وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه امروز در بیانیه ای از فرود سخت هواپیمای آنتونوف در این کشور خبر داد و اعلام کرد که در این حادثه، ۲ نفر جان باختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«اولترالایت تی بی ۵۰» (Ultralite TB ۵۰) کاملا جدید یک نوع منحصر به فرد از تاپر کمپینگ است که دارای چهار دیوار سخت، یک سقف بلند ثابت و یک تخت بالای کابین است. این محافظ کاملا عایق فوم در بسته بندی ۱۵۰۰۰ دلاری (حدود ۷۵۰ میلیون تومان) با وزن کمتر از ۲۰۴ کیلوگرم ارائه می‌شود.
اینکه ترک کردن فست فود خیلی سخت است، کاملا طبیعی است. برای همین هر چند وقت یکبار فست فود مصرف و به تدریج از خوردن فست فود خودداری کنید. مثلا خود را به ۱ تا ۲ وعده در هفته محدود کنید و در هر وعده حجم کمی از فست فود را بخورید.
جواد علیزاده، کارتونیست روزنامه هم‌میهن گرانی افسارگسیخته قیمت مرغ و به دنبال آن افزایش فشار بر طبقه فرودست جامعه را موضوع کاریکاتور خود قرار داده است.
یک بالگرد اورژانس، به علت نقص فنی در منطقه ای از استان کهگیلویه و بویراحمد، مجبور شد فرود سخت داشته باشد.
آتش نشانان کاشان در عملیاتی سخت جنازه فردی که در چاه سقوط کرده بود را خارج کردند. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در پی فوت یک فرد ۳۹ ساله در چاهی به عمق ۵۰ متر، آتش نشانان پس از یک عملیات سخت و نفس گیر، جسد وی را خارج کردند.
به طور کلی ازدواج کار سخت و مهمی است. هنگامی که دوره شیفتگی و عاشقی اولیه پشت سر گذاشته می‌شود (یا اصطلاحا ماه عسل تمام می‌شود) سر و کله واقعیت پیدا می‌شود و ما شروع به درک عمیق‌تری از اینکه طرف مقابل‌مان کیست می‌کنیم و اینکه آیا او برای ازدواج با ما مناسب است یا نه.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دلایل توقف تیمش برابر صنعت نفت و تاکید بر اینکه تیمش خسته است، به عبدالله ویسی سرمربی نفت به شدت حمله کرد و گفت: این فرد باید دهانش را ببندد!
این روزها پیدا کردن زالو سخت شده؛ این را یکی از دلالان خرید و فروش حیوانات و پرندگان در چهارراه مولوی می‌گوید. ظهر یکی از روزهای پاییز، بازار مولوی زیر نور خورشید همان بازار همیشگی مولوی است اما از خرید و فروش حیوانات خانگی که این بازار روزگاری محل اصلی بورس تجارت پرسودش بود، خبری نیست.
این روزها پیدا کردن زالو سخت شده؛ این را یکی از دلالان خرید و فروش حیوانات و پرندگان در چهارراه مولوی می‌گوید. ظهر یکی از روزهای پاییز، بازار مولوی زیر نور خورشید همان بازار همیشگی مولوی است اما از خرید و فروش حیوانات خانگی که این بازار روزگاری محل اصلی بورس تجارت پرسودش بود، خبری نیست.
شرکت ماهان یک فروند هواپیمای ایرباس دیگر برای انتقال مسافران از آلماتی به پکن ارسال کرد، اما فرودگاه آلماتی به دلیل قوانین سخت کشور قزاقستان اجازه فرود به هواپیمای پشتیبان ماهان را نداد.
مصطفی معین: نتایج مطالعات می‌گوید طبقه فرودست ۳ تا ۴ برابر بیشتر از افراد معمولی دچار مشکلات روان هستند/احمدعلی نوربالا: در سال ۹۹شیوع اختلالات روانی در جامعه ایران به ۲۹.۷ درصد رسید که حتما با رخداد‌های اخیر، امروز بیش از این خواهد بود.
روند امداد و نجات در مناطق زلزله در حلب سوریه در حالی ادامه دارد که صدها ساختمان در معرض فرو ریختن کار امداد و نجات را سخت کرده است.
میخچه شامل لایه‌های سفت و سخت شده‌ای از پوست می‌شود که به واسطه واکنش پوست فرد به اصطکاک و فشار شکل می‌گیرد. چنانچه علائم زیر را در نوک و یا کناره‌های انگشتان خود مشاهده کنید، ممکن است دچار میخچه پا شده باشید.
فرود در طوفان کار بسیار دشواری است که امکان دارد بسیاری از خلبانان قیدش را بزنند، اما برخی هم با اتکا به مهارت‌های خود این مهم را هرطور که شده انجام می‌دهند.
استعداد فوتبالی کریستیانو علیرغم فقر فوق العاده بود و پدرش با وجود شرایط سخت به او کمک کرد به همین دلیل در سن ۷ سالگی به تیم آندورینیا پرتغال پیوست و با وجود سختی‌ها فوتبالش را آغاز کرد و خودش آن دوران را به یاد می‌آورد و می‌گوید: «۱۲ ساله بودم و زندگیم خیلی سخت بود، چون پول نداشتم، هر وقت احساس گرسنگی می‌کردم به یک همبرگر فروش معروف که نزدیک ما بود، می‌رفتم و پسماند همبرگر‌ها را می‌خوردم».
بر اثر فرود سخت یک بالگرد امدادی در حومه شهر «کوستروما» در روسیه، یک نفر کشته و ۴ تَن نیز زخمی شدند.
ند پرایس گفت: ما نگرانیم که روسیه به دنبال گرفتن تسلیحات متعارف پیشرفته از ایران باشد، مانند موشک‌های زمین به زمین که تقریبا می‌توان با اطمینان گفت که در جنگ روسیه علیه اوکراین استفاده خواهد شد.
نماد 2 باشگاه بزرگ کشور روزهای سختی را در بورس سپری می‌کنند و در صف فروش، قفل شده‌اند.
«امیر» با دیدن پیامک‌ها سخت برآشفت و در جست وجوی فردی برآمد که پیامک‌های مزاحمت گونه را برای خواهرش ارسال کرده بود. خشم و عصبانیت در چهره اش موج می‌زد و به هر شیوه‌ای برای پیداکردن مالک شماره تلفن متوسل می‌شد تا این که به نزد یکی از دوستانش رفت و شماره تلفن فرد مزاحم را در گوشی او ثبت کرد، اما ناگهان چشمانش از تعجب گرد شد و چشم به نامی دوخت که بر صفحه گوشی تلفن دوستش نمایان شده بود. او را می‌شناخت!
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از گونه‌هایی مانند یوزپلنگ و میش مرغ تعداد کمتر از ۲۰ فرد باقی مانده و با اعتبارات بسیار محدود حفاظت سخت می‌شود و به ناچار مجبوریم از بخش خصوصی در این باره کمک بگیریم.
از دلایل اصلی سختی جدایی انصاری فرد از آ. اک این است که همسر این بازیکن ایرانی یونانی است و در آتن ساکن هستند به همین خاطر جدایی از خانواده سخت است.
بسیاری این روزها از سال را برای آغاز زندگی انتخاب و سال را با شادیِ مضاعف آغاز می‌کنند. بدین سان چه با رویکرد آفاقی و چه با رویکرد انفسی به این روزها بنگریم، باید خوش بود و امیدوار به گذر این ایام سخت و رسیدن به روزهای بهتر که سایه ناخوشی از سر جهانیان از جمله مردمان این سرزمین رخت بربسته، باشد.
بسیاری این روزها از سال را برای آغاز زندگی انتخاب و سال را با شادیِ مضاعف آغاز می‌کنند. بدین سان چه با رویکرد آفاقی و چه با رویکرد انفسی به این روزها بنگریم، باید خوش بود و امیدوار به گذر این ایام سخت و رسیدن به روزهای بهتر که سایه ناخوشی از سر جهانیان از جمله مردمان این سرزمین رخت بربسته باشد.
انگیزه تعطیلی سالن‌های سینما عمدتاً کاهش تماشاگران و فقدان منطق اقتصادی برای حفظ سالن‌ها بوده است. برای درک این موضوع باید توجه کرد اغلب سالن‌هایی که رو به تعطیلی گذاشته‌اند، در مناطق کمتر برخوردار شهرها واقع شده‌اند که ساکنان آن مناطق سینما همچون اکثریت مردم ایران از سبد خریدشان حذف کرده‌اند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ