نفت مسجدسلیمان پس از دو جلسه محرومیت از بازی خانگی با تماشاگر، حالا برای تقابل با سپاهان روی کمک و حمایت هوادارانش حساب باز کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حاشیه دیدار سپاهان و تراکتور نیمه اول این بازی را سیداسماعیل حسینی گزارش کرد و نیمه دوم با صدای محمدامین حیدری پخش شد.
ژوزه مورایس می‌گوید برای تحقق رؤیای قهرمانی سپاهانی‌ها سخت کار می‌کند و شرایط امسال تیمش را مهیاتر برای قهرمانی می‌بیند.
دو باشگاه تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان با برنامه‌ریزی زیبای فرهنگی در رونمایی از پیراهن و ستاره‌های جدید خود، به معرفی تاریخ و اماکن دیدنی این دو شهر قدیمی کشورمان پرداختند که جای تمجید دارد.
هادی محمدی برای رسیدن به ترکیب اصلی سپاهان کار بسیار سختی را در پیش دارد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان بر خلاف سرمربی استقلال، قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را تبریک گفت.
اگر قرار بود اتفاقات فوتبال قابل پیش‌بینی باشد، اصلا نباید ملوان از سپاهان امتیاز می‌گرفت تا ابتکار عمل برای قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم در اختیار پرسپولیس قرار بگیرد.
با توجه به بازی‌های باقی‌مانده، کار سپاهان، روی کاغذ، در مقایسه با پرسپولیس و استقلال به‌مراتب راحت‌تر است؛ ولی درست مثل شرایط دو تیم تهرانی در هفته قبل، آن‌ها نه‌تنها باید همه بازی‌ها را ببرند بلکه باید این بار منتظر بمانند که پرسپولیس هم امتیاز از دست بدهد. پرسپولیس از درجه سختی بازی‌های پیش‌رو، در رده متوسط قرار می‌گیرد و استقلال سخت‌ترین بازی‌ها را پیش‌رو خواهد داشت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برنده دربی لزومان قهرمان لیگ نخواهد شد و تیم برنده باید منتظر لغزش سپاهان هم باشد.
ستاره رده های سنی طلایی‌پوشان اصفهان از کار کردن با حسین عبدی و شرایط تیم ملی نوجوانان می گوید.
باشگاه سپاهان با انتشار یک بیانیه مدعی شد عملکرد کمک داور در اعلام گل این تیم صحیح بوده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از باخت به سپاهان به غیبت خود در نشستهای خبری پایان داد و گفت: کار برای قهرمانی سخت شد اما از بازیکنانم می خواهم تسلیم نشوند.
سپاهان یک نیمه روی دروازه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی فشار وارد کرد و حتی به گل هم رسید که البته کمک داور گل کریمی را مردود کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس که با پیروزی بر سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد، برای کاهش فاصله‌اش با این تیم در صدر جدول لیگ برتر کار سختی ندارد اما یک خطر در کمین این تیم است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه عملکرد استقلال در هفته‌های اخیر انتظارات را بالا برده است، گفت: سپاهانی‌ها از نتایج پرسپولیس دچار غرور شدند و فکر می‌کردند به راحتی این تیم را شکست می‌دهند.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان رسید.
دو بازیکن مصدوم پرسپولیس امروز زیر نظر کادرپزشکی کار را دنبال کردند و بعید است شرایط همراهی این تیم مقابل سپاهان را به دست بیاورند.
ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان، مدعی شد در اختیار داشتن کریستیانو رونالدو به نفع همه مربیان در دنیای فوتبال است.
مرزبان می‌گوید تعطیل کردن لیگ برتر ایران در شرایطی که لژیونرها در تیم‌هایشان هستند کار درستی نبوده است.
مانوئل فرناندز اگرچه در شروع کار خود با سپاهان عملکرد خوبی داشت ولی هر چه جلوتر رفتیم شرایط برای او سخت‎‌تر شد.
زوج خط حمله مس رفسنجان با وجود انتظارات بالا، در زمینه گلزنی تا اینجای کار موفق نبوده و به دنبال پایان این شرایط در بازی حساس هفته جاری با سپاهان است.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن کسب تساوی مقابل سپاهان را نتیجه یک کار بزرگ از سوی بازیکنان خود دانست.
سرمربی سپاهان می گوید به شاگردانش اعتماد دارد و از آن ها هم می خواهد که این اعتماد را به او داشته باشند‌‌.
هافبک تیم فوتبال سپاهان ترجیح درباره شرایط نابسامان تیم امید سکوت کند و حرفی نزند.
«به عنوان نماینده و مربیان ایرانی این کادو را به او دادم و اگر شرایط فراهم شود، قطعا در بازی هوادار با سپاهان و تراکتور نیز این کار را برای بردیف و مورایس خواهم کرد».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ