یان کریستین دریسن، مدیر جدید بایرن، به عنوان جانشین اولیور کان انتخاب شده و در کنار هربرت هاینر، رییس این باشگاه، به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی امشب برای اولین بار بعد از حضور در اینترمیامی در یک نشست خبری حضور پیدا کرد.
«مهمونی ۱۰ کیلومتری» عید سعید غدیر با استقبال با شکوه و حضور گسترده خانواده‌ها از میدان امام حسین (علیه‌السلام) آغاز شد و تا میدان آزادی ادامه دارد.
«مهمونی ۱۰ کیلومتری» عید سعید غدیر با استقبال با شکوه و حضور گسترده خانواده‌ها از میدان امام حسین (علیه‌السلام) آغاز شد و تا میدان آزادی ادامه دارد.
تیم ملی والیبال ایران در عجیب‌ترین شرایط ممکن و بدون سرمربی و ستاره‌هایش پا به هفته سوم لیگ ملت‌ها می‌گذارد.
تا لحظاتی دیگر نشست خبری سرپرست استقلال و معارفه رسمی سرمربی این باشگاه آغاز می شود.
تیم‌های وستهم و فیورنتینا امشب در فینال لیگ کنفرانس در پراگ به مصاف هم می‌روند.
کریم بنزما که یکشنبه شب آخرین بازی‌اش را برای رئال انجام داد، امروز در حضور اعضای باشگاه به طور رسمی با رئالی‌ها خداحافظی می‌کند.
این کارشناسان معتقدند که بسیاری از افراد، فرصت خداحافظی با درگذشتگان را پیدا نمی‌کنند یا حرف‌های ناگفته‌ی زیادی با نزدیکان از دست رفته‌شان دارند یا حتی بسیاری از مردم دوست دارند که با درگذشتگانشان صحبت کنند و دلشان برای معاشرت با آن‌ها تنگ می‌شود. ربات‌های سوگواری این فرصت را هرچند مصنوعی در اختیار آنان قرار می‌دهد و پذیرش مرگ را برای انسان‌ها آسان‌تر می‌کند.
مطالعات نشان می‌دهد زنانی که در سنین پایین‌تر دچار حمله قلبی می‌شوند، عوارض بدتری دارند و با احتمال بیشتر بازگشت به بیمارستان در مقایسه با همتایان مرد خود روبرو هستند.
برخی از تحلیلگران از این بیم دارند که کمپین آزار و اذیت آنلاین، برای هموار کردن راه برای حمله طراحی شده باشد. واعظ می‏گوید: «در آستانه جنگ عراق، جامعه مهاجر عراق موقعیت خوبی در تلاش برای اضافه کردن جزئیات به بحث سیاست نداشت یا طرفدار مداخله نظامی ایالات متحده بود. در میان ایرانیان خارج از کشور هنوز این موضوع صادق نیست.» واعظ نگران است که ممکن است این تحول به‌زودی رخ دهد.
شاگردان صمد مرفاوی می‌توانند دلچسب‌ترین دستاورد فوتبال ایران را در سال 1401 و در واپسین روزهای سال به علاقمندان فوتبال هدیه کنند.
مشهد ـ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: آنچه که امروز خواب راحت را از چشم دشمنان ما گرفته نیز زنده بودن این فرهنگ ایثار و شهادت است.
بازیکنان استقلال ملاثانی قبل از بازی با چادرملو با در دست داشتن بنری به بازیکن شهرداری همدان روحیه دادند.
صدیقی، امام جمعه موقت تهران، در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی تهران: شما با خدمت هم نمی‌توانید مردم را راضی کنید / مردمی که تا دیروز زنده باد می‌گفتند، امروز مرده باد می‌گویند؛ دلمان خوش نباشد به این‌ها / شما کارتان را بکنید، اگر به شما فحش دادند، برای شما تفاوتی نکند
سردار سلامی با بیان اینکه گاه شخصیت‌هایی زنده می‌مانند و میدان تاثیرگذاری عظیم بوجود می‌آورند و الی الابد معارف و آموزه هایشان در کالبد بشر تکثیر می‌یابد، گفت: دفاع مقدس نیز در آن ۸ سال متوقف نشد چراکه دفاع مقدس با هیچ جنگی ماقبل خود قابل قیاس نیست و الگوبرداری شده نبود و همه معارف و تجربیات آن متعلق به همان شرایط بود و گزاره‌هایی که در جهان برای مواجهه با قدرت‌ها ایجاد کرد متعلق به همان رخداد است.
قهرمان دو دوره المپیک از سانحه سقوط هواپیما جان سالم به در برد.
قهرمان دو دوره المپیک از سانحه سقوط هواپیما جان سالم به در برد.
پیشنهادی به فدراسیون فوتبال برزیل داده شده که به افتخار پله سه ستاره روی پیراهن خود را به سه قلب تغییر دهند.
جایگاه شیشه‌ای ورزشگاه باهنر کرمان یک قاب خاطره‌انگیز را برای هواداران استقلال زنده کرد.
اکبر میثاقیان در سن 69 سالگی هدایت تیم داماش گیلان را برعهده گرفته است، تیمی که فصل با هدایت بهزاد داداش زاده از لیگ 3 به لیگ 2 صعود کرده است.
امیرحسین حسین‌زاده هافبک پیشین استقلال سرانجام در تیم بلژیکی معارفه شد.
نیرو‌های طالبان امروز برای متفرق کردن زنانی که دست به اعتراض زده بودند، اقدام به تیراندازی هوایی کردند. بر اساس گزارش‌ها حدود ۴۰ زن با تجمع و سردادن شعا‌رهایی نظیر «نان، کار و آزادی» در مقابل وزارت معارف/ آموزش و پرورش در کابل راهپیمایی کردند. نیرو‌های طالبان معترضان را محاصره کردند، گوشی‌های همراه شماری از معترضان را شکستند و آنان را برای ساعاتی در یک مغازه حبس کردند.
فرناز حسن زاده: عربی و معارف ۱۰۰ درصد، ریاضیات ۹۵.۶ درصد، فیزیک ۹۵.۶ درصد، ادبیات ۹۴.۷ درصد، زمین شناسی ۹۳.۴ درصد، زبان خارجی ۸۹.۴ درصد، زیست ۸۶.۷ درصد و شیمی ۸۵.۸ درصد زدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ