ایران آخرین بازی دوستانه خود پیش از شروع جام جهانی را مقابل تونس برگزار می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمانی که آستین خود را برای تزریق واکسن بالا می‌زنید، معمولا کدام طرف را ترجیح می‌دهید، بازوی چپ یا راست؟
ارلینگ هالند در یک بازی حساس دیگر برای منچسترسیتی در نقش یک بازیکن کاملا معمولی ظاهر شد.
خاک مملو از ویروس‌های غول‌پیکری با عرض ۶۳۵ نانومتر است. این ویروس‌های عظیم، اگرچه از بزرگترین ویروسی که تا به حل کشف شده، (با عرض ۱۵۰۰ نانومتر) کوچک‌تر هستند، ولی به مراتب بزرگ‌تر از ویروس‌هایی هستند که انسان‌ها معمولا با آن‌ها روبرو می‌شوند (مثلا ویروس کووید ۱۹، بین ۵۰ تا ۱۴۰ نانومتر عرض دارد).
در روزی که قرار بود بازی دوستانه استقلال پشت درهای بسته برگزار شود، باتجربه‌های این تیم مقابل دوربین‎ها حرف‌هایی زدند که کمتر کسی انتظارش را داشت.
معمولا رسم است هنگام بازی یک تیم در لیگ ملت‌ها آهنگ‌های معروف آن کشور در سالن پخش می‌شود. برای بازی ایران مقابل فرانسه مسوولان مسابقه سراغ آهنگ گنگستر شهر آمل رفتند. مساله‌ای که حسابی مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفت.
ایوان پریشیچ ضربه خطرناک آنسو فاتی در آخرین دقایق وقت‌های معمولی بازی فینال لیگ ملت‌های اروپا را دفع کرد.
در اکثر جوامع پستاندار دیگر ماده‌ها معمولا در گروه‌های زادگاه خود باقی می‌مانند و تولید مثل می‌کنند و موقعیت و قلمرو مادرانشان را به ارث می‌برند در حالی که پسران برای یافتن شرکای غیرمرتبط در جای دیگری زادگاهشان را ترک می‌کنند. روابط اجتماعی بین زنان ساکن متفاوت است، اما اغلب حمایت‌گرانه است.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان در حاشیه سفر به سنگاپور مهارت‌های خود در انجام بازی پدل را به نمایش گذاشت. بیش از ۱۰۰۰ نفر از به استقبال رونالدو آمدند و مهارت‌های او را در این بازی تماشا کردند. پدل ورزشی راکتی است که بین دو نفر یا بین دو تیم دونفره در زمینی کاملاً احاطه‌شده با دیوار‌های معمولاً شیشه‌ای بازی می‌شود. زمین این رشته ورزشی تلفیقی از اسکواش و تنیس است.
روز جهانی کار و کارگر در ایران نیز همانند دیگر کشور‌ها در روز اول ماه می‌میلادی برگزار می‌شود که این روز در تقویم هجری شمسی معمولاً با روز‌های یازدهم یا دوازدهم اردیبهشت ماه هر سال مصادف می‌شود.
شهرآورد معمولا با ستاره‌هایش شناخته می‌شود اما نامهایی زیادی هستند که در این بازی به میدان رفته‌اند که برای به یاد آوردنشان باید خیلی خوره فوتبال باشید.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه بازی فردای تیمش با ناتینگهام فارست گفت تیمش فصلی عجیب را پشت سر گذاشته و پذیرفت که لیورپول فصلی متوسط را سپری کرده است.
مورایس: جشن؟ بازی معمولی بود نه قهرمانی
بازی سپاهان و پرسپولیس با حاشیه معمول از سمت سکوهای تیم میزبان همراه بود: انداختن لیزر بر صورت دروازه‌بان حریف.
بازی خیریه هنرمندان با منتخب ۹۸ برگزار شد.
حجاریان نوشت: «وسط‌بازی» معمولاً کنشی آرام و بی‌خطر تلقی می‌شود، اما معمولاً وسط‌بازان برخلاف تصورشان به بازی ریسک‌آلودی قدم می‌گذارند. گویی این‌ها در زمان جنگ روی یال کوه/تپه حرکت می‌کنند و می‌دانیم در چنان شرایطی هر آن ممکن است از طرفین جنگ مورد اصابت گلوله قرار بگیرند.
آخرین تمرین سپاهان پیش از بازی با سایپا بخش های متنوعی علاوه بر تمرینات معمول فوتبال داشت
مهدی طارمی در بازی با ژیل ویسنته گلی را به ثمر رساند که شاید در نگاه اول خیلی معمولی باشد اما کلی نکته فنی مهم در دل خود جای داده است.
آنها نتوانستند اعتماد سرمربی را جذب کنند و پرسپولیس تیمی نیست که به پای بازیکن بنشیند؛ متاسفانه عبدی و پاکدل فکر می‌کنند در یک تیم معمولی بازی می‌کنند.
مسئله‌ای که این روز‌ها تبدیل به پرسشی آزادهنده شده این است که چرا پرسپولیس با وجود داشتن چنین مهره‌های ارزشمندی زیبا بازی نمی‌کند و بیشتر بازی‌هایش را ناپلئونی می‌برد؟
معمولا تیم های لیگ برتری یک روز بعد از بازی رسمی بازی دوستانه انجام می دهند تا بازیکنان کمتر بازی کرده و ذخیره ها هم در شرایط مسابقه قرار بگیرند.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: به تراکتور به خاطر یک بازی خوب تبریک می‌گویم. این برد حقشان بود. می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند. درباره بازی صحبتی ندارم و شما هم زحمت بکشید درباره بازی سوال نکنید.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار روز یکشنبه تیمش با منچستریونایتد در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
استقلالی‌ها نوشتند اگر وزیر ورزش برای یک بازی معمولی پرسپولیس به ورزشگاه می‌رود چرا در شب قهرمانی استقلال به ورزشگاه نرفت تا در مراسم اهدای کاپ قهرمانی به کاپیتان و اعضای تیم استقلال حضور داشته باشد؟
باد‌های موسمی معروف به ۱۲۰ روزه سیستان که در سال‌های اخیر به علت خشکسالی‌های مداوم به بیش از ۱۶۰ روز افزایش یافته معمولا همراه با گردوغبار و آلودگی محیط زیست است، این باد‌ها بعضا با سرعتی حدود ۶۰ تا ۱۲۰ کیلومتر مردم این منطقه را با مشکلات متعددی بویژه حرکت شن‌های روان روبرو می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ