليس در دوران بازی برای این تیم، موفق به گشودن دروازه استقلال شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل محمدی تاکید دارد قوانین جدید فدراسیون فوتبال باعث تضعیف پرسپولیس و استقلال شده است
کاپیتان اسبق پرسپولیس مدعی است این تیم بر پایه نمایش فنی و تاکتیکی موفقی که خصوصا در هفته‌های پایانی داشته، توانسته قهرمانی لیگ و حذفی را جشن بگیرد.
پرسپولیس با برد دربی دراماتیک صد و یکم در فینال جام حذفی و با شکست مجدد استقلال، دومین جام را نیز فتح کرد تا فصلی درخشان و رویایی برای هوادارانش رقم بزند.
پرسپولیس با برد دربی دراماتیک صد و یکم در فینال جام حذفی و با شکست مجدد استقلال دومین جام را نیز فتح کرد تا فصلی درخشان و رویایی برای هوادارانش رقم بزند
نیمه دوم بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی با برتری سرخپوشان در جریان است و شاگردان یحیی گل محمدی تا کسب عنوان قهرمانی فاصله زیادی ندارند.
یکی از مدافعان استقلال که سابقه حضوردر جام جهانی را دارد به یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پیشنهاد شده است.
این دومین برد پرسپولیس مقابل استقلال در دوران سرمربیگری یحیی گل محمدی است. سرمربی سرخ‌پوشان در 9 دیدار قبلی خود، فقط یک بار، آن هم در دربی 95 باز هم، با تک‌گل آل کثیر موفق به کسب برتری مقابل رقیب دیرینه شده بود
به نظر پرسپولیس دردربی روز یکشنبه با دو هافبک دفاعی در برابر استقلال بازی کند که این یک تصمیم منطقی از سوی یحیی گل محمدی است.
بازیکنان پرسپولیس در دربی هفته آینده، با درخشش مقابل استقلال غریبه نیستند و بسیاری از آن‌ها، قبلا در این بازی حساس گل زده‌اند.
حساس‌ترین بازی فصل قرار است یکشنبه هفته آینده درورزشگاه آزادی تهران و بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شود.
در فصل کنونی گل محمدی بدترین فصل خود را با پرسپولیس سپری میکند. در شرایطی که پرسپولیس در هفته شانزدهم اختلاف خود را با رقیب دیرینۀ خود یعنی استقلال به ۸ امتیاز رسانده بود، در ادامه با نتایج ضعیف پرسپولیس در نیم فصل دوم و پیروزی های پیاپی استقلال و سپاهان، پرسپولیس به رتبه سوم سقوط کرد.
یحیی گل محمدی در پایان بازی با سپاهان درخواست ویژه ای از بازیکنانش داشت؛ اینکه بازی ها را تمام شده فرض نکنند و اینطور تصور نکنند، شانس قهرمانی به طور کامل از دست رفته است.
در حاشیه تمرین امروز استقلال یک هوادار که شباهت زیادی به یحیی گل محمدی داشت نظر سایر هواداران را به خودش جلب کرد.
پرسپولیس با ثبت دو گل مقابل گل‌گهر به آمار ۱۵ گل زده در این فصل رسید.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت آغاز شد که مهمترین آن به میدان فرستادن تیم بدون مهاجم توسط یحیی گل محمدی است.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت آغاز شد که مهمترین آن به میدان فرستادن تیم بدون مهاجم توسط یحیی گل محمدی است.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت آغاز شد که مهمترین آن به میدان فرستادن تیم بدون مهاجم توسط یحیی گل محمدی است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ۹۵ درصد ترکیب استقلال را برای دربی می‌داند، از اقدام یورگن لوکادیا مهاجم تیمش برای ترک ایران اظهار شگفتی کرد و گفت: لوکادیا پیگیر دربی بود.
یحیی گل محمدی اگر تصمیم بگیرد، پرسپولیس را در بازی با استقلال با شیوه ۲-۴-۴ ارنج کند، باید بازیکن پست شماره ۱۰ را از تیمش کنار بگذارد.
نساجی در شرایطی که ده نفره بود مقابل استقلال دروازه‌اش باز شد تا صدای اعتراض حمید مطهری بلند شود.
استقلال توانست به لطف گل بخودی محمد قریشی در دقیقه 91، سه امتیاز شیرین را به دست آورده و نخستین شکست تیم تارتار را رقم بزند
یحیی گل‌محمدی موافقت خود را برای جذب دیاباته اعلام کرده تا مدیران باشگاه باب مذاکره با او را باز کنند.
اگر قضاوت دیگری برای پرسپولیس یا آقای گل‌محمدی انجام بدهم، صحنه دربی هیچ تاثیری در سوتم نخواهد داشت اما با چند نفر سر پل صراط کار دارم، چون به من تهمت زدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ