اولین تمرین پرسپولیس تحت تاثیر تصمیم نهایی بیرانوند برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی طارمی در سومین تیم از منتخب ستاره های تاریخ فوتبال جهان که در FIFA 23 منتشر شده، حضور دارد.
اگرچه سالهای سال از قهرمانی ایران در جام ملتهای آسیا می‌گذرد اما دو اسطوره تیم ملی قابل چشم‌پوشی نیستند.
مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در هفته اول لیگ برتر یک ستاره جدید رو کرد؛ بهروز عظیمی با دو گل و یک پاس گل، مرد اول بازی با پالایش بود.
لیونل مسی رکورد قربیانیان خود در دنیای فوتبال را به ۱۰۰ تیم رساند تا باز هم یک رکورد منحصر به فرد را از آن خود کند.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران تاکید کرد که اولویت تیم ایران خوب والیبال بازی کردن است.
تیم ملی فوتبال ایران در سید نخست مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 قرار گرفت.
پادرمیانی بزرگان پرسپولیس در منزل بیرانوند
: علی پروین و محمود خوردبین بزرگان باشگاه پرسپولیس به همراه یحیی گل محمدی و رضا درویش به قطعه نام‌آوران بهشت زهرا رفتند و بر سر مزار تعدادی از بزرگان تاریخ باشگاه استقلال، چون مرحوم ناصر حجازی منصور پورحیدری حاضر و به آنها ادای احترام کردند.
سرمربی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یاد بزرگان فقید این تیم را با بردن جام به بهشت زهرا گرامی داشتند.
مرحله نخست رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته در حالی از صبح امروز در سالن شهید افراسیابی تهران آغاز شد که استقبال برخی از بزرگان کاراته از این رقابتها حائز اهمیت بود.
بازی رفت دو تیم یوونتوس و اینتر سه شنبه شب در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا برگزار می شود.
زاهدان- فرمانده کل انتظامی کشور امنیت پایدار در کشور را حاصل وحدت و همدلی مردم دانست و گفت: بزرگان طوایف و ریش سفیدان باید در برابر تبلیغات استکبار شفاف سازی و واقعیت‌ها را نمایان کنند.
پاس تهران قبل از انتقال به همدان یکی از بزرگان فوتبال ایران بود ، تیمی که تا اواخر دهه 70پرافتخارترین تیم ایران محسوب می شد.
برگزاری تمرینات تیم ملی جوانان ایران در مرکز ملی فوتبال با حاشیه های پر خاطره ای برای صمد مرفاوی همراه است.
محمدرضا پهلوی به سبک و شیوه پدرش رضا شاه با کودتا علیه اسلام و قرآن پایه‌های حکومتش را سست کرد. رضا شاه در سفر به ترکیهِ آتاتورک کشف حجاب و عشرت‌کده‌ها و کاباره‌ها را به ایران تحمیل کرد و محمدرضا شاه با حذف اسلام و قرآن از شرایط نمایندگی مجلس خشم و انزجار جامعه مذهبی و متدین ایران را به چالش کشید. او با الگوبرداری از سبک زندگی غربی بسترساز حضور زنان و دختران عصر پهلوی در مجلس، سربازخانه‌ها، پادگان‌ها و هوانیروز شد.
بعد از اطلاعیه دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال، توجهات در بین فوتبال‌دوستان برای کمک به زلزله‌زدگان خوی افزایش یافته است.
میدان ندادن گواردیولا به ژوائو کانسلو از پایان جام جهانی باعث شده شایعات درباره احتمال جدایی او از سیتی قوت بگیرد.
34 شمع برای بازیکنی که آرام آرام پیش رفت و تبدیل به یکی از بزرگان تاریخ باشگاه پرسپولیس شد...
برای رسیدن به جام جهانی 1998 فرانسه، تیم ملی ایران با بزرگان آن نسل اردوهای زیادی را پشت سرگذاشت.
روز سوم از رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در حالی به پایان رسید که عنوان‌داران ملی‌پوش راهی به سکوی قهرمانی پیدا نکرده و از دور مسابقات حذف شدند.
ولیعهد دبی در طول جام جهانی میزبان تورنمنت باشگاهی چهارجانبه خواهد بود.
یک ضرب المثل چینی می‌گوید: «زنجبیل کهنه‌تر تندتر است». در دوران ریاست جمهوری شی ترس از اخراج یا پاکسازی به احتمال زیاد مانع از طرح برخی از انتقادات از سیاست‌های فعلی او شد. با این وجود، بازنشستگی ممکن است تعدادی از اعضای سابق حزب را متقاعد سازد که چیزی برای از دست دادن ندارند و بهتر است که از شی انتقاد کنند.
سپاهان پرستاره با مورایس از همان هفته اول لیگ صدرنشین شد. فولاد و پرسپولیس دو مدعی دیگر قهرمانی فصل، لیگ را با تساوی شروع کردند و گل‌گهر با شکست تراکتور به بزرگان هشدار داد.
پدیده مانسون و بارش‌های شدید موسمی از (۸ مرداد) جنوب کشور بویژه استان خوزستان را درگیر کرده و جان باختن دست‌کم دو نفر در این استان را در پی داشته است. در شهرستان باغملک آب وارد برخی منازل روستایی و شهری شده و خسارت زیادی با مزارع کشاورزی وارد شده است. همچنین راه ارتباطی چندین روستا مسدود شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ