با ادامه رقابت های تور جهانی تنیس در ایران نمایندگان کشورمان به راند دوم جدول اصلی این رقابت‌ها راه یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی طارمی در شب برتری ۲-۱ پورتو مقابل کاسا پیا، گل اول تیمش را به ثمر رساند.
انصاری، کاپیتان فولادی‌ها، ۹۶ دقیقه برای گلزنی تیمش تلاش کرد و تیمشان با تساوی بازی را به پایان رساند.
پسر محجوب تنیس روی میز ایران یکی از کم حاشیه یا شاید هم یکی از بی حاشیه‌ترین ورزشکار ایران شناخته می‌شود. تمرین حرف اول را برای این بازیکن و برادرش یعنی نیما می‌زند و این دو به خوبی مکمل هم هستند و از تمرین در پارکینگ منزل پدری بود که به عناوینی رسیدند که شاید کمتر کسی فکر آن را می‌کرد. نوشاد سال ۱۴۰۱ را با درخشش در مسابقات بین المللی سنگاپوربه پایان رساند و انگیزه زیادی دارد تا در بازی‌های آسیایی هانگژو مدال دوره قبل این رقابت‌ها را تکرار و خودش را جاودانه کند.
تیم فوتبال استقلال نیمه اول دیدار برابر پیکان را با پیروزی به پایان برد تا روند خوبش در لیگ برتر را ادامه دهد.
تیم فوتبال استقلال که برای رسیدن به صدر جدول روند خوبی را در دیدارهای اخیر داشته است، در هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت و نیمه اول را با برتری به پایان رساند.
شمس آذر در پایان هفته نوزدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور اختلاف امتیاز خود را با تیم سوم به 11 امتیاز رساند.
نیمه اول بازی فولاد و پرسپولیس با یک گل به سود فولاد به پایان رسید. این گل را خرید لالیگایی فولاد به ثمر رساند.
نیمه اول بازی فولاد و پرسپولیس با یک گل به سود فولاد به پایان رسید. این گل را خرید لالیگایی فولاد به ثمر رساند.
منچستر یونایتد دیدار اول مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه را با پیروزی 3-0 مقابل ناتینگهام به پایان رساند.
علیرضا رضایی که در ثانیه های پایانی نیمه اول یک سیو بزرگ داشت، به شکل عجیبی دروازه اش باز شد.
احتمالا در صورت شکست ملوان بخش مهمی از کنفرانس خبری مازیار زارع به گلی اختصاص خواهد داشت که تیمش در دقایق پایانی نیمه اول به ثمر رساند.
با توجه به ماندگاری شاخص کل در کانال ۶/ ۱میلیون واحد بعد از حدود ۲۸ماه و احتمال ادامه روند صعودی بازار سرمایه، حالا پس از یک دوره فرسایشی بیش از دوساله این امید وجود دارد که بازار بالاخره از رخوتی که در آن بود، خارج شود. به باور برخی کارشناسان، شاخص کل تا انتهای سال جاری مجدد کانال ۲میلیون واحد را فتح خواهد کرد و آنها که به ریسک‌های بازار وزن بیشتری می‌دهند نیز اعتقاد دارند این مهم در نیمه نخست سال۱۴۰۲ محقق خواهد شد. حالا به‌نظر می‌رسد تحلیلگران روی پایان یک دوره رکود بیش از دو ساله در بازار سهام اتفاق نظر دارند. البته پس گرفتن احتمالی کانال ۲میلیون واحدی برای شاخص کل نیز به معنی جبران زیان سرمایه‌گذارانی که در نیمه اول سال۹۹، وارد میدان پرریسکی به نام بورس تهران شدند، نخواهد بود. اما شواهد حاکی از آغاز روند صعودی بازار سرمایه است؛ صعودی که امکان دارد با اصلاح گاه و بی‌گاه شاخص کل نیز همراه شود و بار دیگر زیان سنگینی‌ را روی دست عده‌ای از سهامداران بگذارد.
سپاهان با دو گلی که با تیم مس کرمان زد، شمار گل های خود را در هفته پایانی دور رفت به عدد 21 رساند.
تیم فوتبال مس رفسنجان دیدار پایانی خود در نیم فصل اول لیگ بیست و دوم را با برد شیرین برابر پیکان به پایان رساند.
سایپا با کسب نتیجه تساوی برابر استقلال ملاثانی، نیم فصل اول لیگ را در رتبه دوم جدول به پایان رساند.
راندال کولو موانی پنالتی خود را گل کرد اما چند دقیقه قبل تر از آن باید کار مهم تری را انجام می داد.
سرمربی صدرنشین لیگ دسته اول معتقد است تیمش هنوز کار خاصی نکرده و باید روند خوب را تا پایان مسابقات ادامه بدهند.
اوجی درباره جلسه بررسی روند اجرای ۱۳ شهرک زنجیره پایین دستی پتروشیمی در نوار ساحلی خلیج‌فارس با حضور معاون اول رئیس‌جمهور گفت: با اجرای این طرح‌ها برای بیش از ۲۰ هزار نفت اشتغال ایجاد می شود
دیوان محاسبات کشور برشی از گزارش تفریغ بودجه شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ منتهی به پایان شهریور ماه را منتشر کرد که روند میزان کسری بودجه کاهشی بوده است.
استقلال ملاثانی در یازده هفته‌ای که از لیگ دسته اول گذشته شکستی نداشته و فصل قبل هم ۲۰ هفته پایانی را بدون شکست به اتمام رساند تا امشب ۳۱ بازی بدون شکست (۱۲ برد و ۱۹ تساوی) برای این تیم رقم بخورد و رکورد استثنایی فرهاد مجیدی که فصل گذشته با استقلال به ثبت رساند را بشکند.
نیمه اول این بازی با حساب ۲ بر یک به سود تیم ملی دانشجویان به پایان رسید. تک گل استقلال را در این نیمه محمد محبی به ثمر رساند.
تیم ملی جوانان ایران نخستین دیدار خود در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا را با پیروزی یک گله به پایان رساند.
تراکتور بازی های خانگی خود در فصل جدید لیگ برتر را در ورزشگاه شهید سلیمانی آغاز می کند تا روند آماده سازی ورزشگاه یادگار امام به پایان برسد.
در حالی که مهدی طارمی یکی از گزینه‌های تقویت خط حمله باشگاه میلان است اما بعید به نظر می‌رسد این باشگاه ایتالیایی ۲۰ میلیون یورو برای مهاجم ایران هزینه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ