کادرفنی تیم ملی آزاد بعد از رقابت‌های جام تختی تصمیم به اعزام 8 کشتی‌گیر به چهارمین مسابقه رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در مجارستان گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی قلی‌زاده زیر آخرین پست سردار آزمون کامنت جالبی گذاشته است.
علی قلی‌زاده زیر آخرین پست سردار آزمون کامنت جالبی گذاشته است.
برای نوازندگان باسابقه بنیاد رودکی یک آزمون برای دوره جدید فعالیت در نظر گرفته شد و محور اصلی این آزمون کسی نبود به جز صهبایی که اساساً این نوازنده‌های باتجربه با او در اوج تنش هستند. بنابراین نوازنده‌ها حاضر به شرکت در آزمون نشدند و بدین ترتیب قطع همکاری این گروه بزرگ شروع شد. این وضعیت منجر به واکنش علی شماری دیگر از نوازندگان شد و فروغ فضلی نوازنده باسابقه پیانو ارکستر سمفونیک تهران با انتشار ویدیویی با اشاره به اخراج 40 نفر از اعضای ارکستر یعنی عمده این ارکستر، از کناره گیری‌اش خبر داد.
باشگاه اورتون انگلیس با داشتن مالک ایرانی باوجود تلاش برای جذب ایرانی‌ها هنوز نتوانسته در این زمینه موفق عمل کند؛ از علی دایی گرفته که گزینه مدیریت در اورتون بود تا مهدی طارمی مهاجم پورتو.
طارمی در هر دو دیدار سه بار دروازه رقبا را باز کرده تا در مجموع شش گل دیگر به فهرست گل‌های ملی‌اش اضافه کند. این گل‌ها، پیش از بازی فینال، شمار گل‌های مهدی طارمی در تیم ملی را به عدد ۳۸ رسانده و حالا فقط یک گل دیگر نیاز دارد تا به تعداد گل‌های علی کریمی در تاریخ فوتبال ایران در رده ملی برسد. روندی که طارمی در پیش گرفته این نوید را می‌دهد که او به زودی از علی کریمی هم عبور کند و خودش را به سردار آزمون، دیگر مهاجم این روز‌های تیم ملی برساند.
نگرانی این است که آیا تیم دوم ایران از بردن تیم دوم افغانستان اطمینان خاطر نداشت؟ قلعه‌نویی در روزی که مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش، ستاره‌های فوتبال ایران را از ابتدا در ترکیب قرار داد، حتی حاضر نشد به بازیکنان جدیدی که به تیم ملی دعوت کرده؛ از‌جمله شهاب زاهدی و علی علیزاده در این دیدار بسیار ساده، چند دقیقه‌ای بازی دهد. آیا قلعه‌نویی نگران آن است که نتایجش از همین ابتدا با واکنش منتقدان همراه شود؟
عمل به تعهدات آبی و احیای حق آبه ایران، آزمونی واقعی تعیین و کننده برای طالبان است. موضوع حق آبه، میزان صداقت طرف افغانستانی برای تعامل دوستانه با ایران را راستی آزمایی می‌کند.
گل سوم لورکوزن به شالکه روی ضربه سر زیبای سردار آزمون به ثمر رسید.
علی اصغر مدیرروستا یکی از اعضای سابق کمیته فنی مدعی شده است، سردار آزمون برای غیبت در تمرینات تیم ملی هیچ هماهنگی با امیر قلعه نویی نداشت.
جدیدترین حاشیه فوتبال ایران در سال جدید غیبت سردار آزمون در اردوی تیم ملی کشورمان بود.
سردار که بهترین گلزن حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران و نزدیک‌ترین تعقیب کننده رکورد استثنایی علی دایی است، در عرصه باشگاهی نیز راه شماره ۱۰ پیشین ایران را در بوندس لیگا دنبال می‌کند و عملکردش در بایر لورکوزن بیش از همیشه مورد توجه قرار گرفته است.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن برای نخستین بار به یک اتفاق مهم در بوندس لیگا آلمان رسید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پیشنهاد جذب سردار آزمون و علی قلی زاده را به مدیران این باشگاه داد و بازیکنی با سابقه بازی در تیم چلسی را رد کرد!
سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، سامان قدوس، علی قلی‌زاده، کریم انصاری‌فرد، مهدی ترابی، وحید امیری و شجاع خلیل‌زاده از جمله بازیکنانی هستند که با افت ارزش مواجه شده‌اند.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران سردار آزمون و میلاد محمدی را در بازی با آمریکا از زمین خارج کرد.
سردار آزمون پس از کارلوس کی‌روش سراغ مهدی طارمی رفت تا خوشحالی شدید خود را تقسیم کند.
تماشاگران دو تیم ملی فوتبال ایران و ولز که از ساعات ابتدایی صبح امروز در مسیرهای منتهی به ورزشگاه احمد بن علی حضور داشتند با شور و اشتیاق بالا منتظر شروع این دیدار حساس هستند.
نشریه انگلیسی سان در آستانه بازی با ایران، گزارشی مفصل از سردار آزمون منتشر کرد.
کریم باقری مربی تیم پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام به صحبت های حسن عباسی علیه علی کریمی، سردار آزمون و سایر فوتبالیست ها واکنش نشان داد.
کریم باقری مربی تیم پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام به صحبت های حسن عباسی علیه علی کریمی، سردار آزمون و سایر فوتبالیست ها واکنش نشان داد.
عباسی در این فیلم می گوید سبک زندگی آن‌ها سبک زندگی آمریکایی است؛ لذت، شهوت و پول. چرا به فوتبالیست‌ها ۱۵۰ برابر حقوق کف جامعه حقوق می‌دهید که هار شوند؟
عباسی در این فیلم می گوید سبک زندگی آن‌ها سبک زندگی آمریکایی است؛ لذت، شهوت و پول. چرا به فوتبالیست‌ها ۱۵۰ برابر حقوق کف جامعه حقوق می‌دهید که هار شوند؟
احیای بالقوه توافق هسته‌ای ایران احتمالا پایداری تلاش‌های خاورمیانه برای کاهش تنش‌ها و مدیریت اختلافات از طریق بهبود روابط دیپلماتیک و تقویت همکاری‌های اقتصادی را در محک آزمون قرار خواهد داد.
خبرگان رهبری در ۱۴ خرداد سال ۶۸، مهم‌ترین آزمون خود بعد از ارتحال امام خمینی (ره) را انجام دادند و با سربلندی از این آزمون بیرون آمدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ