عليرضا دبير با كسب ٣٨ راى از ٣٨ عضو مجمع فدراسيون كشتى براى ٤ سال ديگر انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران دیدار دوم خود در مرحله یک هشتم نهایی را مقابل نایب قهرمان دوره قبل و تیم سوم اروپا واگذار کرد.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران مسابقه نخست خود در مرحله یک هشتم نهایی را واگذار کرد.
كوميته تيمي بانوان كاراته ايران با كسب ۴ پيروزي و يك شكست عنوان نايب قهرماني رقابتهاي قهرماني آسيا را از آن خود كرد.
گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب پس از شکست پروژه‌های آشوب طلبانه که از سال گذشته آغاز شد و طرح‌های تجزیه طلبانه شان با مخالفت سایر گروه‌های معاند روبرو شد، دچار اختلاف درونی شدید شدند؛ اختلافاتی که به عملیات حذف فیزیکی مخالفین انجامید و جدیدترینش درگیری روز ۳۱ خرداد میان دو شاخه از گروهک تروریستی کومله کردستان بود که منجر به هلاکت دو عضو این گروهک و تشدید اختلافات میان آن‌ها بود.
تيم ملى كبدى ايران با شكست دوباره برابر هند به عنوان نايب قهرمانى آسيا بسنده كرد.
خطیب نماز عید قربان گفت: به آمریکا و اروپا می‌گویم، همه مخالفینی که شما درست می‌کنید، سرنوشت محتوم همه آن‌ها شکست است. ما خبرهای پشت صحنه داریم که مخالفین دیگری هم به‌جای منافقین توسط آمریکا و اروپا در حال ایجاد شدن هستند. به آن‌ها می‌گویم پیشاپیش بدانید که بدون هیچ تردیدی این‌ها نیز شکست خورده‌اند.
خطیب نماز جمعه تهران گفت:به آمریکا و اروپا می‌گویم، سرنوشت محتوم همه مخالفینی که شما برای ملت ایران درست می‌کنید شکست است.
کاپیتان تیم ملی ششمیربازی ایران به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت و به حکومت کره‌ای‌ها در اسلحه سابر پایان داد.
شهردارى گرگان در يك بازى پرامتياز مقابل الرياضى لبنان شكست خورد و قهرمانى غرب آسيا را از دست داد.
فراخوان «سه شب آتش» براندازان مانند دیگر فراخوان های این ویرانی طلبان با عدم استقبال مردم مواجه شد و آخرین خاک‌ریزهای مجازی مخالفین شکست.
شکرآبی، دامپزشک گفت: قطعا همکاران خیلی زحمت کشیدند ولی شاید اهمال کاری شده و زودتر می‌شد کاری کرد. متاسفانه هیچ وقت آزمایش‌ها اعلام نشد. در مورد مرگ ناگهانی حیوان اگر به خاطر کلیه باشد یک شبه اتفاق نمی‌افتد که یوزپلنگ با سیستم بدنی بسیار قوی را از بین ببرد.
بررسی دلایل شكست ميزبان علاوه بر بعد فنی، از بعد دیگری نیز در شبکه‌های اجتماعی بررسی سد.
یک رسانه عرب زبان با اشاره به عدم موفقیت فراخوان تظاهرات در مصر در روز جمعه یازده نوامبر جاری به بررسی دیدگاه حامیان دولت مصر و مخالفان آن پرداخته است.
رفیعی آتانی با ذکر اینکه اغتشاشات اخیر از سوی مقامات عالی نظام به ویژه مقام معظم رهبری پیش‌بینی شده بود، افزود: دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال همراه کردن دانشجویان با اراذل و اوباش خود بود و می‌خواست آنها را به عنوان مخالفان نظام معرفی کند که در نهایت عدم همراهی دانشجویان و دانشگاهیان ما نقشه آنها را با شکست روبه‌رو کرد.
اکثر جمهوری خواهان ریاست جمهوری ترامپ را دوست داشتند و هنوز پیروزی قانونی بایدن در سال ۲۰۲۰ میلادی را انکار می‌کنند. به همین دلیل است که ترامپ همچنان نامزد اصلی نامزدی جمهوری خواهان در سال ۲۰۲۴ میلادی است. اگر ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در سال ۲۰۲۴ میلادی متحمل شکست شود برنده احتمالا یکی از مقلدان او خواهد بود و نه یکی از مخالفانش.
مخالفان دولت ونزوئلا، پس از شکست سیاسی و میدانی، به دنبال انحلال و برکناری «دولت موقت» و «رئیس‌جمهور موقت» هستند.
مخالفان دولت ونزوئلا، پس از شکست سیاسی و میدانی، به دنبال انحلال و برکناری «دولت موقت» و «رئیس‌جمهور موقت» هستند.
رضا اطری با شکست نارانخو نارمانداخ مغولستانی به دیدار فینال وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان راه پیدا کرد.
در وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان، مهدی محسن نژاد در دیداری عجیب و در حالی که از حریف پیش بود، ضربه فنی شد و شکست خورد.
شکست روز گذشته اتحاد کلباء برابر البطائح با واکنش های گسترده و متفاوتی میان کارشناسان فوتبال و هواداران تیم فرهاد مجیدی به همراه داشت.
هر 5 فرنگی کار ايران به مرحله نیمه نهایی روز دوم رقابت های قهرمانی جوانان جهان راه پیدا کردند.
فرزانه فصیحی و حسن تفتیان به فینال دوی 100 متر بازی های همبستگی کشورهای اسلامی راه پیدا کردند.
فرزانه فصیحی و حسن تفتیان به فینال دوی 100 متر بازی های همبستگی کشورهای اسلامی راه پیدا کردند.
در رکورد گیری تیم ملی پیش از اعزام به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، میر مصطفی جوادی به طور غیر رسمی رکورد دسته 81 کیلوگرم وزنه برداری جهان را جا به جا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ