دیدار دوستانه تیم ملی در برابر تیم امید احتمالا در استادیوم آزادی برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه بان ملی پوش ایرانی احتمالا فصل آینده هم در اسپانیا حضور خواهد داشت و به نظر اخبار بازگشتش به ایران صحت نداشته باشد.
فهرست تیم ملی امید برای غرب آسیا
این احتمال وجود دارد که امیر قلعه‌نویی بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس را با یک هفته تاخیر به تیم ملی دعوت کند.
قرعه تیم ملی امید در انتخابی المپیک؛ نسبتا آسان
چند بازیکن مشترک تیم امید و تیم ملی بزرگسالان شاید محل اختلاف نظر امیر قلعه‌نویی و رضا عنایتی باشند.
سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران معرفی شد.
قرعه‌کشی جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر دقایقی پیش در دوحه به اتمام رسید و تیم ملی ایران با آسان‌ترین حریفان ممکن همگروه شد تا شانس به امیر قلعه‌نویی و تیمش روی خوش نشان دهد.
احتمالا ریشه این شایعه آنجاست که حبیب کاشانی سرپرست تیم امید شده و در حال مذاکره و رایزنی با گزینه‌ها به سر می‌برد. او در پرسپولیس سابقه همکاری با علی دایی را داشته است؛ جایی که دو طرف بعد از یک اختلاف عمیق به دوستانی صمیمی بدل شدند. با این حال بسیار بعید است که این رفاقت منجر به همکاری دوباره دایی و کاشانی در تیم ملی امید شود.
محمود فکری صحبت‌هایی جنجالی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی، دوران حضورش در استقلال و احتمال مربی‌گری‌اش در تیم ملی امید مطرح کرد.
مجتبی حسینی، سرمربی پیکان به شایعه احتمال سرمربی‌گری‌اش در تیم ملی امید واکنش نشان داد.
بعد از اعلام احتمال عدم اعزام تیم فوتبال امید به بازی های آسیایی، رییس فدراسیون به همراه سرمربی تیم ملی در کمیته ملی المپیک حاضر شدند.
امیر قلعه‌نویی تا ساعاتی دیگر باید اولین ترکیب خود را برای مصاف با روسیه مشخص کند.
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با سرمربیگری امیر قلعه نویی به زودی اعلام می‌شود و همگان در انتظار مشخص شدن نفرات دعوت شده و مقایسه آن با لیست جام جهانی هستند.
قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر با اشاره به احتمال حضور خود در تیم ملی امید گفت: آرزوی هر بازیکن و مربی این است که بتواند به فکر اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی باشد.
امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی، دو مربی در دسترس داخلی برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های آتی هستند.
جیمز مدیسون، هافبک تیم ملی انگلیس، از احتمال بازی کردن برای این تیم در ادامه جام جهانی ناامید است.
بر حسب عملکرد بازیکنان و سلیقه کارلوس کی‌روش می‌توان حدس زد که قریب به ۲۲ بازیکن ایرانی به طور قطعی در ترکیب تیم ملی ایران خواهند بود. در‌این‌بین، اگر امید ابراهیمیِ باتجربه در بازی با نیکاراگوئه مصدوم نمی‌شد، این تعداد را می‌شد ۲۳ نفر اعلام کرد. اگر چنین موضوعی قطعی باشد، آن وقت پرسش درباره حضور احتمالی چهار بازیکن دیگر در تیم ملی باقی می‌ماند. درباره همین چهار نفر هم نیاز به گمانه‌زنی چندان زیادی نیست؛ چون تقریبا سه نفر از آن‌ها مهره‌هایی هستند که احتمالا به جام جهانی می‌روند و فقط شاید یک سورپرایز در فهرست نهایی تیم ملی وجود داشته باشد
بنابر اخبار رسیده به خبرنگار ورزش سه امید ابراهیمی به احتمال فراوان هافبک باتجربه تیم ملی در جام جهانی قطر حضور نخواهد داشت.
کارلوس کی روش برای اردوی اتریش و بازی با تیم های اروگوئه و سنگال 27 بازیکن را به اردوی تیم ملی فرا خواند که در نهایت دو بازیکن نتوانستند راهی اتریش شوند؛ رامین رضاییان و امید نورافکن.
روند تغییر سرمربی تیم ملی ایران احتمالا از اردوی قطر آغاز شد. زمانی‌که وزیر ورزش جلسه‌ای را با چند تن از بازیکنان تیم ترتیب داد.
با اعلام نایب‌رییس فدراسیون احتمال دارد مهدی مهدوی‌کیا دیگر سرمربی تیم ملی امید نباشد.
سازمان غذا و دارو مقصر مشکلات طرح دارویار است
تبریک تولد مهدی طارمی توسط سردار آزمون خبر خوبی برای تیم ملی در اوج بحران مخالفت و موافقت با اسکوچیچ است. این پیام می‌تواند پایان اختلافات احتمالی بین دو مهاجم و امید اصلی تیم ملی در جام جهانی قطر باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ