سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد شاگردانش مقابل ملوان کم اشتباه باشند و با هوشیاری لازم امتیاز لازم را به دست بیاورند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا اسدی که توسط خبرنگاران در تمرین تیم ملی محاصره شده بود، نظر خاصی در مورد تورنمنت کافا و سودمند بودن آن برای تیم ملی ارائه کرد.
وزیر کشور گفت: با حاکمان افغانستان در تعامل قرار داریم و اگر هر مشکلی داشته باشیم بر اساس گفتگو آن را حل و فصل خواهیم کرد.
آنتونیو کاسانو، مهاجم سابق میلان و تیم ملی ایتالیا معتقد است روسونری به یک مهاجم دیگر نیاز دارد و راه حل مشکل‌شان همین الان در سری آ بازی می‌کند.
مسعود پزشکیان نماینده تبریز می‌گوید: این روند حاکم به زور در خصوص حجاب می‌تواند خطراتی را برای کشور به بار بیاورد و احتمال اینکه این رویکرد، خود بستری باشد برای اینکه در دام توطئه‌هایی که خارجی‌ها برای ما دیدند، بیفتیم، وجود دارد. به هر حال یک عده از افراد با اسلام و دین مشکل ندارند و شاید رفتار ما کاری کند که آن‌ها با اسلام و دین هم، مشکل‌دار شوند که این کار، حتماً درست نیست.
اگر به خستگی مزمن مبتلا هستید، می‌توانید با رژیم غذایی مناسب درمان سندرم خستگی مزمن، مشکل‌تان را برطرف کنید.
لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، از تصمیم باشگاه برای اخراج یولیان ناگلزمان و استخدام توماس توخل دفاع کرده و می‌گوید توخل بایرن را دوباره به ثبات خواهد رساند.
سرمربی پورتو در نشست خبری بعد از بازی با اینتر، به دلیل اینکه در پرتغال ارزش کار او و تیمش را درک نمی کنند، به خشم آمد.
به گزارش ایسنا، سلاجقه در همایش زبان و محیط زیست اظهار کرد: زبان فارسی در گذشته نیز فراگیر بوده است و باید به ظرفیت جهانی شدن برسد. نقد من به فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی این است که در کتاب مهندسی محیط زیست و کشاورزی و منابع طبیعی برخی واژه‌های غیرمحیطی زیستی آورده شده است.
مربی گارناچو در پایه‌های اتلتیکو مادرید گفت که او در 15 سالگی بسیار بی‌انضباط و سرکش بود.
یک روز تصمیم گرفتم خیلی جدی با او صحبت کنم تا شاید مشکل‌مان حل شود، اما بازهم به من بی‌اعتنایی کرد و جواب درستی نداد تا اینکه روز حادثه و زمانی که دختر کوچک‌مان در اتاق خواب بود با او بحث کردم و در اوج عصبانیت گلویش را فشار دادم تا اینکه خفه شد. بعد از چند دقیقه که به خودم آمدم از ترس تصمیم گرفتم جسد همسرم را تکه‌تکه کنم بعد با ماشینم به بیابان‌های سمنان بردم و همانجا دفن کردم.
مربی تیم فوتبال مس رفسنجان توضیحاتی درباره مشکلات این تیم در کنفرانس خبری پیش از مصاف با آلومینیوم ارائه داد.
مهاجم ملوان می گوید با پیروزی دلچسب مقابل نساجی شکست سنگین در برابر استقلال را جبران کردند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات سخنگوی دولت درباره تاج پهلوی می‌گوید: برخی مواقع مسئولین حرف‌هایی می‌زنند که برای مملکت هزینه و مشکل ایجاد می‌کند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات سخنگوی دولت درباره تاج پهلوی می‌گوید: برخی مواقع مسئولین حرف‌هایی می‌زنند که برای مملکت هزینه و مشکل ایجاد می‌کند.
فرانکی دی‌یونگ و عثمان دمبله در بازی شب گذشته برابر رئال بتیس به دلیل مصدومیت تعویض شدند ولی مشکل‌شان جدی نیست و به بازی با رئال مادرید خواهند رسید.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات صندوق‌های بازنشستگی به وابستگی این صندوق‌ها به بودجه عمومی دولت بازمی‌گردد و مجلس و دولت باید برای حل مشکلات صندوق‌های بازنشستگی اهتمام داشته باشند.
سرمربی تیم تنیس روی میز نفت که با در اختیار داشتن بازیکنان شاخص این رشته تیمش را به عنوان قهرمانی لیگ برتر رساند، می‌گوید حضور این بازیکنان مشکلاتی برای تیم ایجاد کرد!
سرمربی تیم تنیس روی میز نفت که با در اختیار داشتن بازیکنان شاخص این رشته تیمش را به عنوان قهرمانی لیگ برتر رساند، می‌گوید حضور این بازیکنان مشکلاتی برای تیم ایجاد کرد!
آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل گفت: تلاطم در بازار ارز، هم ملت ما را نگران می‌کند که مبادا بر سایر اجناس تاثیر بگذارد و هم عملکرد‌های خوب دولت را تحت الشعاع قرار می‌دهد و هم زمینه شماتت دشمن و تجرّی آن‌ها را فراهم می‌کند و هم دوست داران انقلاب و کشور را روحاً، قلباً و قالباً عذاب می‌دهد.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر حضور دو معاون وزیر ورزش در این کمیته گفت: اگر از حیث مشغله کاری حساب کنیم که قطعا مشکلات پیش خواهد آمد.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از پیروزی تیمش مقابل اینتر، عملکرد شاگردانش را ستایش کرد.
پس از پیروزی یوونتوس مقابل اینتر، مکس آلگری صحبت هایی را در رابطه با وضعیت تیمش عنوان کرده است.
آن‌ها که رفته‌اند، ظاهرا دیگر از لحاظ مالی یا ورزشی دغدغه‌ای ندارند. شاید مشکل‌شان این باشد که در تلویزیون و رسانه‌های نزدیک به دولت از این چهره‌ها به عنوان وطن‌فروش و خائن یاد می‌شود و بعضا مثل داستان کیمیا علیزاده، ساعت‌ها زمان صرف تخریب آن‌ها روی آنتن در تلویزیون می‌شود؛ اما شرایط برای آن‌هایی که مانده‌اند و چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرند، شبیه به معمای لاینحلی شده که حل‌کردن مشکلشان چندان ساده نیست
امیل هسکی، بازیکن سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس، معتقد است خرید کیلیان امباپه برای لیورپول نمی تواند ایده درستی باشد و به یورگن کلوپ توصیه کرد این بازیکن را جذب نکند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ