ستاره ایرانی پورتو علی‌رغم آقای گلی با خاطره‌ای تلخ فصل را تمام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکلان رایس، هافبک انگلیسی آرسنال، در دو بازی رسمی باشگاهی آخر خود، دو جام قهرمانی را بالای سر برده است.
برنامه دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص شد.
توماس توخل در آستانه بازی دوباره با فرایبورگ بعد از شکست مقابل این تیم در جام حذفی سعی کرد در مقابل موج انتقادها ایستادگی کرده و فضا را برای بازیکنانش تلطیف کند.
شکست مقابل سپاهان در دقایق پایانی مسابقه شباهت بسیاری با تساوی دربی آخر سال گذشته داشت.
داستان غیبت یحیی گل‌محمدی در نشست‌های خبری از بازی جام حذفی مقابل سپاهان شروع شد.
نتایج بازی های دوم در گروه B جام ملت های زیر ۲۰ سال آسیا تکلیف تیم های صعود کننده را به روز آخر کشاند.
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار با ملوان در جام حذفی مشخص شد که این ترکیب تغییراتی نسبت به بازی آخر آبی پوشان برابر پیکان داشته است از جمله بازگشت ابوالفضل جلالی و صالح حردانی.
محمد سیاوشی، ستاره تیم ملی هندبال ایران در جام جهانی معتقد است بازیکنان این تیم بعد از صعود تاریخی در لهستان مظلوم واقع شده اند.
رقابت‌های جام جهانی در شرایطی روز‌های آخر خود را سپری می‌کند که امروز در دیدار رده‌بندی قرار است از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران دو تیم شکست‌خورده نیمه‌نهایی یعنی کرواسی و مراکش به مصاف یکدیگر بروند.
لیونل مسی در شبی که رکورد ماتئوس در بیشترین بازی جام‌جهانی و رکورد تعداد گل باتیستوتا را شکست، موفق شد ضمن گرفتن انتقام باخت سه بر صفر جام قبل، به مهمتربن بازی عمرش برسد؛ فینال آخر!
کرواسی در دومین بازی پیاپی با سود بردن از ضربات پنالتی موفق به عبور از حریف شد تا اکنون در جمع چهار تیم برتر جام جهانی حاضر باشد تا در رکوردی جالب طی 9 بازی آخر خود درتورنمت‌های مهم (جام ملت‌ها و جام جهانی) و در وقت اضافه، هشت بار حریفان را شکست داده باشند.
جام جهانی 2022 اگر چه با حذف زودهنگام تیم ملی همراه بود اما ارایه بازی های زیبا از سوی تیم های باقی مانده بدین معنی است که باید تا لحظه آخر آنرا دنبال کرد.
ششمین حضور ایران در جام جهانی با دو باخت و یک برد بازهم به صعود منجر نشد تا با وجود نمایشی خوب طی دو بازی آخر، بهترین نتیجه از نظر امتیازی رقم نخورد.
تیم ملی ایران در ششمین حضور خود در جام جهانی نیز نتوانست بازی آخر را با برد پشت سر بگذارد.
پیج رسمی جام جهانی طرح ویژه‌ای از دو ستاره ایران در بازی با ولز را منتشر کرد.
دیدیه دشان در نشست خبری بازی با تونس، درهای تیم ملی فرانسه را به روی کریم بنزما بست و گفت که او به دلیل مصدومیت شانس بازی در جام جهانی را ندارد.
عالی‌ترین مقام دولت در استان گلستان در خصوص بازی تیم‌ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران مقابل آمریکا گفت: بازی تیم‌ملی در این گروه مقابل آمریکا بازی آخر در جام جهانی نخواهد بود و با اطمینانی که از سوی غیورمردان ملی‌پوشان کشورمان ایجاد شده شرایط برای صعود به مرحله بعد فراهم است.
سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان با وجود اشتباهاتی که برخی بازیکنان تیمش داشتند در کنفرانس خبری به تمجید از آنها پرداخت.
تیم ملی امریکا دومین بازی خود در دور گروهی جام جهانی را نیز با تساوی به پایان رساند تا سرنوشت صعودش به بازی آخر کشیده شود.
تیم ملی ایران طی پنج حضور قبلی خود در جام جهانی نمایش های متفاوتی در بازی آخر دور گروهی داشته است.
ایران آخرین بازی دوستانه خود پیش از شروع جام جهانی را مقابل تونس برگزار می کند.
با اعلام مهدی تاج آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی قبل از جام جهانی برابر نیکاراگوئه برگزار می‌شود.
با اعلام مهدی تاج آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی قبل از جام جهانی برابر نیکاراگوئه برگزار می‌شود.
آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، شایعات درباره اینکه او از باشگاهش خواسته در ماه نوامبر و پیش از شروع جام جهانی برای یووه بازی نکند را تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ