مطالعات نشان می‌دهد زنانی که در سنین پایین‌تر دچار حمله قلبی می‌شوند، عوارض بدتری دارند و با احتمال بیشتر بازگشت به بیمارستان در مقایسه با همتایان مرد خود روبرو هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فاصله کمتر از چهل روز دیگر به شروع جام ملتهای آسیا والیبال ایران در شرایط ویژه ای قرار دارد.
صنعت نفت آبادان امروز برای ماندن در لیگ فقط باید امتیاز بگیرد؛ باختن برای آن‌ها مساوی است با مرگ.
ابراهیم اشکش نفرات اصلی تیمش در دیدار مقابل آلومینیوم را تعیین کرد.
فاجعه در نخستین مرحله پرواز رخ داد، هواپیما پس از 40 دقیقه وارد منطقه ای توفانی با آذرخش و تلاطم شدید شد و دقایقی بعد به کوه خورد و ... .
اولین دلیل برای خواب خوب شبانه میزان زیاد هورمون ملاتونین است٬، اما دلیل دیگر وجود ریتم‌های زیست‌شناختی در زندگی شبانه‌روزی است. با اجرای چند روش ساده می‌توان خوابی راحت و بدون دغدغه داشت.
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که گزینه اصلی سقوط به لیگ دسته اول است، با پیروزی برابر ذوب آهن به بقا امیدوار شد.
تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که فصل عجیب و غریبی را در لیگ برتر دوره بیست و دوم پشت سر می‎‌گذارد، فاصله‌ای تا بازگشت به لیگ دسته اول ندارد.
باکتری‌های موجود در میکروبیوم روده ممکن است عامل اصلی زنده ماندن طولانی مدت برخی از بیماران سرطان لوزالمعده (پانکراس)، علیرغم میزان بقای بسیار کم ناشی از این سرطان، باشند.
محمدرضا ثقفی کارتونیست روزنامه هم میهن فاصله‌ی بین افزایش حقوق کارگران و قیمت کالا‌های اساسی را موضوع کاریکاتور خود قرار داده است.
"الیزر یودکوفسکی" می‌گوید بشریت برای زنده ماندن از رویارویی با هوش مصنوعی بسیار هوشمندتر آماده نیست.
تمساح ترسناک زمستان را در حالتی به نام «brumation» می‌گذرانند که در حقیقت نسخه خواب زمستانی خزندگان است.
پرسپولیس برای پس گرفتن صدر به این پیروزی خانگی نیاز دارد و نفت مسجدسلیمان نیز برای لیگ برتری ماندن تک تک امتیازات برایش مهم است.
پرسپولیس برای پس گرفتن صدر به این پیروزی خانگی نیاز دارد و نفت مسجدسلیمان نیز برای لیگ برتری ماندن تک تک امتیازات برایش مهم است.
رییس انجمن فوتبال قطع عضو ایران اعلام کرد که پیکر بی جان سه ملی‌پوش این رشته که در زلزله ترکیه زیر آوار مانده بودند،‌پیدا شده است.
تصاویری از لحظه پیداشدن یک کودک خردسال پس از ۲۱ ساعت ماندن در زیرآوار زلزله در ترکیه را مشاهده می‌کنید.
گونه‌هایی مانند پاندا و کوآلا که رژیم غذایی ظریف و خاصی دارند با خطر بیشتری رو به رو می‌شوند، اما گونه‌هایی با رژیم غذایی گسترده مانند کلاغ‌ها و راکن‌ها شانس بهتری دارند، چون انتخاب غذایی بیشتری دارند.
پژوهشگران در یک دستاورد جدید، سلول های سایبورگ نیمه زنده ای ابداع کرده اند که می توانند در محیط هایی زنده بمانند که سلول طبیعی از بین می رود.
تیم النصر امارات برای فرار از سقوط به دسته پایین تر، دست به خریدهای مهمی زده است.
ماریا خواهر پله بازیکن اسطوره‌ای فوتبال برزیل درباره اطلاع مادرشان از مرگ پله گفت: ما با مادرمان صحبت می‌کنیم، اما او از وضعیت پله آگاه نیست. او در دنیای خودش زندگی می‌کند. هر وقت اسم پله را می‌برم چشمانش را باز می‌کند و می‌گویم باید برایش دعا کنیم. مادرم متوجه منظور من نمی‌شود و نمی‌داند پسرش دیگر در این دنیا نیست.
سازمان غذا و داروی ایالات متحده T-DXD را در سال ۲۰۱۹ به عنوان یک درمان برای بیمارانی که سرطان سینه آن‌ها با وجود درمان‌های قبلی با سایر دارو‌های سرطانی به پیشرفت خود ادامه داده بود، تأیید کرد.
قهرمان دو دوره المپیک از سانحه سقوط هواپیما جان سالم به در برد.
قهرمان دو دوره المپیک از سانحه سقوط هواپیما جان سالم به در برد.
اولین دیدار از دور دوم گروه G را دو تیم صربستان و کامرون برگزار خواهند کرد.
افغان‌ها به کودکان گرسنه خود قرص خواب آور می‌دهند تا آنان را آرام کنند عده‌ای دیگر از آنان دختران خود را فروخته اند و برخی دیگر اعضای بدن به خصوص کلیه‌های شان را می‌فروشند تا زنده بمانند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ