منابع مصری از حادثه رخ داده برای هواپیمای شرکت ملی هواپیمایی این کشور در فرودگاه جده عربستان خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع آگاه در مورد این حادثه توضیح می‌دهد که «بعد از سقوط و آتش‌سوزی هواپیمای آموزشی، ماشین آتش‌نشانی برای اطفای حریق به محل حادثه اعزام می‌شود، اما چند کیلومتر مانده به محل حادثه به دلایلی نامشخص واژگون می‌شود.»
این حادثه حدود ساعت پنج صبح امروز رخ داده و علت آن در دست بررسی است.
۱۴ سال پیش در چنین روزی اعضای تیم جودوی نوجوانان ایران در حادثه سقوط هواپیمای توپولف روسی جان باختند.
۱۴ سال پیش در چنین روزی اعضای تیم جودو نوجوانان ایران در حادثه سقوط هواپیمای توپولف روسی جان باختند.
افتخاری، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان تهران گفت: خطاهای متعددی وجود داشت اما از لحاظ سیستماتیک با نقصی مواجه نبودیم و خطای انسانی دخیل بود.
ظهر امروز شنبه در جریان حادثه سقوط یک فروند هواپیمای سبک در جنوب اراضی اشغالی، دو اسرائیلی کشته شدند.
رهبر انقلاب در نخستین ساعات صبح امروز در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حاضر شدند و با قرائت نماز و قرآن، یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن ملت ایران را گرامی داشتند. ایشان سپس بر سر مزار شهدا حاضر شدند.
دادگاه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی برگزار شد، متهم ردیف اول در این جلسه شب حادثه را روایت کرد.
متهم ردیف اول با حضور در جایگاه دفاعیات خود را مطرح کرد و توضیحاتی درباره شب حادثه و نحوه عملکرد خود بیان نمود.
متهم ردیف اول با حضور در جایگاه دفاعیات خود را مطرح کرد و توضیحاتی درباره شب حادثه و نحوه عملکرد خود بیان نمود.
سازمان هواپیمایی نپال با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود: تا کنون اجساد ۴۰ نفر در حادثه سقوط هواپیما در شهر بوکارا پیدا شده است.
منابع خبری تصاویری از لحظه سقوط هواپیمای مسافربری در نپال را منتشر کرده اند، بر اساس آخرین خبرها این حادثه تاکنون ۴۰ کشته داشته است.
وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه امروز در بیانیه ای از فرود سخت هواپیمای آنتونوف در این کشور خبر داد و اعلام کرد که در این حادثه، ۲ نفر جان باختند.
در سالگرد حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی محل این واقعه توسط نیروی هوایی گلباران شد.
رئیس مجلس گفت: فرایند پیگیری قضائی پرونده حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی در جریان است و امیدواریم دادخواهی خانواده‌های آنان به نحو مقتضی و در چارچوب قانون اجابت شود.
پس از بیانیه صادره از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص حادثه مربوط به هواپیمای اوکراینی در تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ از سوی رئیس قوه قضاییه، موضوع جهت انجام تحقیقات و کشف واقعیت و رسیدگی به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح ارسال شد.
به‌دنبال ادعای آمریکا درباره عبور یک جنگنده چینی از فاصله ۳ متری یک هواپیمای شناسایی آمریکایی بر فراز آب‌های جنوبی چین، وزارت دفاع پکن، واشنگتن را به تحریف حقایق متهم کرد.
در مورد هواپیمای اوکراینی به قدری مرد بودند که بزرگترین فرمانده ما گفت اشتباه کردیم و گردنمان از مو باریک‌تر است، وقتی هواپیمای ایرانی را آمریکا زد از عاملان آن تشکر کرد، در مورد هواپیمای اوکراینی در آن شرایط بحرانی خطایی انسانی صورت گرفت. یک خطای انسانی صورت گرفت و پس از آن حادثه، اشتباه هم پذیرفته شد، هم عذرخواهی و هم قرار شد غرامت بدهند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: باند ۲۹ راست فرودگاه مهرآباد که به دلیل حادثه برای هواپیمای تابان غیرعملیاتی شده بود، مجدداً بازگشایی شد.
منابع آمریکایی اعلام کردند که در برخورد دو هواپیمای سبک در ایالت کلرادو سه نفر جان خود را از دست دادند.
هواپیمای تهران - دهلی شرکت ماهان که به دلیل شکستگی رینگ دچار تاخیر در پرواز شد، اکنون با تعویض چرخ‌ها آماده برخاستن (تیک آف) از فرودگاه امام خمینی(ره) به مقصد دهلی است.
حادثه سقوط هواپیما فوق سبک در اطراف سد درودزن، ۲ مصدوم داشته و یک فروند بالگرد ۱۱۵ و ۲ کد اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
۳ کشته در برخورد رخ به رخ خونین
حادثه برای هواپیمای شخصی نیمار

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ