فرمانده کل انتظامی گفت: کشف جرایم سایبری در ۵ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل انتظامی کشور مبارزه با جرایم اقتصادی کلان، کشف هوشمند اموال قاچاق و مقابله جدی با احتکار را مورد تاکید قرار داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران کشف جرائم مختلفی رخ داد از انهدام زورگیران تا دستگیری ماموران قلابی که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران کشف جرائم مختلفی رخ داد از کشف موتور سیکلت های مسروقه تا اعتراف به موبایل قاپی که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران کشف جرائم مختلفی رخ داد از دستگیری مواد فروشان تا کشف پارچه‌های قاچاق که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
در ۲۴ ساعت گذشته شهر تهران شاهد حوادث و جرایمی بوده از کشف تریاک تا دستگیری سارق خودرو که ماموران نیروی انتظامی در آن نقش افرینی کردند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: عدم رعایت حجاب در انظار عمومی و معابر، جرم عمومی و مشهود است و ضابطین در برخورد با این جرایم، نیازی به دستور مقام قضائی ندارند.
رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه اولویت پلیس آگاهی کشف سریع جرایم و احقاق حقوق مال باختگان است، گفت: 12 هزار تماس مردم در حوزه پلیس آگاهی ثبت شده است.
شریعتمداری نوشت: در این زمینه پرسشی از تهیه‌کنندگان محترم لایحه در میان است که آیا تصور می‌کنند این جرایم نقدی می‌تواند مانع کشف حجاب باشد؟! آنهم از سوی کسانی که کشف حجاب را به عنوان یک ماموریت انجام می‌دهند؟! و آیا تامین این مبالغ ناچیز و حتی صد‌ها و هزاران برابر آن برای سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی دشمن که از کشف حجاب و گسترش آن به عنوان بخشی از یک جنگ ترکیبی علیه مبانی اسلام و نظام و مردم این مرز و بوم استفاده می‌کند، کمترین زحمتی دارد؟!
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: هدف اصلی از اجرای طرح حاسبین ارزیابی سراسری از وضعیت صحت آماری در ثبتِ وقوع و کشف جرایم و ارزیابی عملکرد آنان است.
در استان‌های مختلف کشور وقایع و جرایمی رخ داد؛ از کشف ۲ خوردو لوکس خارجی تا طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز که مأموران نیروی انتظامی در کشف آن نقش آفرینی کردند.
در استان‌های مختلف کشور در شبانه روز گذشته وقایع و جرایمی رخ داد؛ از کشف کالای قاچاق تا توقیف ۴ دستگاه اتوبوس که مأموران نیروی انتظامی در کشف آن نقش آفرینی کردند.
مشروبات الکلی از جرائم اولویت‌دار استان یزد است و برخورد با خاطیان این حوزه با نهایت سختگیری انجام خواهد شد.
جرم «کشف حجاب»، یکی از جرایم مشهود است و مأموران انتظامی مکلفند در اجرای تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی ۱۳۷۵ و قسمت اخیر ماده ۴۴ قانون آیین دادرسی کیفری مرتکبان جرایم مشهود را دستگیر و جهت اعمال مجازات به مراجع ذیصلاح قضائی معرفی نمایند.
جرم «کشف حجاب» یکی از جرایم مشهود است و مأموران انتظامی مکلفند در اجرای تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی ۱۳۷۵ و قسمت اخیر ماده ۴۴ قانون آئین دادرسی کیفری مرتکبان جرایم مشهود را دستگیر و جهت اعمال مجازات به مراجع ذیصلاح قضائی معرفی نمایند
سردار حمیدی گفت: تمامی سامانه‌هایی که در سطح شهر کار می‌کنند، بهره‌برداری‌های چند منظوره دارند و هر اطلاعاتی را در خود ذخیره می‌کنند.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت گفت: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی وارد خانه شدند و در بازرسی داخل خانه، جسد خانم ۴۰ ساله را در داخل اتاق پذیرایی و در حالی که مورد اصابت ضربات متعدد چاقو قرار گرفته بود، کشف کردند.
فرمانده قرارگاه نوروزی(امین) پلیس امنیت اقتصادی از کشف سه هزار و ۸۸ میلیارد ریال انواع جرایم اقتصادی در سراسر کشور خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مقابله با جرایم اقتصادی یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی در استان است، گفت: در سال جاری ۳۵۷ میلیارد تومان انواع جرایم اقتصادی کشف شد.
معاون اول قوه قضاییه گفت: تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری ناظر به مرحله تحقیقات مقدماتی جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی و همچنین جرایم سازمان یافته‌ای که دارای مجازات شدید مانند اعدام یا مجازات تعزیری درجه سه و بالاتر است.
نماینده دادستان: با توجه به شکایت اولیای دم شهید عجمیان، گواهی پزشکی قانونی، بازسازی صحنه جرم، اظهارات و اقاریر صریح متهمان مبنی بر ارتکاب جرایم، کشف آلات و ادوات جرم از متهمان، بازبینی تلفن همراه متهمان و کشف مطالب مجرمانه در آن‌ها، تصاویر منتشره مبنی بر به شهادت رساندن بسیجی شهید سید روح الله عجمیان، از ریاست دادگاه تقاضای اعمال اشد مجازات برای متهمان و صدور احکام متناسب با جرایم متهمان را دارم.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از افزایش ۱۰ درصدی وقوع انواع جرایم و کاهش ۳۰ درصدی کشف جرایم در مجموعه تهران بزرگ خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا اعلام کرد: بر اساس آمار پلیس بین الملل، در کشف جرائم جنایی، پلیس اگاهی ما رتبه اول را دارد.
سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی گفت: بعد از سال ۹۷ و با افزایش قیمت‌ها به یکباره ۳۷ درصد افزایش سرقت‌ها را شاهد بودیم. به پلیس هیچ امکاناتی برای کشف سرقت و مقابله با آن اضافه نشده است، اما جرایم به روز شده است.
سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی گفت: بعد از سال ۹۷ و با افزایش قیمت‌ها به یکباره ۳۷ درصد افزایش سرقت‌ها را شاهد بودیم. به پلیس هیچ امکاناتی برای کشف سرقت و مقابله با آن اضافه نشده است، اما جرایم به روز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ