اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سوء‌استفاده فرصت طلبان از بیکاری جوانان گلستانی و اجیر کردن آن‌ها برای زنده گیری پرندگان شکاری مانند بحری و بالابان و در نهایت قاچاق پرنده‌های حمایت شده به آن سوی خلیج فارس سبب شکل گیری چالش‌های زیست محیطی و البته بهداشتی متعددی شده است.
جدال نفس گیر دو تیم استقلال و پرسپولیس اینبار برای تصاحب جام حذفی ایران، چهارشنبه از ساعت 19:45 می‌توانید این دیدار جذاب را رو از آنتن تماشا کنید.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از زنده‌گیری یک حلقه مار در یک مجتمع اداری شهر سمنان خبر داد و گفت: این حیوان در بیابان‌های اطراف شهر سمنان رها سازی شد.
اهواز - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه از محکومیت عوامل زنده‌گیری و اتلاف یک قلاده خرس در این شهرستان توسط مراجع قضائی خبر داد.
این توله پلنگِ حدودا ۱۰ ماهه به علت ضعف و بی‌حالی توسط کارشناسان حیات وحش اداره کل حفاظت از محیط زیست استان زنده گیری و برای امور درمانی و مراقبت‌های دامپزشکی به بجنورد منتقل شده بود، اما اکنون به تهران انتقال داده شده است.
عطاالله کاویان مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران گفت: «رویا» در صحت و سلامت به سر می‌برد و تمامی واکنش‌های این پرنده طبیعی است؛ و براساس برنامه ریزی‌های قبلی طی مکاتبات با بنیاد بین المللی درنا و مرکز تکثیر حفاظت درنا‌ها در بلژیک که محل پرورش رویا است برنامه‌های بعدی اعلام و انجام خواهد شد.
رئیس جمهوری عراق از طرف های منطقه ای و بین‌المللی خواست به مردم توجه کنند و از تصمیمات و سیاست های تنبیهی که به غیرنظامیان آسیب می زند، دست بکشند.
بر اثر وقوع زلزله در ترکیه گروه های امدادی همچنان به دنبال کسانی هستند که زنده زیر آوار گیر افتاده اند.
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: محیط بانان با وسایل و تجهیزات زنده گیری، به محل عزیمت کردند، اما متاسفانه قبل از رسیدن محیط بانان به محل صاحب گوسفندان به رغم نبودن خطر جانی برای گوسفندان با توجه به بسته بودن در آغلشان این حیوان را از پای درآورد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال شایعات مطرح شده درباره نیمکت این تیم را رد و اعلام کرد در جلسه روز یکشنبه در خصوص تیم تصمیم گیری خواهد شد.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از انجام عملیات ردیابی برای زنده‌گیری سه قلاده گرگ در پارک جنگلی ناژوان اصفهان خبر داد.
گرگان- محیط بانان گلستانی با پایش روزانه و گشت های پیاده در مناطق باتلاقی خلیج گرگان دام‌های هوایی این پهنه آبی را که برای زنده گیری پرندگان مهاجر نصب شده، جمع آوری می کنند.
پیگیری‌ها حاکی از این است که پلنگ مذکور از ابتدای هفته گذشته مشاهده شده و تیم‌هایی از اداره کل محیط زیست تهران به دنبال زنده‌گیری و ردزنی پلنگ بوده‌اند.
عربستان با ستاره نامدارش سالم الدوساری در یک بازی نفس گیر آرژانتین را از دم تیغ گذراند تا مسی و یارانش بدانند برای قهرمانی راه سختی را در پیش دارند.او خاطره شماره 10بزرگ این کشور را زنده کرد.
«همزمان با موضع گیری اخیر "سردار حاجی زاده" فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رابطه با دستیابی ایران به موشک‌های پیشرفته هایپرسونیک و در عین حال انتشار اخباری دال بر تحویل گرفتنِ ۶۰ فروند جنگنده نسل جدید سوخو روسی توسط ایران، تحلیل و تفسیر‌های مختلفی در مورد پیام‌های طرح این قبیل اخبار در شرایط کنونی و تبعات آن‌ها برای کشورمان مطرح می‌شود. از این رو، فرارو در گفتگو با دو تن از کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به بررسی ابعاد مختلف این مساله پرداخته است.»
در میان انتظار خبرنگاران و اهالی فوتبال، نشست خبری کارلوس کی‌روش برای اعلام فهرست تیم‌ملی لغو شد.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست در رابطه با احتمال زنده‌گیری «فراز» (یوزپلنگ نر) از طبیعت توران و انتقال آن به سایت تکثیر برای جفت‌گیری با «ایران» گفت: این سناریو هم وجود دارد که یک یوز نر دیگر را زنده‌گیری کرده و برای جفت‌گیری با ایران از آن استفاده کنیم، اما این طرح مخالفانی دارد و باید نظر کارشناسان را بسنجیم.
نفت مسجد سلیمان به دنبال تداوم امتیاز گیری خود در هفته سوم است.
نفت مسجد سلیمان به دنبال تداوم امتیاز گیری خود در هفته سوم است.
نفت مسجد سلیمان به دنبال تداوم امتیاز گیری خود در هفته سوم است.
نفت مسجد سلیمان به دنبال تداوم امتیاز گیری خود در هفته سوم است.
نفت مسجد سلیمان به دنبال تداوم امتیاز گیری خود در هفته سوم است.
اهواز- مسئول منطقه حفاظت شده هورالعظیم گفت: سه دام گاه زنده گیری غیرمجاز پرندگان مهاجر در تالاب هورالعظیم توسط محیط بانان شناسایی و تخریب شدند.
حامد شیری زننده تک گل نساجی در مصاف با مس بر این عقیده است اگر او و هم تیمی هایش بعد از گلزنی کمی سخت گیرانه تر بازی می کردند، می توانستند برنده باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ