شاگردان صمد مرفاوی می‌توانند دلچسب‌ترین دستاورد فوتبال ایران را در سال 1401 و در واپسین روزهای سال به علاقمندان فوتبال هدیه کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر این دوره چهارم شورای عالی انقلاب فرهنگی قصد دارد موفق شود، دوره قرارگاهی و حکمرانی باید به این سمت برود که دانشگاه ها، وزارت علوم، وزارت آموزش عالی بپذیرند دانشکده‌های موضوعی بنیادین و دانشکده‌های موضوعی حکمرانی شکل بگیرد را بپذیرند. شک نکنید دانشجویی که تربیت می‌شود، اشتغال اش هم تأمین می‌شود و به خاطر بی‌توجهی مهاجرت نمی‌کند. چرا فرار مغز‌ها داریم؟ فکر می‌کنیم فرار مغز‌ها به این علت است که جوانان ماگرایش به غرب دارند و غرب زده هستند. دل آن‌ها با ایران است، اما ما بستر حفظ این نخبگان در جامعه را فراهم نکردیم.
سوء‌استفاده فرصت طلبان از بیکاری جوانان گلستانی و اجیر کردن آن‌ها برای زنده گیری پرندگان شکاری مانند بحری و بالابان و در نهایت قاچاق پرنده‌های حمایت شده به آن سوی خلیج فارس سبب شکل گیری چالش‌های زیست محیطی و البته بهداشتی متعددی شده است.
تیم هندبال جوانان دختر ایران با شکست هند در آخرین رقابت مرحله گروهی باید برای کسب عنوان پنجم و ششم آسیا رقابت کند تا امیدوار به کسب سهمیه مسابقات جهانی باشد.
روز گذشته در جریان دیدار تیم ملی جوانان دختران، نگین زندی زننده تک گل پیروزی بخش ایران بود. کسی که معروف به مهدی قائدی فوتبال زنان است.
روز گذشته در جریان دیدار تیم ملی جوانان دختران، نگین زندی زننده تک گل پیروزی بخش ایران بود. کسی که معروف به مهدی قائدی فوتبال زنان است.
دومین پیروی متوالی دختران زیر 20 سال ایران در بنگلادش رقم خورد.
تیم ملی جوانان ایران با برتری برابر ویتنام از گروه خود در جام ملت‌های آسیا صعود خواهد کرد.
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: خانواده فوتبال در انتظار پخش زنده بازی های تیم ملی جوانان ایران در مسابقات مهم جام ملت های آسیا است.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اظهار امیدواری کرد که بازی‌های تیم فوتبال زیر 20 سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا از تلویزیون پخش زنده بشود.
روزنامه دولت نوشت: جریان عبدالحمید اسماعیل زهی تلاش دارد تا مسجد زاهدان را به عنوان مقر اصلی فتنه، شورش و ناامنی زنده نگه داشته و هر بار با تحریک جوانان و حرکت در پازل دشمنان مردم ایران نقش مخرب خود را ادامه دهد.
عزت پورقاز که زننده تک گل ارزشمند تیمش درمصاف با ذوب آهن بود، در میکسدزون خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
سپاهان برای رسیدن به صدر جدول و پیکان برای خروج از نیمه پایینی جدول سخت به امتیازات این مسابقه احتیاج دارند.
به نظر می رسد صمد مرفاوی قصد دارد قید 4 بازیکنی که در اردوی تیم ملی جوانان در دی ماه حاضر نشده اند، به طور کامل بزند.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت محسن فخری زاده، مجاهدت‌های آن شهید گرانقدر را ماندگار و راهنمای دانشمندان و نخبگان علمی کشور دانست.
دور دوم رقابت‌ها در گروه E، امشب با جدال تماشایی اسپانیا و آلمان به پایان خواهد رسید.
تیم جوانان ایران که در بلاروس اردو زده است، امروز دومین دیدار دوستانه خود را در برابر تیم زیر 23 سال این کشور برگزار خواهد کرد.
مسئولان بنیاد شهید نجف اشرف از کشف گور جمعی مربوط به انتفاضه شعبانیه سال ۱۹۹۱ خبر دادند.
تیم جوانان ایران با برتری دو بر صفر در برابر امارات با گل های سعید سحرخیزان و امیر ابراهیم زاده قهرمان بازی های مقدماتی در گروه خود شد.
تیم ملی جوانان ایران با ۱۱ گل زده و بدون گل خورده، با اقتدار و صدرنشینی مرحله گروهی را با سه برد پشت سر گذاشت تا آماده مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا در ازبکستان شود.
رهبر معظم انقلاب، جوانان را به قدر دانستن دوران جوانی و اهتمام ویژه به هیئت‌های حسینی توصیه کردند و گفتند: هیئت‌ها هم باید یاد اهل‌بیت را زنده نگه دارند هم مرکز و پایگاه تبیین حقایق باشند.
سردار سلامی گفت: در فضای امروز جهان، ساخت و انتقال سلاح، خیلی ساده اتفاق می‌افتد و معمولاً هم، اسرائیلی‌ها دیر متوجه می‌شوند. امروز کم‌کم جوان‌های سرزمین‌های ۴۸ و ۶۷، جوانان جهادی کرانه و قدس همه برای احیای جهاد زنده شده‌اند.
ما باید نگاه منظومه ای داشته باشیم. باید بگوییم نیروی انتظامی!، شما که داری وظیفه خودت را انجام می دهی، مراتب امر به معروف و نهی از منکر را لحاظ کن و سعی کن از نیروهایی استفاه کنی که آموزش دیده باشند. اصلا این مسأله اخلاقی و تربیتی است. یعنی تا جایی که امکان پذیر هست باید از رفتارهای پرخاشگرایانه پرهیز شود.
محمد خزاعی، محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری، امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جواد محمدی کارشناس فرهنگی، بهروز شعیبی نویسنده و کارگردان سینما و هادی مقدم دوست نویسنده و کارگردان سینما را به عنوان اعضای هیات امنای انجمن سینمای جوانان ایران منصوب کرد و مهدی جعفری کارگردان و فیلمبردار سینما، محمدرضا شفاه تهیه کننده سینما، محسن دریالعل مدیر مرکز فیلم و سریال اوج و مهدی آذرپندار را به عنوان اعضای هیات مدیره این انجمن منصوب کرد.
پیامبر (ص) فرمود: «سه چیز از روح خداست: شب زنده دارى با نماز، جویاى حال برادران و روزه گرفتن» و همچنین در جایی دیگر تأکید فرموده‌اند: «اى جوانان سالم ازدواج کنید که آن به چشم‏‌پوشى از نامحرمان و حفظ آبرو بهتر است و هرکس نتوانست ازدواج کند روزه بگیرد که برای کنترل غریزه جنسى بهتر است‌.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ