آرسنال در هفته آخر فصل لیگ برتر در جدال با وولوز در 30 دقیقه اول مسابقه 3 گل وارد دروازه حریف کرد تا وداعی باشکوه به این فصل داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینتر با اشتباه مدافعانش خیلی زود در فینال کوپا ایتالیا با یک گل از فیورنتینا عقب افتاده است.
تاکه‌فوسا کوبو، ستاره ژاپنی رئال سوسیداد، زننده تک گل 3 امتیازی بازی بود تا رتبه چهارم تیمش در لالیگا را حفظ کند.
استقلال در 3 بازی اخیر در مصاف با تیم های پرسپولیس – پارس جنوبی جم در جام حذفی و صنعت نفت 2 گل به ثمر رسانده که ثبت این آمار از سوی استقلالی ها کمی عجیب است!
اینتر امروز به لطف درخشش روملو لوکاکو که دو گل زد و یک پاس گل داد، در زمین امپولی به پیروزی 0-3 دست یافت تا نشان دهد همچنان به کسب سهمیه امیدوار است.
شهرداری آستارا با پیروزی 3-0 در برابر شهرداری همدان شانس زیادی برای بقا در جدول تیم‌های دسته اولی پیدا کرد و بدون شک دیدارهای پایانی را با دغدغه کمتری دنبال خواهد کرد.
منچسترسیتی با پیروزی 3-0 بر شفیلدیونایتد به اولین تیم در تاریخ جام حذفی انگلیس تبدیل شد که بدون دریافت حتی یک گل خورده به فینال این جام می‌رسد.
منچسترسیتی در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس موفق شد شفیلد یونایتد را با سه گل ریاض محرز با نتیجه 3-0 شکست داده و راهی فینال شود.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل فولام ضمن ابراز خوشحالی از بازگشت گابریل ژسوس مصدوم گفت از پیروزی مقتدرانه و کلین‌شیت تیمش بسیار خوشحال است.
بایرن مونیخ امشب موفق شد در دربی ایالت باواریا آگزبورگ را با نتیجه 5-3 شکست دهد تا این هفته هم خیالش از بابت صدرنشینی در بوندس‌لیگا راحت باشد.
کریستیانو رونالدو در جریان برتری 3-0 النصر مقابل ضمک در هفته هجدهم لیگ عربستان، زننده هر 3 گل تیمش بود. او در مصاحبه بعد از بازی، به زبان عربی تشکر کرد.
آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، پس از زدن سه گل در پیروزی 3-0 تیمش مقابل نانت، تایید کرد مدت‌ها بود که انتظار چنین فرصتی را می‌کشید.
آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، پس از زدن سه گل در پیروزی 3-0 تیمش مقابل نانت، تایید کرد مدت‌ها بود که انتظار چنین فرصتی را می‌کشید.
کسی انتظار نداشت پس از صحبت‌های حاشیه‌ساز عجیب جهانبخش جعفری، این مربی در نتیجه‌گیری اینقدر خوب عمل کند.
سپاهانی ها بعد از به ثمر رسیدن گل زودهنگام عیسی مرادی، شادی خاصی انجام ندادند.
ممفیس دیپای در پیروزی 3-0 بارسا برابر الچه یک گل بسیار تماشایی زد و در پایان بازی گفت که از حضور در بارسلونا خوشحال است.
استقلال در دیدار با نساجی همانند دیدار پیکان رو به جلو و تهاجمی بازی کرد اما این بار از خلق موقعیت های خطرناک 3 بار به گل رسید.
لایپزیش با ارائه نمایشی درخشان موفق شد با سه گل دورتموند را مغلوب کند.
دیدار خیریه تیم های بارسلونا و منچسترسیتی با تساوی 3-3 به پایان رسید.
دیدار خیریه تیم های بارسلونا و منچسترسیتی با تساوی 3-3 به پایان رسید.
عملکرد ضعیف رحیم استرلینگ در جریان شکست 3-0 چلسی مقابل لیدز هواداران این تیم را نگران کرده و باعث شده او از سوی برخی هواداران به تیمو ورنر تشبیه شود.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از پیروزی 3-0 تیمش مقابل اسپتزیا، اعلام کرد که هدف تیمش در این فصل زدن 100 گل در سری آ است.
آرسنال در هفته سوم لیگ برتر موفق شد بورنموث را 3-0 شکست داده و با 9 امتیاز و تفاضل گل 7 در صدر جدول لیگ برتر بایستد.
نیمه اول دیدار منچسترسیتی و بورنموث درحالی با برتری 3-0 سیتی به پایان رسید که کوین دی‌بروین برای شاگردان گواردیولا عملکردی فوق‌العاده داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ