جدیدترین حاشیه فوتبال ایران در سال جدید غیبت سردار آزمون در اردوی تیم ملی کشورمان بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجری سیما از آمنه سادات ذبیح پور می‌پرسد: چرا به شما لقب بازجو خبرنگار داده اند؟ آمنه سادات ذبیح پور در این گفت و گو به نقل ماجرای تماس تلفنی مسیح علی نژاد می پردازد و استفاده از برخی القاب و دروغ گفتن را از تکنیک های رسانه ای رسانه های بیگانه می شمارد.
مجری سیما از آمنه سادات ذبیح پور می‌پرسد: چرا به شما لقب بازجو خبرنگار داده اند؟ آمنه سادات ذبیح پور در این گفت و گو به نقل ماجرای تماس تلفنی مسیح علی نژاد می پردازد و استفاده از برخی القاب و دروغ گفتن را از تکنیک های رسانه ای رسانه های بیگانه می شمارد.
برخی از رسانه‌های آمریکایی از بازداشت چهارمین تبعه آمریکایی در ایران خبر دادند.
گفت پیش پدر وساطت کن که در حکم شهرام تخفیف بدهند و کاری کنند که حکم او حداقل اعدام نباشد. پدر آن شب دیروقت به خانه آمدند، ولی من مسئله را همان موقع با ایشان درمیان گذاشتم و گفتم فلانی تماس گرفته و چنین درخواستی را مطرح کرده است. شهید بهشتی به‌شدت عصبانی شدند. ایشان وقتی عصبانی می‌شدند اهل داد و فریاد نبودند فقط صورتشان به‌شدت برافروخته می‌شد. گفتند این مسئله دست من نیست.
بدون تردید یکی از جنجالی‌ترین نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران در سال‌های گذشته به جدایی سیاوش یزدانی از استقلال و پیوستن این بازیکن به سپاهان برمی‌گردد
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از برد مقابل تراکتور و پیش از حضور در نشست خبری یک تماس تلفنی داشت.
باشگاه استقلال تایید کرد فیفا اتمام ماجرای پرونده شکایت آندره آ استراماچونی را اعلام کرده است.
با هر خواهش و التماسی بود با او تماس گرفتم و به او گفتم که حتی این قرص‌ها در شنوایی من تاثیر عجیبی گذاشته است، حتی گوش دیگرم نیز شنوایی ندارد و با عوارض وحشتناکی مانند ریزش مو و بیماری‌های پوستی روبه رو شده ام، ولی آن زن وقتی دید مطالب منفی زیر پیج اینستاگرامش می‌گذارم بی درنگ مرا در فهرست سیاه قرار داد و دیگر نتوانستم با او تماس بگیرم.
تا ساعت ۲ بامداد روز جمعه بنده با مولوی عبدالحمید در ارتباط بودم و ۶ بار وی با من تماس گرفت و در آخر من تماس گرفتم و اینکه چه چیزی بین ما گفته شد بگذارید در دلمان بماند او خود می‌داند من چه بیان کردم، خطاب به وی گفتم موازین فقهی این اجازه را به من نمی‌دهند سخن شما را قبول کنم.
مصطفی با پلیس تماس می‌گیرد و آن‌ها شروع به جست‌وجو می‌کنند تا اینکه به ردپایی که در برف جا مانده است می‌رسند. پلیس و مصطفی، از ردپا عکس می‌گیرند و همین سرنخ، به شناختن سارق احتمالی کمک می‌کند.
مایکل اسپرینگ من حقوقدان و دیپلمات اسبق امریکایی گفت: چهار و نیم سال قبل من در ایران بودم و سال گذشته FBI با من تماس گرفت تا در این مورد صحبت کنند.
قم- سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم به دلیل خطای انسانی صورت گرفته در یک تماس تلفنی اعلام حریق و عدم اعزام نیرو به محل حادثه در بار دوم به پرداخت غرامت محکوم شد.
سرکلانتر شمال پایتخت اعلام کرد: اخیرا تعدادی از افراد سودجو تحت عنوان حمل اثاثیه منزل با سوءاستفاده از برند‌های معروف باربری تعدادی شماره فیک را در فضای مجازی قرار می‌دهند که پس از تماس شهروندان، افراد کلاهبردار برای حمل اثاثیه مراجعه می‌کنند. وی افزود: کلاهبرداران کار‌هایی از قبیل درخواست مبالغ زیادی از ۲۰ تا ۸۰ میلیون تومان می‌کنند، بسیاری از اموال را به سرقت می‌برند و در بعضی از موارد قصد تجاوز به ناموس مردم را داشته‌اند.
ساعت حدود چهار می‌شود که آقای نیک‌فرجام تصمیم خودش را می‌گیرد: به شدت نگران توله‌ها بودم، آن منطقه هم آنتن ندارد و امکان تماس با هیچ‌کسی را نداشتم. از یک طرف می‌دانستم که اگر توله‌ها را با خودم ببرم، شاید دیگر مادرشان سراغ‌شان نیاید، از طرفی حدس می‌زدم یوزپلنگ مادر با خطری مواجه شده و تصمیم گرفته جای توله‌ها را عوض کند و شاید همین حین دچار حادثه شده باشد و اصلا برنگردد، اگر توله‌ها را همان‌جا رها می‌کردم احتمال برگشتن مادرشان از اینکه از گرسنگی بمیرند و یا طعمه حیوانی شوند، کمتر بود، پس تصمیمم را گرفتم و توله‌ها را با بدون اینکه دستم به آن‌ها بخورد، با یک گونی برداشتم.
محرم سال ١٢٨٢خورشیدی امتیاز تلفن ایران به مدت ٦٠ سال به داماد ناصرالدین شاه «دوست‌محمدخان معیرالممالک» واگذار شد تا در طول ٣ سال در تهران و ١٠ سال در سایر شهر‌های ایران تلفن را با هزینه شخصی راه‌اندازی کند.
فدراسیون جهانی صعودهای ورزشی نسبت به ماجرای پیش آمده برای الناز رکابی واکنش نشان داد و نوشت که با فدراسیون سنگنوردی ایران در تماس است.
صبح شنبه ۱۶ مهر مأموران کلانتری ۱۴۵ ونک در تماس با بازپرس محمد جواد شفیعی از کشف جسد مردی داخل گونی خبر دادند. بدنبال اعلام این خبر بازپرس جنایی راهی محل حادثه در نزدیکی میدان ونک ورودی بزرگراه کردستان شد.
زن جوان گفت: از تماس شکوفه در آن ساعت روز فهمیدم که باز هم با یک مشکل حاد خانوادگی روبه رو شده است و مرا آخرین امید خود می‌داند تا مانند همیشه تاروپود از هم گسسته زندگی او را به یکدیگر گره بزنم، اما من با پاسخ‌هایی کوتاه صحبت درباره زندگی اش را به فرصت دیگری موکول کردم و با قطع شدن تلفن صدای شکستن قلب او را نیز شنیدم و به همین دلیل استیکری با مفهوم شرمندگی و ناراحتی برایش فرستادم تا بدین گونه از قدیمی‌ترین دوستم عذرخواهی کرده باشم.
این دانش‌آموز در پاسخ به سوال درباره رشته تحصیلی‌اش و روز حادثه می‌گوید: «من رشته‌ام مکانیک است. قضیه آن روز موضوع خاصی نبود. حادثه را فراموش کنید. خبر مربوط به ماجرای من به قدر کافی در فضای مجازی منتشر شده است و نمی‌خواهم مانند ماجرای «مهسا امینی» جریان من هم ادامه پیدا کند. از دفتر ریاست‌جمهوری با آموزش و پرورش شهرستان بهار هم تماس گرفتند. ما به معلم‌مان رضایت دادیم. یک اتفاق کوچک بود و تمام شد.»
محمدهادی مرادی به شرح ماجرا پرداخت و توضیح داد: معلم جغرافیا پس از نیم ساعت توضیح در رابطه با این درس با دانش‌آموزان شروع به شوخی و گفتگو کرده چراکه دانش‌آموزان کتاب نداشتند. در همین حین تلفن همراه یکی از دانش‌آموزان زنگ خورده، معلم گفته که نباید تلفن به مدرسه بیاورید و آن دانش‌آموز گفته تلفنم ساده است و گفتند تلفن‌های همراه اندروید نیاورید. پس از آن فرزند من گفته که پس می‌توانیم تلفن‌های همراه IOS با خود بیاوریم؟ معلم گفته بیا و توضیح بده IOS چیست. و آن معلم، وقتی فرزندم می‌خواسته توضیح بدهد با مشت به سروگردن او می‌زند، در حدی که فرزندم بی‌هوش می‌شود، اما معلم اقدامی نمی‌کند و دانش‌آموزان با اورژانس تماس می‌گیرند.
ماجرای این پرونده جنایی از سپیده دم شنبه گذشته (بیست و ششم شهریور) در حالی آغاز شد که جوان ۳۳ ساله‌ای به نام «فاروق» با پدرزنش تماس گرفت و به او گفت: «چند مرد ناشناس نقابدار به من و خواهرزاده ام (حسین – ک) در تاریکی شب حمله ور شدند که من با زیرکی وسرعت عمل خوب از چنگ آن‌ها گریختم، اما خواهرزاده ام را محاصره کردند و او را به حدی کتک زدند که پیکر نیمه جانش در بیابان‌های اطراف اسماعیل آباد رها شده است!
ساعت ۶ صبح روز گذشته فردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ماجرای آدم ربایی همراه با کتک کاری یک موتورسوار خبر داد. این شهروند که خود را از پاکبانان شهرداری معرفی کرد، در ادامه گزارش خود به پلیس گفت: دو جوان پرایدسوار، مردی میان سال را که سوار موتورسیکلت بود، در منطقه اسماعیل آباد به شدت کتک زدند و او را ربودند.
دومین محکومی که موفق به جلب رضایت شد مرد جوانی بود که دامادشان را به قتل رسانده بود. این جنایت ۳ تیر سال ۸۸ زمانی رقم خورد که زن جوانی با مادرش تماس گرفت و از شوهرش که با او دعوا کرده بود شکایت کرد.
نایب رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با بیان اینکه امیدوار است رئیس جدید این فدراسیون ادامه دهنده را علی کفاشیان باشد، گفت: پولی که فیفا برای فوتبال بانوان اختصاص داد خرج برنامه‌های کی‌روش شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ